Gruppmanifestering 18/2-2013
Kl 22 måndag kväll så har vi en stund då vi möts i världens energier. Var och en gör det som får dem att må bra, gå en promenad, ta ettvarmt bad med levande ljus, måla, skriv, dansa, meditera, använd EFT, ja vad som helst som ger dig bra vibrationer. Gamla som nya är välkomna. Skriv upp dig om du vill, eller var med ändå. Det är valfritt. Fokusera gärna på något område du behöver hitta balans i, eller bara var öppen för att sända och ta emot kärlek.
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Oj det är redan kvällen före måndag! 😮
MissInAction - harmoni och styrka ♥
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
MissInAction - harmoni och styrka ♥
Shiawase
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Ikväll är jag med!! MissInAction - harmoni och styrka Shiawase Theleonora - att jag får det pris jag vill ha för min lägenhet
Kom på en sak, nytt jobb också. Har efter en viss tid bestämt mig för att gå vidare och sökte ett nytt jobb i dagarna så alla positiva tankar tas tacksam emot för det!
Theleonora, om du håller ditt fokus på känslorna när du får jobbet, och det pris du vill ha så är det dit våra energier går. 🙂Lika med dig MissI, fokusera på harmoni och styrka och känslan av det så kommer våra energier att gå till just det.
Crinalina
MissInAction
Shiawase
Theleonora
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Har så mycket positiva energier i mitt liv just nu så jag måste få dela med mig lite till alla er fina! 🙂
Crinalina
MissInAction
Shiawase
Theleonora
Alexandraea

Crinalina
MissInAction
Shiawase
Theleonora
Alexandraea
Szirius
Crinalina
MissInAction
Shiawase
Theleonora
Alexandraea
Szirius
Lannelia
😃
~♥~
Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono
You are exactly where you need to be. Just breathe ♥
Titta jag hann precis, tror jag ska foka på kärlek åt allas och speciellt min kropp Crinalina MissInAction Shiawase Theleonora Alexandraea Szirius Lannelia Otroulig
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

hoppsan, jag somnade ihopkrupen med en gosig son, så jag både fick och sände ut massa kärleksenergi vid 22😃😴
Oj fasen! Glömde helt bort detta och satt och tittade på Ally McBeal och White Collar hela kvällen…. tänkte hela tiden att det är "imorgon" 😐
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland