Veckans 7 andliga dagar
For youuuu Otroulig
❤️❤️❤️
Och alla andra också, såklart🙂
Veckans andliga 7 dagar
Söndag: Idag ska jag ta mig tid till tystnad. Jag ska söka kontakt med naturen. Idag ska jag sitta ensam i meditation.Lyssna. Acceptera. Inte kontrollera. Idag ska jag skapa ett fält av oändliga möjligheter. Idag ska jag inte döma något som sker. ( dåligt/bra, rätt/fel, gott/ont etc)
Måndag: Vart jag än går, vad jag än möter, ska jag ge en gåva. Det kan vara en blomma, en komplimang eller en snäll tanke. Jag ska önska alla allt gott. Idag ska jag också tacksamt ta emot alla livets gåvor som jag får. Jag ska bry mig om, vara tillgiven och uppskatta andra och mitt liv. (Denna process sätter glädje och överflöd i omlopp.)
Tisdag: Idag ska jag bevittna varje val jag gör. Jag ska vara medveten i nuet. Jag ska fråga mig: ger detta val glädje för mig själv och andra? Be hjärtat om vägledning.
Onsdag: Idag säpper jag behovet att försvara mina synpunkter. Idag kämpar jag inte emot. Idag väljer jag att se möjligheter och jag låter allt jag gör motiveras av kärlek.
Torsdag: Idag gör jag en lista över mina önskningar och bära med dem i tystnad och meditation.Jag önskar och släpper det sedan till naturens sköte. Jag manifesterar framtiden genom djupa avsikter.
Fredag: Idag ska jag ägna mig åt oberoende. Jag ska ge mig själv och andra friheten att vara som de är.Idag ska jag säga ja till ovisshetens visdom. Osäkerhet är en del av livet. I min vilja att acceptera ovisshet så kommer lösningar spontant att växa fram.
Lördag: Idag ska jag ge uppmärksamhet åt min kropp och mitt sinne. Jag ska tänka på mina unika talanger och på hur jag kan använda dem i mänsklighetens tjänst för att hjälpa andra.
sa fint ♥
Tack snälla du❤❤❤ Väldigt fint. Ovisshetens visdom….. Wow Den har jag ju faktiskt nosat på på sistone:) Det här måste jag nog skriva ut och sätta upp någonstans❤❤
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Ja den borde man skriva ut på ett fint papper och sätta upp någonstans där man ser den ofta. Jättefint. Tack!