Era tips om LOA och kärlek
Jag kände för att starta den här tråden som handlar om att dra till sig kärlek och bra relationer, både vänner och en partner att leva och dela sitt liv med.
Om ni har bra råd och tips på hur man ska tänka, och gå tillväga enligt LOA så får ni gärna dela med dem här, som en slags samlingstråd för just kärlek och relationer 👍
Kanske det kan vara som inspiration och hjälp för andra här med att hitta kärleken med hjälp av LOA 🙂
Jag skulle dock vilja fråga vad ni tror är meningen i det jag upplever just nu. Tyckte det var lika bra att ta upp det här istället för att starta en ny tråd. Jag hade en relation med en kille, och jag tyckte verkligen om honom, han gjorde slut, och det har vart jobbigt att släppa honom, men minnerna bleknar allteftersom så jag antar att det är steg i rätt riktning. Men så var jag tvungen att träffa honom igen några månader senare eftersom jag skulle ha tillbaka några grejer som var mina. Då kommer alla minnen tillbaka när jag träffar honom igen, och känslan att det är honom jag bör vara med, och ska vara med. Det är en känsla jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva, men som att min själ längtar till honom. Jag vet inte varför jag upplever så, och det känns som att det finns en mycket djupare förklaring. Jag undrar om det kan vara en själsfrände eller tvillingsjäl, och därför kan jag inte riktigt släppa taget om honom. Det är verkligen jobbigt att jag känner så, och jag önskar att jag kunde släppa honom helt ur mina tankar. Det sista fick han mig att må riktigt dåligt pga hans ignorans, och jag tror ärligt talat att det inte skulle bli något bra förhållande om vi hade vart tillsammans, men ändå känner jag att jag vill ha honom. Vad kan det bero på, och har det också med loa att göra? Vad finns det för mening att jag måste stanna kvar i dessa känslor, istället för att må bra och bara gå vidare?

Jag tänker bara skriva om en grej som ploppade upp, angående orden " dra till sig". Man kan nämligen "dra till sig" på så många olika sätt. Själv tänker jag att det alltid har med en själv att göra…relationer kan verkligen förändras drastiskt bara av att man SJÄLV skiftar fokus! Denna insikt har jag fortfarande fullt upp med😃, jag tycker att det är så häftigt och underbart och skööönt att det är så.
Och "hitta kärleken med LoA"…same same där. Det börjar ju med en själv. Hittar man ett sätt att trivas med sig själv, uppskatta sig själv så GÅR det liksom inte att inte dra till sig kärlek. Det härliga är ju att när man hittat den känslan så är man så nöjd så all "desperation" försvinner🙂
Senast idag har jag haft en sån dag, då jag bara varit helt nöjd med min ensamhet, påtat i trädgården och tänkt att jaaaa, jag kan må ljuvligt bra även utan människor, vilken frihet att känna så! Vad händer? Två olika vänner hör av sig och vill absolut ses☀️ Mitt BEHOV släppte, jag gillade läget - och då öppnades nåt.
När man har gjort slut så kan det ta sin tid att släppa, flera varv igenom gamla känslor och tankar och komma ut igen. Följ bara med. Var nyfiken inför vad du kan lära dig om dina känslor. Försök att inte överanalysera. Och försök se om du kan vila i nån slags tillit. Om det är ni så kommer det bli så igen. Om det inte är menat så inte. Allt är bra. Allt har sin tid. Må bra under tiden.
Åå vad underbart skrivet! Jag gillar den här tråden för är öppen för att träffa kärleken jag med. Vänner har börjat dyka upp redan, vilket inte alls fanns för 1 månad sedan 🙂
#1 Det är intressant hur relationer kan förändras av att man själv skiftar fokus. Det är något jag också behöver träna på, nu gäller det bara att jag hittar mig själv och blir mer självsäker, så kanske det kommer gå vägen snart då :) Ibland är jag bra på att hitta fokuset och ibland är det raka motsatsen, att det kan vara så olika från dag till dag…
Jag känner bara att jag vill vara med honom, men det är en tanke jag inte borde känna och försöker tänka bort den, men jag kanske ska sluta med det och acceptera mina känslor, men då är jag rädd att jag inte kan gå vidare. Om han skulle bli intresserad igen, faller jag säkert dit igen, medan min omgivning vill hindra mig från det ifall det skulle hända. Han var ingen dålig person, men han hade sina sidor. Kanske jag bara ska låta mina känslor och tankar vara.
