Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettot-off-topic
Läst 1595 ggr
[Kathja]1
5

Vårskrik!

Inte för att det är vår, har snöat hela dagen, utan för att KÄNSLAN är att det är vår. En massa nytt ligger och spirar, ljuset, glädjen och kärleken är här.

Oooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh!!!

Det är som det är och det är bra.

SHIAWASE
0

Underbart Kathja!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
0

Happy for youuuuuu

[Kathja]1
0

Otroulig
1

Härligt!! Jag kom ihåg att jag planterat en massa lökar i balkonglådor och urnor. Då fick jag ett litet vår pirr. Förväntan:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
0

Tack för påminnelsen Kathja! Det börjar bli dags att se över förrådet med allergimediciner. Jag glömmer alltid bort det för det är så avlägset när det är snöigt och kallt. Men det går så fort.  Och jag älskar verkligen våren. Det gör det samma att näsan rinner och ögonen kliar. Jag njuter av det ändå

szirius
1

#5 prova att tappa på allergin! Jag läste nyligen att just allergier är "tacksamma" att kunna arbeta bort på olika alternativa sätt, eftersom (påstods det där) över 80% av alla allergier sitter i emotionella obalanser.

Jag har NÄÄRA till våren…ligger bakom knuten och väntar. Älskar våren något sagolikt.Porlande bäckar….skogen full med skilla…fjärilar i trädgården…mmmm. Hittills har vi alltid kunnat fika semlor utomhus på fettisdagen. Den är väl snart, va?

Det är så kul också hur man påverkas av det klimat man lever i. Pappa i norrland tycker att det är vår när det droppar från taket - även om det är 2 meter snömedan jag tycker att det är vår när det är 15 grader och ungarna börjar cykla till skolan i shorts

Jag älskar faktiskt alla årstider.

Håbe
0

Det kanske jag skulle testa. Har inte satt mig in i det där med tappandet ännu. Men här kanske är en bra anledning att göra det.

crinalina
1

Hoppar in en snabbis här för att tala om att jag fick pollenallergi när pappa blev sjuk. För 4,5 år sedan! Från september 2011 tills allhealingen med Kent var jag allergiskhela tiden, förutom några veckor i -juliaugusti förra året. Här ärdet alltid något som blommar. Men under healingen bestämde jag mig för att fokusera på allergierna. Och sedan dess har jag inte behövt ta en enda allergitablett. De åt jag nästan dagligen under ett års tid. Hade lite känningar för nåhra veckor sedan men insåg att det sitter i huvudet. Jag tappade på det och vips var det borta. Sååå skönt! :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
0

Hurra Crina! Så roligt att höra såna solskenshistorier:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

JA! Tänk att kunna säga: jag har tappat bort allergin! 
Kanske skulle prova, jag med. Jag har ju blivit allergisk mot katter, som jag älskar  Tidigare var det damm och kvalster…

Jag tycker mig ha upplevt lite pollenallergi vissa år också, och sedan har det inte varit något alls. 

Hehe… det här skriket får mig att rysa i hela kroppen 

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
0

Det kan du säkert säga i framtiden MissI, om du tex tappar. Eller är med på healing och fokuserar på det. 

Bara för att jag skrev här igår så vaknade jag i morse alldeles täppt i näsan och med kliande ögon. Jag började skratta åt mig själv. Vad löjligt uppenbart liksom. Så jag tappade på det ett par vändor och sedan måste det ha försvunnit för jag har inte tänkt på det, och inser nu att jag sitter här och kan andas förträffligt genom båda näsborrarna. Något som jag sällan har kunnat göra alltid. Så jag måste ha träffat något i mina tankar och känslor i diskussionen igår som jag fick bort vid tappningen idag. Haha Så kan det gå. 

Apropå vårskrik så har man vårkänslor här till och från hela hösten, vintern och våren. En dag varmt och soligt, nästa dag kallt och blåsigt, och kallare nätter. Igår på dagen så gick vi en promenad på Marbellas fina strandpromenad, i strålande solsken. Vi satte oss på en tapasbars uteservering och njöt av solen och värmen och lugnet, och en kall tinto de verano. Helt klart vårkänslor. Sedan gick vi tillbaka till hotellet, i skuggan, och då åkte vinterjackan på igen. Snacka om kontrast. På kvällen blåste det hårda och kalla vindar så var det mer höst än vår. 

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

szirius
1

#11 känner igen det där. Vi kan ha höstruskdagar i oktober, sen 20 grader långt in i november, sen pang skitkallt, sen +15 nån dag senare. Hit och dit. Idag har vi vinter. I förrgår såg jag nyckelpigor

jaaa, missi det är ju kul!

_Man "tappar bort" grejer i dubbel bemärkelse. _

[Evigheten]
1

Vad härligt att du har vårkänslor Kathja! Börjar längta till värme o sol nu

Aha Crinalina..vet du jag fick pollenallergi för några år sedan, då borde jag kunna tänka bort det med på nåt sätt..

crinalina
0

Absolut! Det är inte helt ovanligt att man får pollenallergi som vuxen. Och eftersom vi har lärt oss nu att allt sitter i våra tankar och känslor så kan vi också få bort det genom att hitta roten till det onda, så att säga. Genom healing behövde jag ju dock inte hitta roten medvetet, men jag tror att det är lättare att få bort vad det än är om man kan gå direkt till källan istället för att bara jobba på symptomen. För alla krämpor och blockeringar av olika slag är ju symptom. Vi vill ju tex inte att läkarna bara ska bota symptomen utan vi vill ju att de ska bota grundsjukan. Men hitta det sätt som passar dig för att jobba bort saker, healing är ett sätt, EFT ett annat, jobba medvetet med sig själv är ett sätt. Det finns en hel mängd olika metoder och sätt där ute.

[Evigheten]
0

Ja jag tror jag ska börja med healing igen! Tack för tipsen Hade en guidad video på 30 minuter som jag gjorde varje dag för nån månad sen. Det hände faktiskt saker då, som mitt matproblem ute på restauranger, fick plötsligt ett infall att ta itu med det. Nu sist vi åt ute kändes det helt som vanligt, som att äta hos nån bekant eller hemma.