Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: manifesteringar
Läst 966 ggr
enjoylife
0

Återkommande manifestationer

Lyssnade nyss på ett Abraham klipp på youtube om en tjej som alltid lyckades manifestera att hon såg folk som spottar på gatan.. Har ni nån situation som tycks upprepa sig hela tiden? Ett specielt samtalsämne kanske som dyker upp i olika samanhang eller en viss typ av människor som ni ofta möter när ni är ute. Kraaaaam :)

SHIAWASE
1

haha, jag har ocksa lyssnat pa det klippet nyligen:) Men det visade sig ju att det inte handlade om spottandet i sig, Just nu dyker det inte upp nagot sadant, men jag tror att det ar valdigt vanligt,, just for att vi har nagot specifikt tema som vi maste "ta i tu " med,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
0

Lite roligt ämne, och intressant Glad jag har själv inte lyssnat på det klippet. 

I slutet av sommaren eller början på hösten så skrev jag om en sån här sak. Då såg jag, dagligen, två personer på olika ställen i min stadsdel. Dessa personer utmärker sig rätt mycket utseendemässigt och till sättet, de är väl vad man brukar kalla socialt utsatta. Jag känner ingen av dem. Men dessa såg jag alltså varje dag under en rätt lång tid. Innan såg jag dem bara lite då och då.

En annan sak som ibland dyker upp ofta är vissa ord eller fraser. De brukar ju säga att man ser vad man letar efter. Exempelvis så hörde jag för kanske en månad sedan eller så ordet ripper. Jag vet att det började i serien jag följer, The Vampire Diaries, men det började även dyka upp i andra filmer och i spel och olika sidor på nätet. Inte precis det vanligaste ordet i en dialog Flört

Men utöver dessa så kan jag inte komma på att jag har haft något särskilt som "alltid" har hängt med, utan de förändras över tid.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Sugarcream
0

För några månader sen såg jag folk som var gravida till höger och vänster, fleraq stycken om dagen. Nu ser jag också många men inte lika många :) Såg det som ett bra tecken eftersom jag gärna skulle vilja ha barn inom en snar framtid :) Fast än har det inte hänt.

enjoylife
0

Precis! Våra manifestationer speglar ju något i oss själva. :) därför det är extra spännande med såna manifeatationer som kommer tillbaka flera gånger !

crinalina
0

Jag skulle vilja säga att allt som återkommer i våra liv är återkommande manifestationer. Alltifrån samma personer som åker med bussen varje dag du åker till dig själv och ditt hem. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
1

Nu har jag haft återkommande manifesteringar om Marocco i kanske en vecka eller så. Dels olika maroccan-oljor för håret i olika produkter och på de mest oväntade ställen, och dels så hittade jag (och köpte) ett grönt te från Dilmah, Maroccan mint! Tungan ute för jag gillar gröna mint-teer.

Lite spännande.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MathildaF
0

I somras när jag köpte min lilla röda Peugeot så såg jag bara likadana bilar, trots att jag köpte bilen för att jag nästan aldrig sett en Peugeot med den nyansen av röd:) haha