#2 Vad roligt! 🙂 Jag skulle också behöva några bra vänner i mitt liv, men det dyker upp antar jag.
Luneri, precis som Szirius säger så tar det tid att släppa och känslor kommer och går. Jag var övertygad att mitt ex och jag var som gjorda för varandra. Det kändes som så självklart. Jag hade hittat hem. Precis när det tog slut kom jag i kontakt med The Secret och trodde att jag genom visualieringar och målbilder kunde få honom tillbaka. Gör INTE det misstaget…det tog bara ännu längre tid att komma över honom.
Försök hitta glädjen i att vara den underbara kvinna du är i stället!❤️
Om han nu hade mindre bra sidor. Skriv upp en lista över dröm egenskaperna på mannen i ditt liv. Var öppen för kärleken i vilken form den nu kommer
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Jag fastnade i "Vad finns det för mening att jag måste stanna kvar i dessa känslor, istället för att må bra och bara gå vidare?" och där är ju svaret nej. Det finns ingen mening i att bli kvar i dem, de är där för att du ska lära dig något och sedan släppa taget. Du ska inte bli kvar i dem, utan utforska dem och se vad de hänge ihop med. Alla våra känslor visar oss var vi är, hur vi mår och hur väl i linje med vårt inre vi är.
Att vara ledsen, orolig, sakna någon osv är alla negativa känslor som visar dig att du har tappat bort tilliten i att allt är som det är (och det är bra). Inget är fel, eller rätt - det bara är. Sedan kan du välja att bestämma att detta "är" är något som får dig att må bra, eller dåligt. Där har du den fria viljan.
Vi vet aldrig vem som faktiskt matchar vår önskan och det vi behöver här och nu, det vet bara Gud/Universum - det är därför det lätt blir galet när vi väljer att låsa fast oss vid en specifik person.
Precis som Kathja sager!!
Som jag skrev i manifestationstraden, sa manifesterade jag ju till mig min man trots att hela jag vara INTE!!! Och det visade sig ju vara ratt!! Fast jag inte visste om det da, men det visst ju Universum, dvs, min frekvens stamde med honom, men inte min hjarna och ego☀️
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Och jag manifesterade ju min trots att jag ville (eller trodde att jag ville) vara singel efter just ha skilt mig från mina barns pappa. Det jag hade önskat mig var att få bli hel och lycklig - och han visade mig vägen. Så nog fick jag vad jag ville. Och sedan matchar han mer än väl önskningar som jag skickade iväg låååååångt innan vi träffades. ☺️🤐😎

#5 Att vara ledsen, orolig, sakna någon osv är alla negativa känslor som visar dig att du har tappat bort tilliten i att allt är som det är (och det är bra
Nu relaterar jag till döden, men funderingar dyker ändå upp.
Jag kan sakna i det rent fysiska men ändå vara trygg i att allt är som det ska. Får inte ihop det i hjärnan, men känslan är så iaf. Saknad är inte en genuint negativ känsla för mig, den kan vara både vacker och tröstande för den består av massa kärlek. Kanske är det kärlek jag känner och inte saknad🤔?
Det låter som att det är kärlek, men det vet du bara själv. Sakna något kan man bara göra när man inte har något, men samtidigt så saknar man ju ofta något, eller någon, man bryr sig om - hyser kärlek till. Så nog kan de två känslorna vara tätt sammanlänkade. Så tänker iaf jag. 🤔
Hur är det med att längta efter något då? Är det också en känsla som motarbetar det man vill ha? Jag mår alldeles utmärkt med att vara själv och mår jättebra, men jag längtar ändå efter en man i mitt liv. Är längta samma sak som att sakna??
