Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-generellt
Läst 975 ggr
novembre
2019-11-28 11:59
1

Affirmationer för positiv utveckling?

Hejsan! 

Jag undrar hur ni affirmerar mål och utveckling i livet? :) Har det hjälpt när ni affirmerat?

Jag behöver era tips! :) 

Jag tror på attraktionslagen men har av någon anledning har jag svårt att nå fram ändå har jag märkt. jag har gång på gång stött på motgångar. Givetvis handlar det om att motgångarna har attraherats på något sätt, men jag behöver i så fall bryta mönstret. Samtidigt tror jag att oron inför det okända ligger och stör lite i mina affirmationer som får mig att tvivla och oroas. kanske affirmationerna inte når fram hela vägen? 

Många gånger på senare tid när det händer något positivt, tex ett nytt jobb så känns det bra i början, men efter ett tag visar det sig att det "positiva" som hänt mig inte var så positivt i slutändan. Ofta är det sådant jag inte kunnat förutspå i tid. Därför tycker jag det är svårt att veta vilka val jag ska göra när det från början känns jättebra och sedan är det inte det. Känner ni igen detta? 

Nu känner jag i alla fall att jag vill styra mitt liv i en riktning som jag mår bra av! :)

[rore]
2020-03-17 09:44
0

Jag tror på ideèn om att ha ideer och att sätta upp mål mot vad vi önskar.

När jag gör det behöver jag vara medveten om att inte kontroll styra det som kommer i min väg 

Mina egna förväntningar på att Livet ska leverera slår mig i ansiktet om jag inte ser över Vad det är som står i min väg. För oftast är det jag själv som motarbetar flödet eftersom jag inte är beredd att se igenom mina föreställningar. 

Omständigheter och människor  runt omkring oss kan vi inte förändra - Vi kan bara förändra oss själva - genom att svara an på Livets utmaning och vår egen inre önskan.

Denna kommentar har tagits bort.
ettunderbartliv
2021-06-10 11:16
0

#0: Hur ser du på dig själv, vad har du för tankar om dig själv,

Jag tror att du måste jobba med ditt egenvärde och dina begränsande tankar.

vi kan inte förändra livet utanför oss själva, men när vi förändrar oss på insidan kommer värden utanför oss själva förändras.

Mycket av det som inte blev som det va tänkt är pga att vi har för mycket begränsande tankar om vår lycka och hur vi lyckas.

Jag hoppas allt löser sig för dig.