Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: inspiration-inspiratörer
Läst 2135 ggr
[Kathja]1
0

Gåva till mig själv...

Jag ger mig själv tid att börja varje dag med en stund i tystnad där jag först jordar mig för att sedan fylla mig med Guds oändliga kärlek, universums vita, kärleksfulla ljus. Amen

Jag ger mig detta därför att det är DET jag slarvar med och det jag behöver för att skapa mig ett liv i balans, harmoni och kärlek.

Därför att det är jag värd!

Vad ger DU dig själv?

Otroulig
1

Ja jag kan ju lika gärna skriva här oxå. Jag ska ge mig en modern snabb uppkoppling, ett eget nätverk. En ny dator, uppkoppling av Spotify till mina högtalare. Ni är dom som ger mig mest input för tillfället, ni är viktiga för mig, jag vill ju kunna se alla fina klipp och det kan jag inte nu . Så därför har jag nu bestämt att DET är en självklar gåva till mig själv!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
0

För DET är du värd!

Jag ska ge mig själv en snygg kropp, en massa snygga, bekväma, personliga och lagom sexiga kläder att ha på kroppen och så två nya taueringar om vi nu ska dra det yttre oxå. Men jag tror att jag måste hitta struktur i att ta hand om det inre innan jag kommer att kunna satsa på det inre.

För det är JAG värd och det gör mig till en ännu mer harmonisk och kärleksfull människa.

Otroulig
1

Hehe, jag är rätt duktig på att ge mig tystnad, stillhet, meditation. Det känns som att mitt liv är så fullt av det. Jag skulle behöva lite fart, kärlek, skratt, glädje, gemenskap, sex osv. Men det vet ni och universum redan:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
1

Jag har en stund när jag precis vaknar på morgnarna som jag först går igenom gårdagen och tackar för den och sedan går igenom den nya dagen och tackar för den och allt den för med sig. Sedan sträcker jag ut mig så mycket jag kan från tå till arnarna sträckta över huvudet (i liggande ställning) och sedan går jag in i mitt inre och tar emot, och skickar vidare, ljus från Universum och/eller från Moder Jord. Allt detta innan jag ens funderar på att kliva upp. Det ger mig en fantastisk känsla och start på den nya dagen.

I övrigt så ger jag mig själv ännu mer av förståelse av livet och mig själv genom att ständigt fortsätta att läsa och ta till mig av all er visdom och all annan visdom jag trillar över.

När det gäller det materiella så har jag just nu precis allt jag vill ha och behöver och har plats för. Jag skulle gärna ha lite nya, snygga kläder som passar mig bättre, men eftersom jag hela tiden skjuter upp att ta tag i att rensa bland det jag har, och min garderob är full av saker jag inte använder eller ens gillar längre så får det vänta tills jag känner mig redo för det.

Jag ska också ge mig själv bättre hälsa genom att börja träna någonting åtminstone ett par gånger i veckan. Jag insåg häromdagen att både mitt psyke och mitt fysiska faktiskt mår bättre när jag tränar på något vis, så det ska jag ge mig själv. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
0

Vilken bra tråd, Kathja! Jag har tänkt i några dagar nu att jag skulle starta en tråd där vi kan skriva vad vi ska manifestera under nästa år! Ungefär som nyårslöften fast mycket kraftfullare Flört

Jag har ju börjat skriva tio välsignelser varje morgon och tacka för dem. Och sedan innan jag somnar så tänker jag på det som hänt under dagen, som jag är tacksam för. Jag tackar otroligt mycket för allt möjligt under dagarna nuför tiden, och jag mår så bra av det!

Sedan har jag sedan 1.5 år tillbaka ungefär gått på massage regelbundet. Så det gör jag. Nu ska jag boka in en ansiktsbehandling efter nyår också, de brukar jag ge mig själv lite då och då!

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
5

Min julklapp till mig själv blir ett stort paket med tid. "Gåvan är personlig och får ej användas av andra."

MathildaF
1

Jag ska ge mig själv mer kärlek och förlåtelse! Jag ska också ge mig själv mer tid för meditation och någon härlig resa. Så småningom ska jag också ge mig själv en ny dator en Mac få de bli:)

[rore]
2

Jag vill ge mig själv:

acceptans

tålamod

förlåtelse

och många korta stunder där jag bara andas och tar emot den kraft och energi, som ges till mig.

För det är jag värdKyss

Vilken härlig tråd Kathja. Tack för denKyss

SHIAWASE
1

Jag ger mig sjalv gavan

att vara mera uppmarksam pa mig sjalv

att skapa tid for att andas, kanna av tystnaden, kanna min karlek till mig sjalv

att prioritera mig sjavl

karlek, lycka och overflod  FRAN MIG SJALV

Ska ocksa ge mig gavan att pa lordag tillbringa hela dagen pa varat lokala spa ,,( som ar fantastiskt,,,, har draller det ju av lokala offentliga badhus,,,) med bad, massage, och heta-sten-"bad" rum(haha,, vad kan detta heta pa svenska,,,detta bad, har alltsa en avdelning med flera rum med olika slags stenbaddare, rummet ar ca 40 grader varmt, man ligger pa stenar med olika egenskaper,,,fantastiskt avslappnande, svettas i massor,, och njuter)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
3

åh, Shia, låter sköööönt! Känner direkt att det också är nåt min kropp vill göra nu - svettas ordentligt! Den här tiden går man ju lät och småhuttrar…en släkting har faktiskt bastu hemma…hmmm…Flört

Som gåva till mig själv vill jag ge mig själv en promenad varje dag, med änglameditation i hörlurarna.

Jag hoppas att jag ska kunna få in det som rutin …har ibland stora blockeringar att lyckas ta mig för saker som jag vet att jag mår så bra av…Tyst hittar på tusen ursäkter…men nu är jag medveten om att detta verkligen är något som jag VILL ge mig själv, och då brukar det gå bättre att fokusera på det och skapa detGlad.

Första prommisen sker STRAX.Vi har strålande sol och +7 idag.

Stella_Polaris
2

2013 ger jag mig själv:

Modet att lyssna på min magkänsla, och följa den

Bra rutiner

Tid att meditera, reflektera, ägna mig åt LoA, läsa här!

Mycket rörelse

Pannben och ryggrad

Modet att säga ja, istället för nej!

Bra behandlingar av olika slag

12 halvflaskor champagne

Sedärja! Ser rätt bra ut måste jag säga! Återkommer med hur det går senare. :)