YES!
Tankte klottra lite i varat klotterplank,,, men kande for en egen trad..
Inget speciellt egentligen.
Men NU kanns det som om jag har "kommit hem igen" ,,, med andra ord landat igen… hittat tillbaka igen..
Har under nagra veckor svavat runt lite, i inte saa braiga kanslor.
Det har gatt UPP och NER,, och UPP, och NER,, nar jag har trott att jag har varit pa uppgang,, har nagot fattats,, liksom,,
Jag dyker aldrig ner ordentligt,,, det hor nog till min "personlighet" ,,, men det har svajat lite hit och dit,,
Men NU,, for nagra minuter sedan kande jag att AHHH jag ar tillbaka, inte som om att jag ar pa vag,, tillbaka, utan att NU,, YES,,, TACK!
Sa det var egentligen bara det jag ville tala om (hihi),,, I en helt egen trad (haha)
Jag har varit pa en sadan lang topp saaa lange,,, men nu har det nog varit dags att ta en dipp for att na en annu hogre topp,,,,, det ar sa det kanns.
Dippen ar aldrig sa djup sa jag brister i tilliten,, men vissa saker rubbas,,och denna gang,, mer an andra kanske,,
Och vad tacksam jag ar for det!!
Skrev i klotterplanket om meditationen jag hittade igar.
JAG som aldrig har varit intresserad av varken guidade meditioner eller upplysta mastera etc. hittade denna sida , SJALVKLART nar jag uttalade en klar onskan, att NU BEHOVER JAG SATTA MIG NER OCH NA IN TILL MIG SJALV IGEN,, (har haft svart att gora det ocksa,, pa sistone) sa efter en minut dyker denna sida upp,, jag provade pa en meditation,, och den var VALDIGT bra for mig !!! WOW!!! ANTLIGEN, kopplade jag upp ordentligt, och fick kanna karleksruset
Sa jag lagger en lank har , sa kan ni som onskar titta in!!!
http://www.akashaonline.com/meditation_room/index.html
Sa detta var liksom min trad,,, att saga YES,, till mig sjalv,,, och uttrycka min tacksamet, for att bagaren ar fylld med karleksrus igen:)
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Härligt Shia!! Det verkar som vi svajar lite till mans eller kvinns då:) Själv svajar jag från timme till timme. Ska helt klart kolla in länken!!
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Jag svajar också lite, men det visar sig mest i förkylning och annan värk i kroppen. Jag dippar ju aldrig djupt längre heller, men ibland så känns det som att det vore sååååå skönt att få en riktig ordentlig dipp.
Jag skulle ha börjat gå på gym i måndags, men i söndags låg jag totalt däckad och sedan har jag varit hängig. Jag vet att jag fastnar i tankar om att jag ska träna för att förändra min kropp, gå ner i vikt, bli av med fettet på magen och då låser det sig. Och det är väl därför jag blev sjuk. Jag vill börja träna för att må bättre, fysiskt och pyskiskt, och om det andra kommer på köpet så blir jag bara glad. Men jag har så svårt att hålla tanken på rätt fokus. Nåja, jag fortsätter göra det jag gör. Njuta av mitt liv och den jag är, och så kommer resten när det är dags och jag är redo.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Yes till dig!!!!
Jag har oxå tagit mig ur "svaj-perioden" och mår bara så BRA. Trallallalala vad jag e glad idag att jag e jag - typ. 
#0 Shiawase!!
YES!!! Och GRATTIS till dig!! Så härligt att läsa och dina ord smittar av sig med din glädje.
Tack för det fina du
Bokmärker denna för jag tänkte prova på meditationen vid tillfälle
Godmorgon alla fina!
Sitter med mitt goda morgonkaffe, och naturligtvis med YES! kanslan,, eftersom jag skrev inlagget innan jag somnade,, sa jag har haft en trevlig natt!
Crinalina! Krya pa dig,, kanner igen dessa tankar nar det galler traning, precis samma resonemang ingom mig pagar namligen:) Men jag vet ju varfor jag vill trana , att det ar ju for att jag mar bra da! Sa nar tankarna kommer upp pa kroppsforandring,, sa forsoker jag ju andra fokus,, och fragar mig sjalv, varfor, och svaret ar ju for att jag mar bra!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase

"Jag tränar för att hålla mig stark, frisk och smidig, punkt. Allt annat är bara bonus." Så har jag tänkt länge och det har funkat toppen, men jag vacklar också nu med mitt utseende…all extra löshud som tänjts ut vid graviditeten- och vips försvinner glädjen i att träna, när jag börjar tänka "resultattankar" och blir ivrig och sur när de inte syns osv
. Inte minst nu när jag snart har föreställning i smååå små kläder…
.
Dansen får jag ju automatiskt, då det är mitt jobb. Men SYRE -jag får liksom sparka ut mig för att gå promenader
, vilket jag inte fattar, då jag VARJE GÅNG känner att jag blir upplyft och mår så bra av det! 20 min är ingen tid heller, det är ju inte så att jag inte hinner! Jag kommer iväg kanske varannan dag fastän jag egentligen vill få in rutinen att gå varje dag
. Och även det har blivit en hangup, att jag känner att jag har dålig karaktär när jag inte får till det varje dag…och så grämer jag mig över det i säkert lika lång tid som det skulle ta att bara hoppa i skorna och gå ut

Sonen går ju till skolan på mornarna, det är ca 10 min promenad, så 20 t.o.r, jag har funderat på om jag ska följa med honom då…en automatisk rutin…men mornar ute lockar inte
, ja jisses.
Jag gör som Crinalina, det är bara att fortsätta foka på "måbra" så kommer det när det kommer

FÖRLÅÅÅÅT Shia, ville inte smyga in neggovibbar i den här tråden.
YESYESYES var det!!! wihiiiii!!! Tjohoooooo!!!!
Jag är också lite svajig nu men det brukar jag vara på vintern. Därför känns det extra roligt att läsa i den här stärkande tråden 
Jag är tacksam för varje dag och vet ju att det går åt rätt håll. Snart är våren här 
Svajig är rätt ord. Jag tänkte här om dagen att om jag inte visste bättre så skulle jag tro att jag är gravid
. Ena stunden sitter man och lipar över något sorgligt man läser och nästa är man glad igen eller så bölar jag för att något är så himla fint. Kommer ihåg just när jag var gravid och såg en filmsnutt med vildhästar i flock som galopperade vid ett vattenbryn så vattnet yrde runt dem och jag fullkomligt bröt ihop och riktigt hulkade, bara för att det var så vackert. Lite så känns det just nu. Ingen kontroll på någonting. Helskumt, men helt ok ändå. Det är ingen negativ känsla, mest konstig bara.
Det där låter som dagarna före lingonvecka hos mig 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Hmm jag ville prova din meditation, men fick inte igång den på min dator. Så det var kanske inte meningen för mej.
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Jag har gjort hjärtchakra-meditationen där, den var härlig.
Fast jag tyckte att hans röst påminde om "Howard" i Big bang Theory