Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 2138 ggr
retep
2012-12-16 13:30
3

20121221

När vi nu i ett paradigmskifte, vetenskapligt och andligt ser 21 december 2012 som en avgörande datum, som undergången…och eller starten på en ny tidscykel, med stora individuella och globala utvecklande händelser Då vill jag gärna igen markera något av avgörande betydelse för det vi skall minnas och vakna upp till. Även om jag har försökt belysa Transcendentalt Medvetande, allas vår gemensamma Källa med ord och begrepp som Oceanen, Enhetsfältet, Rent Medvetande, Det Absoluta, Fröet o.s.v så vet jag att det är svårfångat om man inte haft eller har någon tydlig erfarenhet av transcendering, av att ha gått bortom sin vardagsmedvetenht, sina sinnesupplevelser, känslor och tankar. Jag vet också att även om man inte har någon direkt erfarenhet av finare medvetandenivåer, eller någon teknik att ta sig till Källan och Transcendentalt Medvetande. Så är det ändå så att vi alla ganska spontant, mer eller mindre medvetet får del av de livsbejakande och utvecklande egenskaper som stiger upp i våra känslor , tankar, ord och handlingar från Källan inom. När man är medveten om att allt vi känner, tänker och gör i den yttre verkligheten, i de liv vi lever, har sin grund och sitt ursprung i Det Transcendenta, i Källan inom. Då vet man också att allt i Världen av kaos och elände är ett uttryck för okunskap, rädsla och bristande erfarenhet av våra inre gemensamma kvaliteter av Universell Kärlek och harmoni… Det som är på väg i Världen är en ökad kollektiv medvetenhet! Även om den inte alltid syns mitt i kaoset, sker det likväl om än dolt för mängden. Vi är så vana vid att det är genom intellektet, genom hur och vad vi tänker som utveckling sker. Att det är genom tänkandet som kunskap vidgas och fred skapas. Då glömmer vi, eller rättare sagt då har vi ännu ej blivit påminda om och medvetna. Insett att allt vi är och gör har sin grund, oändliga kraft och hela potential i Källan. Att det faktiskt är allt brus i vårt sinne, i vårt intellekt och vardagsmedvetande som hindrar det naturliga flödet. Att det är vårt egos föreställning och bristande helhetsyn, som ger oss illusionen, att vi kan tänka fram fred och harmoni. Ett rätt beteende som få alla andra att bete sig, tycka, tänka och vara lika insiktsfulla som vi. Jag är övertygad om att om vi i våra egna liv väljer att transcendera och gå bortom det som sker på intellektets, tyckandet och tänkandets nivå. Då kommer Källans alla goda egenskaper spontant och naturligt strömma ut och vederkvicka hela vårt kännande, tänkande och handlande. Vi kommer naturligt att utvecklas till kärleksfulla, insiktsfulla, kreativa, fredliga medmänniskor. Som i sin tur likt ringar på vattnet sprider sig i det kollektiva medvetandet. Peter

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Otroulig
2012-12-16 13:54
0

Jag tycker att det är intressant att det i mitt liv just nu sker en " undergång" har tagit upp det i andra trådar( ber om ursäkt att jag tjatar lite) det kära företaget jag arbetat i har blivit uppköpt och misshandlat och står nu inför en stor indragning som kommer att innebära slutet. Det jag tycker är intressant är hur jag börjat förhålla mej till det. Jag accepterar, jag har valt att inte se mig som offer. Jag försöker att välja tankar och handlingar som har kärlek och sanning som grund. Något kommer att gå i graven, jag kan ännu inte se det nya som ska komma men jag har tillit. På nåt vis så symboliserar detta för mig i mindre skala det som ska pågå i det stora skiftet.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2012-12-16 14:01
0

Tack Peter, precis sa,, jag har "brusat" mycket senaste veckorna (haha) men har nu hittat tillbaka till stillheten, harmonin, till den underbara kanslan!

Ska bli intressant att fa uppleva och kanna, vara en del av den forandring som kommer att ske!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

retep
2012-12-16 15:58
0

Kära SHIAWASE du är redan en av oss alla, som är förändringen!

