Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-generellt
Läst 1094 ggr
[Kathja]1
4

Att må bra

Att livet går lite upp och ner det vet vi alla och att man utifrån hur man väljer att förhålla sig till saker och ting också väljer hur man ska må och känna det har de flesta av oss väl också insett. Men det är i alla fall lika spännande att se vad som händer med allt då man är på topp!

Jag har sedan i söndags haft fullt upp på jobbet då några killar tog in piller som de började sälja, detta resulterade i att 6 av 10 var påtända. Värsta partyt.

Men jag mår bra! Jag bara ler och så härjar jag i allt detta, har haft hysteriskt många samtal med grabbarna i olika personalkontstelationer, i grupp och enskild. Vi har styrt upp, skrivit ut, skällt, kramat och härjat. Och jag bara ler och har roligt. De har nog sett mig mest av alla de senaste två dygnen eftersom jag kom extra redan i helgen. Så nog har jag varit där och levererat negativa besked och styrt med dem.

Men trots detta så har jag fått en massa beröm av alla, även killar som jag timmen innan har skällt på. Allt bara flyter och det finns bara lösningar inga problem.

Och det har inte med att göra att jag är så bäst, det har med att göra att jag är på banan och mår så j-a bra så jag håller min balans. Inte en sekund har jag känt mig stressad, trots jag jag nu har jobbat i 2,5 dygn, det blev 4,5 timmars sömn i söndags natt och 5 timmar i natt. Men jag bara ler och är i total harmoni.

Precis som det ska vara.

Otroulig
0

😃🎈☀️🌊 Så härligt att ha den "oövervinnerliga" känslan!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
0

Cool Kathja!! Så braaaaaa at vara i flow och kunna hålla det!!!

Ammijo
0

😃

crinalina
0

Niiiiiice känsla!! 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Krissegy
0

Underbart!! 🌈

What we think, We become

[Kathja]1
0

Att jag skrev det där var mest för att tydliggöra att just det där gäller ALLTID i ALLA lägen, hitta känslan av att allt är som det ska, hitta harmoni, tillit och kärlek och ALLT kommer att kännas bra. Även om fogden vill ta huset, eller man får jobba som en tok. Det gör liksom ingenting för allt är som det är och det är BRA. 🌺

[Kathja]1
0

Nu är jag hemma igen efter allt jobbande. Som alltid rapporteradar jag av vad jag gjort till min man och i allt pratande så inser jag hur ovanligt det faktiskt är att få ett gäng kriminella missbrukare att i samtal efter samtal lätt och ledigt erkänna alla dumheter och snedtramp de har gjort under de senaste dagarna. Snacka om att det lönar sig att vara i flow! Alla samtal med alla killar under dessa dagar har gott KANON. Hade lika gärna kunnat sluta i katastrof, ifall jag inte varit i harmoni. Oooooiiiiihhh, så ska det vara.

Men nu är jag i ett seeeeegt flow för hjälp vad jag är trött, så idag ger jag mig en rekreationsdag.

Otroulig
0

Viiiiiila Kathja, efter en sån dunder insats kan det behövas!!

[Kathja]1
0

Looooooovar. 😉Håller som bäst på att omgruppera mig, men idag är det vila, soffan, varmamackor och surr med älsklingen.

[Kathja]1
1

Fortsätter att prata lite med mig själv här inne…

Idag började jag tänka på att göra när jag fortfarande var trött och lätt ur balans - och vips trillade jag av banan! Så lätt var det. Tur att det är lika lätt att komma tillbaka igen. Nu får det vara slut på planerandet en stund, fokus på att VARA, NJUTA, LEVA, ÄLSKA - HARMONI. ❤️

linnease
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Yes!!! Lyssnat på två fantastiskt bra workshops nu på morgonen, kontentan var försök inte fylla in ditt eget grid. Mao, försök inge få saker att hända, bara bygg ditt grid =hitta känslan av vad du vill och låt attraktionslagen fylla i resten.

Mao, perfekt!!! Fokus på att VARA, NJUTA, LEVA, ÄLSKA - HARMONI. 

(Här är första videon om nån vill se:)

linnease
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

(andra videon, såååå fantastiskt bra och rolig, älskar den här snubben:)

Otroulig
1

Ja Linn, gillar oxå verkligen den!!!!

Otroulig
2

Kathja, just det här att verkligen lyssna och vara observant på hur man ligger i energierna har jag insett betydelsen av. Lustigt att grejen är lite att följa minsta motståndets lag, haha precis vad folk säger att man INTE ska göra. ( sen gäller det ju att se om det är rädsla som är motstånd, då är det ju en annan femma) Sen verkar det ju faktiskt som att många av oss utvecklat en förmåga att snabbt observera när vi fladdrar lite och kommer väldigt snabbt på banan igen. Jösses vad vi är BRA!!!!

[Kathja]1
0

Vi är bäst!

Nu är jag iaf på banan igen, fick ordning på den sista slängen obalans idag när vi hade möte på jobbet och min chef glömde säga till oss som var lediga att vi skulle börja klockan två och inte klockan ett som det var sagt. Blev så trött på att jag slet mig ur min rekreation i solen en timme tidigare än nödvändigt så jag kallade min chef för j-a idiot som hade missat att säga ifrån. Visade sig att hon satt i rummet bredvid, men det bjuder jag på, och hon får ta det med tanke på hur bra jag har jobbat denna veckan, hi hi.

Men efter det var jag på tipp topp humör igen. 😃

[Kathja]1
2

Att må bra är da shit, hi hi. Är på TOPP, så pass att jag uppenbarligen var tvungen att ventilera lite. Har just avslutat ett skrattanfall på flera minuter, tårarna rann och min man bara satt och log och skakade på huvudet. Och allt började med en reklam från företaget Mcculloch - de gör motorsågar och gräsklippare. Ni fattar vidden! Skrattade åt namnet och ville at vi skulle köpa en gräsklippare av dem så min man kunde åka runt och yla att han har en Mcculloch (tänk er det med Irländskt accent). Skit kul, om man har taskig humor. 🤪

Otroulig
0

❤️🥳 Så härligt Kathja!!

crinalina
0

Hahahaa Kathja! Du är så härlig! Det är fantastiskt befriande med sådana skrattanfall. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
1

Det är härligt det där att inse vilket självreglerande system våra känslor är! Jag är på topp mest hela tiden, och mitt i allt detta så finns det besked som ska komma (och det kommer att vara ett positivt, glatt besked såklart) och då finns risken att jag hamnar i stresskänslor men det som händer nu då jag bara glider med är att jag istället får något helt annat att jaga upp mig över. Så istället för att stressa över hur det ska gå, så ventilera jag mig själv genom att jaga upp mig (lagom mycket 😉) över alla dessa (idiotiska) människor som inte fattar vad det handlar om utan själva istället hamnar på någon infantil neandertalnivå. (Pratar om "kravallerna" och hur människor reagerar och ser på det som sker.)

Och vips så mår jag bra igen! Det är så coolt hur det funkar, bara man låter allt ha sin gång.

Skogshumblan
2

Att må bra är ett beslut. En viljans beslut. Vad som än händer och hur det än är runt en så kan du bestämma hur du väljer att må, det är min tro. Självklart finns det saker, stunder och dagar då jag mår mindre bra och har svårt att fokusera på viljan att må bra men till syvende och sist är det bara tankar och känslor som vill bryta ner det goda du byggt. Ja det blev ju svamligt… Hoppas ni förstår ändå :P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.