Dagens bekännelse...
Jag har en sak att bekänna…🤐
Jag tror inte att det bara är jag som ibland har så svårt att fatta det där avgörande BESLUTET. Men idag är det gjort (tack Linn för inspiration!). Jag har så länge snackat om att jobba med att föreläsa och inspirera - men kommit till skott och startat ett bolag har jag inte. Har alltid fallit på att pengarna inte har räckt till det. Men det är ju så dumt! För när jag fattar beslutet att bolag ska skaffas så kommer ju pengarna att komma. Och det vet jag ju egentligen. ☺️
Det handlar ju alltid om helt andra saker. Om rädslor, som alltid. Rädd för att ta steget, rädd för att lyckas, rädd för att misslyckas.
Och det är klart att jag måste göra vad jag kan för att förbereda mig för min dröm tillvaro och ska jag så jobba som "min egen" så behöver jag ju ett företag av något slag. Sista puzzelbiten kanske…🤔
Hehe Kathja;) Bra beslut där!! Hurra för dig!! Av en händelse idag lyssnade jag på ett klipp med Neale Donald Walsh. Som handlade just om FEAR, att det alltid är en rädsla av att förlora något eller inte få något. Att man istället skulle se den känslan som: Feeling Excited And Ready Passande va!! Nu köööööör vi :) framåt i nya spår!
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Japp! 😘
Gör även lite tappra försök att dra igång nya trådar här inne… 😉
Jaa, kul Kathja!! Kör på bara, det ger sig med vägen!!
Harligt Kathja!!
Fungerar det inte att kora som enskild firma, utan massa kostnader? Det gor jag ?
Den dar radslan som ska hoppa upp har och dar~~ den dyker upp hos mig ocksa ibland,, MEN nu funkar inte smilisarna idag igen!!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Klart att det gör men jag har inte haft 900kr att regga det för. 🤪Men nu tar jag arvodet från uppdraget jag har fått, har peppat mig järnet så att jag får det jag kommer att begära i ersättning. 🤑👍
Ok, här är det nämligen nollornas för enskild firma, jag känner ju inte till reglerna för Sverige, perfekt att dufick det där uppdraget då, helt i linje med din verksamhet och ger dig dessutom ett startbidrag:)
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase

Perfekt Kathja!
Mitt motto många år har varit "känn rädslan - och gör det ändå!"
Det är bara genom och ut, det vet du ju✨, rädsla är bara en känsla, ingen sanning. Det fixar sig alltid, om det är meningen. Och fixar det sig inte, så fixar det sig ändå, och då är det också meningen🤪Hahaha, så jäkla skööönt att ha den här überflummiga inställningen:
allt är som det ska och det blir alltid som det ska bli🥳 så varför vara rädd egentligen, men skit i samma om jag är rädd, ok- jag är rädd men det hindrar mig inte, det är bara att hoppa, huu läskigt men spännande, jag känner att jag leeeveeeer"
Man ska bara komma på vart blockeringen sitter först. 🤪
Härlig pepp Szirius! 👍
Kommer man inte på det ibland om man bara provar, eller bara börjar att göra? Brukar bli tydligare då tycker jag.

är det inte den gamla vanliga rundan? Rädsla för att misslyckas…rädsla för att lyckas…ovetskapen om framtiden…rädsla över att inte kunna kontrollera utgången…rädsla för vad andra ska tycka…en underliggande osäkerhet på om man verkligen har nåt att komma med….rädsla att inte få tillbaks pengarna man satsar…tankefelet att man kanske kommer att jobba i onödan…eller att man satsar på helt fel häst egentligen….und so weiter…
haha, det DÄR gick lätt😃😇
Fick ni ihop 50 000 eller vad det var för att fixa sonens csn o hemresa, så får du ihop 900 spänn med en FJÄRT, Kathjadarling❤️
Så pengarna är INTE var det skaver😉
Självklart inte. Men nu är det historia för nu VET jag och nu GÖR jag. 😎
Häftigt, Aaron Connection som jag pratade om i klotterplanket postade det här idag, coolt eftersom vi pratade om rädslor lite här:
Fear is often a mask that your greatest joy wears – very often.
Stephanie experienced this with us. She was terrified of us. She was terrified of this connection and of allowing it forth to others – presenting it to others. And yet, when she sits here with us… ahhh the bliss, the bliss – pure bliss.
And she had great fear. Yes, that fear is the mask that your bliss wears. And when you recognize that, we wish for you to remember that – It’s just a mask. That means that there is something really good for me there.
Go for it. ~Aaron Connection
Apropå att ta steget så känner jag mig idag som att jag smyger fram, sakta, sakta sätter jag ner foten för att se om det håller. 🤐
Samtidigt som jag i nästa stund känner YES! nu blir det åka av. 🌊
Snacka om att svaja, hi hi. Får bli lite EFT på det här…🤪
La en kommentar i klotterplanket, blev faktiskt lite förvånad av ditt ordval vännen❤
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Såg det. 😉