MissInAction
2012-12-16 16:29
0

Det känns så spännande att få vara med om detta, tycker jag! Och det är häftigt att det faktiskt händer, oavsett om man är medveten och vill detta eller ej. Jag kan bara hoppas att alla hittar in till sig själva och oss alla och får känna, de också Glad

Med utvecklingen som varit, med allt mer stress och press som kommer utifrån, och så mycket yttre stimuli, så mår allt fler dåligt, och jag tror att i allt detta så kan ett frö sås, som blir början på en ny resa. Att många känner en längtan efter något annat, något mer. Att de känner att de måste förändra sina liv. Det är vad jag tror Glad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
2012-12-16 18:16
0

Jag tycer också det är en spännande tid. Flera bekanta har separerat, det är företagskriser och väderkriser. Allt för att slutligen komma i harmoni. Fascinerande.

Själv har en massa gamla tankar kommit tillbaka och jag tackar för dem och släpper dem.

Något nytt håller på att starta. Får se om det händer något omvälvande den 21 december!

[luneri]
2012-12-16 18:17
0

#1 Även om det kan vara en stor och drastisk händelse i något som kan ha varit en stor del av ditt liv så kan det också betyda nya och kankse tillochmed bättre möjligheter öppnar sig för dig för att du ska kunna utvecklas i den riktning du vill. När något försvinner brukar det dyka upp något nytt.

Precis som du skriver är det bästa att se det positivt även om det kan innebära en drastisk händelse.

Otroulig
2012-12-16 18:50
0

#6 Tack, ja jag försöker hålla kvar de känslorna och har lite förväntansfullt pirr faktiskt, för det som ska komma :)

retep
2012-12-16 19:01
0

Tack luneri för att du tar del av mina tankar och det jag skriver. Visst är det så att nya och bättre möjligheter öppnar sig, möjligheter som blir tillgängliga för oss alla! Själv utvecklas jag medvetet i den riktning jag vill, den riktning jag önskar alla. Det jag ser försvinna är hinder på vår väg, som rädslor, omedvetenhet och ouppmärksamhet. det jag ser dyka upp är den medvetenhet och kärlek som redan och alltid funnits inom oss.

MissInAction
2012-12-16 19:21
0

Hihi, jag insåg ikväll vid middagen att den 21:a kommer jag sitta på tåg och åka hem till mina föräldrar över jul Tungan ute Fast det blir nog bra. Gillar att åka tåg. Och halva resan kommer bli buss…

Kluring om Ryssland

Otroulig
2012-12-16 19:23
0

#8 kan det oxå vara så att ibland så behöver man möta sin största rädsla, gå igen den, överleva och finna en enorm frihet, i och med att man blivit av med den? Tycker mig se detta i mig själv och i andra.

retep
2012-12-16 20:03
0

Otroulig, visst är det så att rädslor kan dyka upp i livet och säkert även den största rädslan, att dö! Vi kan komma långt med att hantera rädsla utan att för den del veta hur den kan komma att drabba oss i in okänd situation. Tänker att orädsla handlar mer om hur vi förhåller oss till livet, döden, och vår själs odödlighet. Många av våra rädslor är som jag ser det ganska obefogade egentligen. Och finns där ofta som en förutfattad föreställning . Som t.ex. Rädsla för att gå ensam i en mörk skog eller på en kyrkogård. När rädsla är mer motiverad och risken att något farligt skall hända, så mycket större en vanlig dag på jobb, i trafiken eller rent av hemma. Att ha blivit av med en rädsla betyder säkert därför mer att man har skapat ett nytt och tryggare förhållningssätt.

Otroulig
2012-12-16 20:25
1

Ja det är säkert många som kan skapa ett nytt förhållningssätt bara av sig själva, dvs utan att behöva sätta sig i livs situationer där man möter sina rädslor i olika former och kriser. Men mitt numera någorlunda orädda förhållningssätt hade jag aldrig ( tror jag) haft om jag inte gått igenom alla de känslor och tankar jag gjort. Men det är ju jag det;) Jag är i alla fall tacksam för det, för jag älskar min nya trygga plattform!! Kanske att jag skulle kunna komma hit ändå, men detta blev min väg. Lite av min fråga gäller just det som händer nu, sett i ett större perspektiv, det är så mycket rädslor och oroligheter i världen, kanske att det är nödvändigt för att gå igenom dessa för att komma ut på andra sidan.

