Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettmanifesteringar
Läst 768 ggr
[Kathja]1
2013-01-27 21:06
0

Gruppmanifestering - 28/1

Nu är det snart måndag igen och vi kör på så länge som det finns intresse!

OBS! NY TID!

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…  Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 28/1 kl.22 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.  De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Har du inte varit med förut tycker jag att du ska hänga på! Alla kan, det räcker att mentalt ställa in sig på att vara med så är du där. Universum och ditt andliga jag fixar HUR.

Kan du få en stund för dig själv är det att föredra men går inte det så funkar det iaf, alla behöver vara en del av det hela och alla behöver få en skjuts mellan varven så varför tacka nej?

Välkommen in i GEMENSKAPEN, och har du något speciellt du vill lägga fokus på annat än ovan så skriv det i tråden eller skänk det själv en extra tanke

Otroulig
2013-01-27 22:05
0

Jag är med Kathja- R Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2013-01-27 23:14
0

Kathja- R

Otroulig

Szirius

MissInAction
2013-01-28 00:38
0

Kathja- R

Otroulig

**Szirius

MissInAction

**

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Fylgja
2013-01-28 01:52
0

Nu så! Nu ska jag vara med! Hur gör man? :) Jag är ju ny på detta så ge gärna några tips. Kathja-R Otroulig Szirius MissInAction Fylgja

Håbe
2013-01-28 06:41
0

Jag är med på något sätt. Om än kanske inte aktivt. Ber om lite, eller massor, av extra kraft och kärlek. Vet inte hur jag ska kopiera listan med iphonen så någon får gärna fixa till det sen. Tack :-)

Theleonora
2013-01-28 08:08
0

Kathja- R Otroulig Szirius MissInAction Fylgja Håbe Kameleonten- bra semestervecka helt enkelt för jag förtjänar det!!

SHIAWASE
2013-01-28 09:45
0

Shiawase

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Stella_Polaris
2013-01-28 11:49
0

Kathja- R

Otroulig

Szirius

MissInAction

Fylgja

Håbe

Kameleonten- bra semestervecka helt enkelt för jag förtjänar det!!

Shiawase

Stella_Polaris: hålla fast vid glädje och tacksamhet

Alexandraea
2013-01-28 15:36
0

Jag råkade klicka på den här tråden av misstag så jag ser det som ett tecken på att jag ska vara med ikväll. Flört

Kathja- R

Otroulig

Szirius

MissInAction

Fylgja

Håbe

Kameleonten- bra semestervecka helt enkelt för jag förtjänar det!!

Shiawase

Stella_Polaris: hålla fast vid glädje och tacksamhet

Alexandraea

Jofiel
2013-01-28 17:59
0

Synd att det är kl 22 för då sover jag Oskyldig måste upp kl 5 varje morgon för att hinna till jobbet. Men jag ska tänka på er innan jag somnar Glad

Otroulig
2013-01-28 18:18
1

Fylgja, läs ovan. Man kan göra lite som man vill:) Jag brukar sätta mig i soffan med tända ljus, slappnar av, andas och försöker hitta känslan av frid, kärlek och gemenskap med er andra. Det känns olika varje gång. Så gör precis som du känner för:)

[Kathja]1
2013-01-28 18:23
0

Brukar ju stå med på listan eftersom jag har blivit den som håller i att lägga upp tråden, men jag har inte varit med på många veckor. Har "missat" flera meditationer, healingtillfällen osv som jag har satt upp mig på den senaste månaden så jag har sett det som ett tecken på att jag ska låta bli.

Men idag känner jag att jag ska vara med på riktigt, ska bli spännande att se hur det blir i kväll.

Otroulig
2013-01-28 18:28
0

Vilken tur!! För jag skrev ju helt fräckt upp dig..;)

[Kathja]1
2013-01-28 18:46
0

Visst var det! Jag brukar alltid bli uppskriven. Flört

crinalina
2013-01-28 20:19
1

Kathja

Otroulig

Szirius

MissInAction

Fylgja

Håbe

Kameleonten - bra semestervecka helt enkelt för att jag förtjänar det!

Shiawase

Stella_Polaris - hålla fast vid glädje och tacksamhet

Alexandraea

Crinalina

Fylgja, gör något som känns bra. Jag har gjort allt från att promenera, skriva, måla till att meditera eller sova. Följ ditt hjärta!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Fylgja
2013-01-28 21:44
1

Tack!

Blev bara lite osäker på vad det gick ut på Tungan ute Men hitta känsla alltså, jag fattar (om än långsamt och lite trögt Flört)