EFT
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi har ju sagt det innan, men det tåls att upprepas…
EFT är ett grymt hjälpmedel! Jag har nu kört kanske 4 ggr med videon nedan, "Öka din ämnesomsättning" och efter det trillade jag över BBC dokumentären om nyttan med att fasta, så nu kör jag 5-2 fasta och jag har tydligt märkt ett intresse för vad jag stoppar i mig som inte tillhör mitt vanliga jag. Så nog funkar det!
Så knacka på! Och vet ni inte vad ni ska hitta på att säga så kör på någon av alla de youtube-klippen som finns, de gör nytta de oxå. 😉
Den här ska jag prova. Hoppas det hjälper att få lite bättre karaktär att stå emot mat och onyttigheter, jag äter på tok för mycket :P
Det kommer att hjälpa dig med vad du behöver hjälp med, luneri. Det kan dock vara på ett helt annat sätt än du tror, och det kan också vara något helt annat än du tror. Var öppen för impulser som känns inifrån, tecken och annat.
Svaret kan komma i många olika former. ☝️
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Jag gillar verkligen den med ämnesomsättning/metabolism.
Jag testade denna om förlåtelse och den satte igång en massa!
Hon är min absoluta favorit just nu iaf, har kört några vänder på att vara värdig framgång efter mitt bryt i förra veckan. Jag fick ta mig igenom första delen 3 ggr innan jag kunde köra den sista delan som fokuserar på det positiva.🤪
Jag knackar mig igenom hennes videor, tror inte jag har gjort just den.
Jag behöver hjälp med mycket, så det ska bli intressant och se om det känns nån skillnad :)