Kiah…Jag har också funderat på det. Men egentligen är det lätt att veta vilket det är. Om du känner en längtan men mår bra av det och känner positiva känslor kring det då är det bra…Men om du saknar och känner att du inte har det du skulle vilja ha nu då är det inte positivt…Om du förstår :) För mig handlar det så mkt om känslor. Känslorna för mig dit jag vill (det jag känner). Emellanåt har jag nästan gått runt och varit kär i livet, kär i kärleken och bara mått så bra jag kan…utan att tänka för mkt. Vad det attraherar får vi se….Men just mu bubblar jag av känslor inombords.
Precis var inne på samma spår där. För mig kan längtan ha två innebörd.
1. Förväntansfull längtan = positiv
2. Längtan med avsaknad= negativ
Sen har jag märkt att det är lättast att hålla sig inom nr 1 om man har en lagom stor längtan annars har det varit lätt för mig att övergå till nr 2, att det blivit något "jag måste ha" Måste man ha något då blir det oftast en avsaknad av det. Det behöver inte alltid vara så, men ni kanske förstår vad jag menar =)

#11 yes! Älskar all enkelhet, all tydlighet. Precis så ju, det är bara att lyssna på känslorna, får det mig att må bra eller inte?
Man kan längta i form av pirr, förväntan, "glädjas i förskott" om man nu vill se det så, och det är ju bara positiva känslor, en tillit till ATT.
Jag får såna rus ibland, senast idag när jag var ute och krattade ( kratta är sån ljuvlig terapi!❤️) ett superrus ATT saker kommer att komma, wihiii, jag känner det, jaaaaa!
Sen när/hur/var - det är tankar jag inte kan omfamna nu så jag går totalt general och bara ATT! Yes!
Ja så har jag också känt det senaste, mer som glad förväntan/längtan, inte buhu jag saknar/längtan, så det är väl bra antar jag! :) Dessutom har jag blivit lite less på min önskan om att träffa nån, känner att jag orkar inte lägga nån energi på det längre utan det får bli som det blir! Det är väl också bra hoppas jag! :)
Bra skrivet Szirius. Precis så jag tänker :) Det ska va lätt :)
Allt är ju bara ORD, och det har ingen betydelse - det är alltid bara KÄNSLAN som räknas. Känns det bra så är det bra, känns det inte bra så är det inte bra. Ibland tänker vi nog för mycket…
Jag håller med Kathja, vi hakar ofta upp oss väldigt mycket på ord. Förmodligen för att många gånger så har ord olika betydelse för oss. Det som känns mer positivt för mig kanske känns mer negativt för någon annan.
För mig så är saknad kärlek till någon eller något, jag kan sakna min mamma tex, medan längtan är en känsla av både kärlek och brist. Jag längtar efter att ge min mamma en kram för att jag älskar henne och hon inte finns här.
Saknad är mer positivt för mig än längtan. Jag längtar till någonting som man inte har här och nu. Men man saknar någonting som man älskar.
Just för att ord har olika betydelse för oss alla så är det ju viktigt att man är uppmärksam på vad man själv känner för olika ord, och även till viss del vad man själv då använder för ord.
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Som sagt det är bara ord, men man kan sakna mat, kläder, ett hus… Så känn på orden mer än tänk på dem är mitt råd. 🤗
Langtan och saknad ~~~ ORD precis,, 🎈
Sedan nar det galler forhallanden, sa ar det ju sa latt att vi bir "beroende" av varandra i ett forhallande. Da glommer vi bort att lyckan finns bara inom oss. Vi tror att vi behover en annan person i varat liv var att bli lycklig. Och da overgar ordens betydelse fran positiv till negativ~~
Nar det finns kanslor som innehaller MASTE, AVSAKNAD~~ Dar motarbetar vionskan, och da ar det battre att fousera pa nagot annat.
