Indianen och vargarna
Blev påmind om den här gamla berättelsen och tänkte att det här är ju LoA. Det vi fokuserar på, växer.
"En gammal indian berättar för sitt barnbarn om ett gräl som pågår inom honom. Han säger att konflikten står mellan två vargar.
Den ena vargen är full av avundsjuka, sorg, ånger, girighet, högmod, självömkan, skuld, bitterhet, mindervärdighet, lögner, falsk stolthet, överlägsenhet och egoism.
Den andra vargen är full av glädje, fred, kärlek, hopp, ärlighet, ödmjukhet, vänlighet, välvillighet, medkännande, generositet, sanning, medlidande och tro.
Barnet tänker efter en liten stund och frågar sedan sin morfar:
"Vilken varg vinner?"
Den gamle mannen svarar honom:
"Den varg jag matar."
Shit Sziriuz, spot on! Det verkar som att jag har någon slags automatisk utfodring. Försöker ändra detta:)
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Den var bra! Känner igen berättelsen. Det är bra att den sprids 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

#1 hehe, jaaa, den där ena vargen går och OKYNNESÄTER tycker jag! Han verkar ha hittat nån hemlig ingång in till skafferiet….. jag provade ett tag att ha maten högt uppe i träden, men alltså, den där vargen kan KLÄTTRA också
Får skicka vargen på lydnadskurs tror jag. 
Jag trodde att jag skrev har i morse men det forsvann visst!!!
Skrev i alla fall att det ar ok om den ena vargen tar SMA smakbitar emellanat, sa lange den andra far det mesta och det basta!!
Hur det an ar sa kommer vi att ha bada vargarna livet ut,,, men vi kan ju valja vilken vi vill prioritera:)
Nar vi ar sa "duktiga" att vi inte behover ego-vargen langre,, sa finns nog ingen anledning for oss att vara i den har fysiska kroppen heller!!
Har har handlats massor med mat idag sa nu ska karleks-vargen godas (hehe)
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Lånade den och la ut den på FB.