Lägg dig och sov
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I går var jag helt ur fas med mig själv, blev att jag gick och la mig på em och sov i 1,5 timmar. När jag sedan vaknade var livet okej igen. I dag hittade jag ett A.Hicks klipp just om det ~ när du har halkat av banan, sluta kämpa med att ta dig tillbaka, gå och lägg dig och sov istället. Det är ju så mycket enklare! 
haha, Kathja, Det kandes som om du sa till mig pa skarpen att "lagg dig och sov!". Jag fick ju feber i torsdag, trodde att jag var ok sedan men igar och idag har jag rinnande nasa,, halvfeber etc. Jag har ju , som vanligt, massor av jobb, men igar, sa jobbade jag och sov om vartannat,, och idag hade vi en karate-special-traning som jag var tvungen att vara med pa i morse,,, sedan kom jag hem, sov, men sen har jag suttit och jobbat,, var nyss ut och handlade,, sjunk ner i soffan, och satt och tankte att jag maste ju jobba nagra timmar till i kvall, men kroppen kanns ju inte som om den vill det,, men deadlines och allt … Lite uppmuntran tankte jag , gar in har,, den forsta meningen jag far sin pa
"Lagg dig och sov" haha!!!
Jag ska lyssna pa klippet sedan, men det ar ju saaa sant,, SOV,,,, dessutom ar det ju sa skont och mysigt att sova,, sarskilt i en sang med mysiga japan-filtar (de ar saa mjuka, och varma, och tjockasa man bara vill ligga och njuta ,,,,,)
Naval, jag ska inte kampa sa mycket idag,,, fixar mat,, jobbar lite mer och sedan ska jag SOVA!!!!!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Är det därför jag tycker det är så skönt attsova en stund på eftermiddagen…?
Jag har kommit ur flow.
Shia, om det var så tog det så är det så det var menat! Så jag hoppas att du ligger och sover!!!
Och visst är det så! När vi somnar så hamnar vi rätt igen. Så enkelt, lätt och bra tips! Tack för det!
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction

hahahaha, jag tog också åt mig
! Jag fastnar så ofta vid datorn på nätterna och timmarna rullar iväg. Inatt kom jag i säng kl 3
. Och ofta säger jag till slut till mig själv : MEN GÅ OCH LÄGG MIG!!!!!
Tänkte att inlägget skulle ta upp vilken sorts självdisciplin man har…hrmmm
Jag har faktiskt svårt att sova på eftermiddagarna. Inte svårt att somna, men jag mår sällan bra när jag vaknar sedan, hela kvällen känns förvirrad och jag blir ofta illamående…
Då lägger jag mig hellre tidigare på kvällen och sover i ett svep.
Men jag har lätt för att ta s.k powernaps, när jag bara nickar till i 1 minut, sen är jag påfylld och pigg igen
Jag tycker att det ärr olika, olika dagar det där med att sova. Då jag var hemma med barnen som jag alltid middag med dem - men nu gör jag det bara ibland. Men jag ska absolut lyssna mer till mig själv där!
Känner mig totalt träffad! haha brukar alltid ha lätt för att tex lägga mig extra tidigt på kvällen för man e ur gängorna 

hihi ligger nog nåt i det där ordspråket: Sov på saken… 

Ska upp 6.30 i morrn, så nu säger jag : GÅ OCH LÄGG MIG!
Jag har ju haft en något svajig helg och idag när jag var ledig och ensam hemma sov jag till tio över elva.
Kommer inte ihåg när det hände senast men tydligen behövde jag sömn. Tacksam för att jag hade möjlighet att få vila ut idag.

#9 åååh, det låter sköönt. Jag funderar helt seriöst på att krypa ner efter melliset nu….har en total avigdag som jag ska prova att sova bort. Är ARG
Jag märker att jag ganska ofta fungerar såhär…helgen var så superfylld med trevligheter, sen kom idag som en känslomässig baksmälla…det känns tomt, jag är trött, gnällig, har ingen riktig lust med nåt, saker som ska göras känns motiga, vill bara trycka på en stor pausknapp.
Även detta ska passera
Puss på er!
Själv tog jag oxå Kathja på orden och sov nästan hela dan igår:)
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Tycker vi svajar här lite till kvinns..:)
Eller hur?! Jag som väldigt sällan är arg har nu varit arg i flera dagar - känns ganska skönt faktiskt så det är absolut något som behövs. Men min älskling där hemma är väl mindre glad, trots att jag inte varit arg på honom. Men det räcker väl att han hör mig tänker jag, hi hi. Men nu är jag på jobbet i två dygn och förhoppnignsvis har jag varit arg klart tills på onsdag. 
Och när jag inte är arg eller sover så är jag så lycklig så jag börjar att grina - värsta PMS monstret, fast det kan jag inte skylla på. 
Hmm, jag har nog mer fastnat inser jag nu. Men det ger sig. Snart grinar även jag av lycka igen:) Det känns så skönt att veta det!
Själv svajar jag inte det minsta just nu. Jag är hur lugn och harmonsik som helst och har mer energi än jag har haft på länge. Igår var som vanligt en slappdag, det är våra söndagar alltid, förutom på kvällen då jag och kompisen var och provade på en Zumbaklass som var superrolig. Vi gick både dit och tillbaka så det var nästan två timmar som gick till "träning". Idag har jag jobbat extra och vi hade mycket gäster och det var mycket jobb idag, på ett bra sätt, så det var 9 timmar på fötterna i högt tempo. Härligt! Nu har jag träningsvärk i skinkorna. hehe Imorgon jobbar jag också extra 9 timmar till som jag hoppas blir lika bra som idag var, därefter ska jag sätta mig på ett kafé med en kaffe och min Kindle och vila och läsa en stund innan jag går till ännu en Zumbaklass. SEN ska jag vila tills jag ska till jobbet igen på torsdag morgon!
Så nu blir det Zumba två kvällar i veckan. Jag har äntligen hittat MIN träning!! Woohooo! När vinden, som alltid är närvarande här vintertid, har börjat lagt sig om en månad eller två så blir det någon promenad i veckan också. Detta blir superbra! Jag känner mig sååå nöjd! 
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Heja Dig Crinis, var iväg en gång förra veckan..skulle gått i helgen oxå, men det är ett sååååååååååååååååånt motstånd. Nu ska jag försöka gå in på tapp sidan. EFT Borde vara ett alldeles förträffligt sätt att få tummen ur 
Det är ett helt fantastiskt sätt att få tummen ur! Iaf var det det för mig!