Nar det finn kanslor med som innehaller, pirr, forvantan, harmoni ~~ Da ar vi i linje med onskan och kan slappna av och njuta av hur vi kanner!☀️
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Intressant! så som jag bad/"drog till mig" min partner skulle nog vara något av det motsata från LOA..
efter jag gjort slut med mitt x tog jag jobb i ett annat land och hade Jag absolut älskade jobbet och mitt liv där, men det var hårt och på kvällen hade jag ont i varenda muskel och kom knapt upp på morgonen! jag saknade inte att ha en pojkvän men närhet som hjälpte mot smärtan.
en kväll hade jag såså ont och sa rakt ut till -Imorgon vill jag träffa Kärligheten.(låter otroligt fjantigt jag vet, men va så) men nästa kväll träffade jag den kärlighetsfulla killen jag är tillsammans med nu
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Saknad är något som man haft (man kan inte sakna något man inte haft väl?) och som man behöver eller tror att man måste ha tillbaks.
både,Länktan-Saknad har behov
#19 Håller med att det finns behov och beroenden vi klarar oss utan men eftersom man är beroende tror man att man måste ha det. men hur blir man då av med ett behov? tar man bort beroendet finns behovet fortfarande kvar och man behandlar det med ett annat beroende. en rutintin tas den över av en annan. men hur tar man bort behovet?
KallaMigMimmi~~~~ valkommen hit!! Langt nick, far vi kalla dig mimmi??😐
Maste rusa ivag,, skriver mera senare ikvall (min tid) Hittar vi oss sjalva, sa ar vi ALDRIG beroende av lycka utifran, vi far den lycka vi behover fran oss sjalva , fran kallan, MEN vi attraherar da sa mycket annu mera fantastiska relationer utifran, sa var lycka svaller over!!!❤️
Som sagt, maste rusa,, utvecklar senare, och innan dess, hinner nog nagra andra att utveckla!!
Kram, kram:)
Shiawase
Aw tack så mycket för välkommnandet!tycker det är väldigt intressant detta med LOA och vill mer en gärna lära mig mer.
kalla mig (bara) Mimmi;)
Så lycka kommer inifrån!
har inte hört den för, bara att "skönhet kommer inifrån" villket jag inte tycker är sant för även (misförstå inte, finns inget fint fult väl..) Fula personer kan också ha skönhet på insidan och personer med skönhet på utsidan kan va fula på insidan.
Lycka kommer inifrån! varför har jag inte helt förståt det tidigare😃

Jag säger också välkommen Mimmi🎂
"Skönhet kommer inifrån"…för mig betyder det att man SER skönhet i en människa när det kommer inifrån, oavsett hur det yttre ser ut, och tvärtom också såklart - finns inte skönhet inuti så faller den yttre skönheten rätt platt.
Att man går från beroende till annat beroende som du skriver om, sker så länge man inte hittat kärleken till sig själv och insikten att där kan man alltid vila, där man kan alltid känna sig trygg och älskad.
Det blir ett HELT annat perspektiv på det hela då! Om vi kan se att den viktigaste relationen är den med oss själva, och den fungerar, så försvinner BEROENDET av andra - däremot så flyter då goda relationer automatiskt in i våra liv eftersom vi är i balans med oss själva.🥳
Jag tror att jag indirekt vill ha tillbaka honom, medan jag intalar mig det motsatta. Så förmodligen fokuserar jag kanske för mycket känslor i att få uppleva det där som jag uppskattade så mycket med honom. Han hade många bra sidor som jag uppskattade, men så fanns det de som inte var så bra, men det är ju så med alla människor egentligen. Att skriva en lista på bra egenskaper jag uppskattar är en jättebra idé. Det känns nästan som att jag skulle syfta på honom när jag skriver de egenskaperna eftersom det fanns mycket med honom jag gillade, men det kanske inte gör något och att det finns fler därute med de egenskaperna, men som dessutom matchar bättre med mina 🙂En fråga bara, kan man skriva upp ytliga egenskaper hos sin drömpartner som har med utseende osv att göra? Känns ganska ytligt, men vi dras ju till en viss typ av människor trots allt.
Luneri, önska på du! På min lista står även fysiska egenskaper med och som du säger vi dras ju till en viss typ av människor.
Jag t.ex har en förkärlek till långa ståtliga män med bra hållning, har jag upptäckt.
SAMTIDIGT så kan det ju vara så att Han/Hon som kommer inte ser ut som vi drömt om..då får vi vara öppna för det då🙂
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
For mig har kroppen alltid varit ett MASTE (hihi) satte tidigt upp saker som mycket muskler och en snygg bak🙂 Och min man som ar 49~~ ar fortarande varldens muskelpaket,, med en snygg bak!! haha, sa onska pa:)
Shiawase
Självklart ska de goda inre egenskaperna vara förpackade i en nice yttre! (säger hon som har förkärlek för MÄN men rejäla överarmar, hi hi)
#23 Mimmi - ALLT kommer inifrån, du skapar hela din uppfattning genom ditt inre, hur du tolkar och väljer att förhålla dig till det som ÄR avgör hur det uppenbarar sig i ditt nu. Det är ju det som är så underbart, för det innebär att det är DU och ingen annan som styr ditt liv, genom de känslor och tankar du väljer. 😎
Åh, det låter superbra, då ska jag önska allt jag vill och känner för :)
Lite lustigt, innan jag träffade den här killen hade jag faktiskt tänkt mig att det gör inget om min nästa kille är sådan som jag normalt inte faller för. Jag tänkte vara flexibel. Men så självklart så träffade jag den här killen som var precis som jag ville, så jag undrar om det har att göra med att man släpper sin önskan.
Idag hade jag en riktig storstädning, vilket jag inte haft på väldigt länge. Men vad skönt det kändes! Det känns som att luften är rensad på allt gammalt, även gamla känslor och tankar som jag behöver göra mig av med. Så jag antar att jag också rensade ut gamla energier som håller mig kvar (Jag tror på feng shui).
En annan känsla jag fått den senaste tiden är att förändra min klädstil litegrann. Jag har i princip haft samma stil i många år, och kände bara för att uppdatera mig, så det har blivit en del shopping och så. För mig känns det lite som ett sätt att gå vidare, släppa det gamla och börja om på nytt. Jag tänkte att det även kan förstärka mina egna visualiseringar i det jag vill ha i mitt liv för att lättare släppa taget om det gamla. När jag har de visualiseringarna så kan jag lättare skapa en bild av mig som glad och lycklig, träffa mycket nytt och bra folk, bra relationer osv. Jag vet inte, men det känns som att när man förändrar en liten bit av sig blir man samtidigt öppen för andra influenser i sitt liv. Man blir lite som ny, och som i sin tur bidrar med positiva upplevelser. Så att förändra sig (alltså inte att man vill bli som en helt annan människa, men små bitar av sig) är också förväntningar inför framtiden tror jag.
Det var lite funderingar jag hade, och jag tror att det också bidrar en hel del med LOA eftersom det skapas förväntningar som också blir väldigt lätta att ta till sig.
För mig är saknad precis som det låter, brist av något jag vill ha. Längtan däremot är positiva känslor mot något jag vill uppleva och ser framemot. Det kan vara så olika för folk.
Hej Mimmi och välkommen! 🙂 Visst är det så att lyckan kommer inifrån. Det är också så att det är ett val. Man är bara så lycklig som väljer att vara. Vad det är som gör just dig lycklig det vet du i ditt inre. Generell lycka är att älska vare nu i sitt liv.
Vilket leder mig lite in på det som luneri skriver om att förändra små saker.
När vi förändrar små saker i vårt yttre så gör vi det oftast för att det bättre ska matcha vårt inre. Allteftersom vi växer och kommer närmare det som är våra innersta jag så börjar man matcha det med sitt yttre. Om man tex känner sig en snygg välklädd kvinna på insidan så vill man ju gärna vara det även på utsidan. Och det är precis så man ska göra. Förändra små saker för att steg för steg komma närmare oss själva.
Det gäller dock att man matchar sitt inre för att det ska kännas bra. De kvinnor som då har ett vackert yttre men inte har matchat sitt inre med det yttre är i kollision med sig själva, precis som tvärtom.
Ja, sugarcream (och alla andra såklart), det är ju därför det är så viktigt att vara öppen för att vi alla har olika känslor för olika ord, och att istället för att stirra sig blind på ett ord försöker se meningen med ordet utifrån hela sammanhanget det befinner sig i. För att de har olika betydelse för oss.
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Jag har sett på en del avsnitt av TLC serie, "what not to wear" där kvinnor får hjälp att uppdatera sin klädstil. Ofta är de självsäkra och vill inte göra sig av med sina kläder.
med lite om och men så inser de snart att vissa kläder framhäver deras personlighet och kropp och det är verkligen så roligt och se hur glada de blir av upptäckten, för de tycker jag är att upptäcka sig själv och sina egna kvaliteer samtidigt.
De trodde inte att de kunde se så bra ut, och man verkligen märker hur självförtroendet lyser. De får också en inblick i sig själva, vad de kan och att de faktiskt har möjligheter att skapa förändring i sin tillvaro. Flera som genomgick den här enkla förändringen skapade även förändring i sin tillvaro genom nya jobbmöjligheter och att träffa de människor som just de vill umgås med.
Det låter ytligt, men jag tycker inte det. Genom att ta hand om sitt yttre tar man också hand om sitt inre. Att ge sig själv den tid, uppmärksamhet och kärlek till sig själv är lika viktigt som att ge den till andra. Många av de personer som var med i programmet var väldigt omtänksamma och brydde sig mer om andra än sig själv, de glömde på något sätt bort sig själv.
Det är viktigt att ta hand om sig själv🙂
Samtidigt är det inte bara det yttre som har betydelse utan att det yttre och inre kompletterar varandra.
Exakt! De behöver matcha varandra för att vi ska vara lyckliga. Jag tittar ofta på sådana serier, de har gett mig inspiration till att medvetet förändra mitt yttre så det ska matcha mitt inre. Med mitt yttre menar jag dock inte bara kläder utan även min kropp, hår osv.
Jag bestämde mig vid nyår att 2013 handlar om att göra saker som jag mår bra av. Jag började ta långa bad, meditera mera och införde en tjejkväll en gång i månaden med min kompis. Då tittar vi på film, gör ansiktsmasker, hårinpackningar, tar fotbad, äter popcorn med massa smör och salt och något annat gott, vi dricker alkoholfritt och vi är iförda myskläder. När vi börjat med det så dök det upp andra saker som fick mig att må bra tex Zumbaklasser på bra tider och till bra pris, men en kanoninstruktör som jag började gå på, och jag började återigen lyssna på min kropp när den talar om för mig vad jag mår bra av att äta, eller inte äta. Och från det så dök en tanke upp att jag ska utmana mig själv i 10 veckor, att en gång för alla hitta min kroppsliga matchning och sedan hålla fast vid den. Så jag ökade på träningen och håller nu på att förändra mig kropp. Och snabbt går det. Nästa steg blir börja köpa kläder som matchar både mitt inre och mitt yttre. Du kan läsa mer i tråden 10-veckors utmaning.
För min kropp behöver matcha mitt inre precis som mina kläder behöver matcha min kropp. Men det måste ske på ett sätt som får mig att må bra och känna mig inspirerad. Och det har skett med små steg, små rutiner som förts in.
Det bästa jag någonsin gjort var när jag bestämde mig en gång för alla att gå ner i vikt. Jag var beslutsam och jag gav inte vika för jag hade mitt mål och syfte, jag tog hänsyn till min innersta önskan framför allt annat. När jag hade gått ner i vikt mådde jag så bra, orkade mer, tyckte jag såg bättre ut, och upplevde dessutom mycket mer positiva upplevelser från omgivningen. Det kändes precis som att jag började leva igen, så mycket av mina hämmningar försvann. Så det är viktigt att lyssna på sin egen önskan och följa den oavsett det motstånd man möter. Det är det värt.
Det var en ganska tuff process, men jag hade ett redskap där jag skrev i en bok där jag bland annat skrev hur jag upplevde mig själv och tillvaron som överviktig. Det är bra att få klart för sig varför man vill ha förändring för att lättare minnas det under processen. Sedan skrev jag mina mål jag ville uppnå. Det var den största drivkraften och som jag alltid tittade på när det blev tufft.
Crinalina, vad härligt att bara unna sig så! Det är jätteviktigt för själen, och det är ju då andra bra idéer uppstår också.
Härligt! Det är viktigt att man gör det på det sätt som KÄNNS rätt för en själv. Alla andra kan säga vad de vill! Det måste KÄNNAS bra för just dig, eller mig.
Haha, att unna sig något är ett av de värsta ord jag vet (apropå ord). Jag unnar mig ingenting, jag bara gör det jag mår bra av. Alltid! 🙂 I övrigt så håller jag precis med dig!
Just att "unna sig själv" tycker jag är ett bra ord. Det är som att det här gör jag eller får jag bara för att jag är förtjänt av det 🙂
På kvällarna tycker jag det är så underbart att bara ta det lugnt andas ut, fundera lite, sitta vid datorn och surfa runt lite eller bara skriva. Det är underbart och det unnar jag mig nästan varje kväll iaf 🙂
Ow vad aktiva ni är här:)kul! Å vad det flyttas runt och rubbas på hjärncellerna av att läsa om era erfaringar!
om man för det mesta inte bryr sig om vad man har på sig, vad säjer det då om ens innre? om det nu speglar ens yttre. eller är de bara det inre som speglardet yttre, och inte det yttre som speglardet innre..? ..å nu fick jag slälv svaret kanske, om man är trygg med sitt inre behöver man inte alltid lägga tid på att klä upp sitt yttre:)
🤔jag tror jag grubblar för hårt igen😊
Mimmi!
Det ar ju kanslan som ar det viktiga:) Sa om man inte har nagot intresse av att bry sig om sitt yttre , om man tex. inte ar intresserad av klader, smink, skonhetsvard,, etc. da ar det helt ok!
Ar man i balans med sig sjalv, sa utstralar men det oavsett vad man har pa sig eller klar sig!
Men om man inte ar i balans, da kan det vara sa att man struntar i att varda sitt yttre bara for att man inte "orkar" . Sadana ganger kan det vara bra att borja ta hand om sig sjalv, bade inre och yttre for att na balans!!
☀️
Kanns det bra, sa ar det bra!! Kanslan ar var vagvisare❤️
Shiawase
Luneri, det är just det att man "har gjort sig förtjänt "av att unna sig något som gör att jag inte gillar det. Jag är alltid förtjänt av att göra precis det jag vill och känner för att göra och behöver inte föregås av att jag gjort något för att förtjäna det. :-) Vi är alla olika, men känner man sig snygg på insidan vill de flesta se snygga ut på utsidan också. Sedan tror jag att alla har, eller de flesta, har dagar och stunder då man känner för att vara sunkig. Vintertid älskar jag att gå runt i pyjamas här hemma, hela dagar om så är, medan under sommaren vill jag gärna alltid se mitt bästa ut. Men det är på olika sätt hemma mot om jag jobbar eller vad jag gör. Jag använder absolut kläder som en förstärkare av hur jag vill kännaig eller refan känner mig.
Det var länge sedan jag läste boken, man skulle kanske ta ut den ur hyllan igen.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#0: Du kan få det du vill, vilken relation du, den kan se ut precis så som du önskar.
Jag har fått tillbaka mitt ex, jag insåg att det va min tankar och känslor som fick relationen att gå i kras, jag ändrade hur jag såg på mig själv och hur jag såg på relationer över lag. Det tog inte låg tid innan han kom tillbaka.
Vi hade en komplicerad relation och nu är den alldeles perfekt precis som jag ville den skulle vara.
Allt handlar om vad du vill, hur du ser på relationer hur du ser på dig själv.