[Evigheten]
2012-12-16 20:50
0

#9 Jag kommer resa den dagen med, köra bil i 63 mil för att hälsa på familjen. Känns lite spännade att det är just den dagen!

Det finns så många olika teorier om vad som kommer att hända den 21 dec. Men jag tror på det här med dimensionsskiftet, som ni pratar om att alla kommer bli mer medvetna. Kanske få mer andliga förmågor om man är öppen och positiv till det. Men vissa nämner att det kan ta lång tid innan medvetandeskiftet sker helt, medan andra pratar om att det sker bara på en minut.

Hursomhelst känns det spännande! Jag hade tyckt det varit riktigt coolt om skiftet bara blev direkt på nån minut för alla!

MissInAction
2012-12-16 20:59
0

Vad kul! Vi får se det som en symbolisk resa då Skrattande
Vart bor din familj? Själv ska jag upp till Dalarna.

Tror det var inne på Astronomi som jag läste att den dagen kommer vi att passera (nåja, passera är väl att ta i kanske för den är ju ENORM) Vintergatans absoluta mitt. Vad nu det innebär…!

Kluring om Ryssland

[Evigheten]
2012-12-16 21:18
0

Jaa det nya livets början!! Passar verkligen då man ska få  ledigt och bara få ha en massa skoj framför sig. bra start på skiftetSkrattande

Jaa, läste oxå någonstans när nåt sånt hände skulle det vara mörkt i tre dagar sen skulle solen skina igen och då var den nya världen klar. Men det så många varianter därute. Mkt prat om ufo med.

Men nåt positivt är jag övertygad om att det är iallafall!

retep
2012-12-16 21:18
0

Otroulig! Kanske var jag otydlig? Det är just genom olika livssituationer som vi utvecklar ett tryggare förhållningssätt till våra rädslor.

Otroulig
2012-12-16 21:29
0

Eller så läser jag väldigt slarvigt;)….tror mer på det senare:)

[Kathja]1
2012-12-17 22:54
0

Evigheten när jag läste om det du skrev att det skulle vara mörk i 3 dagar så kom jag att tänka på ett inslag på nyheterna idag. De pratade om solstormar och att det nu stormar en massa där uppe och att man är orolig att de ska slå ut vår teknik och framförallt vår elförsörjning! Och då blir det mörkt…Tungan ute

crinalina
2012-12-17 23:01
1

Jag väljer att inte fundera, spekulera och tänka på det. Jag tar det som det kommer när det kommer, vad det än är, och njuter av mitt nu nu istället. Jag är säker på att vad det än är som väntar i och med detta skifte så sker det utan mina funderingar innan.

Det är lite så jag har börjat fungera i det mesta. Det blir vad det blir, och det är som det ska vara. Jag gör det bästa av det som är, när det är. Det är en fantastiskt skön och harmonisk känsla att vara där. Jag gör det jag känner för och det jag mår bra av, när jag känner för det och mår bra av det, och jag njuter av varenda sekund av det.

Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-12-18 00:31
2

#11 visst är det så att rädslor kan dyka upp i livet och säkert även den största rädslan, att dö!

Vill bara inflika att jag personligen inte alls är rädd för att dö. Däremot har min största rädsla varit att andra ska dö ifrån mig. Och det har jag nu upplevt och insett att även det klarar jag.

_Så jag håller med om det du skriver, men vill bredda det. Vi har inte alla samma rädslor, men vi får säkert möta dem vi har, för att kunna släppa dem och gå vidare, friare.
_

SHIAWASE
2012-12-18 04:44
0

Ja,, och lyckas vi hitta tilliten, sa finns det inget utrymme for radslor.

Ju mer man forstar, kommer ihag, hur vad vi ar,,, sa finns heller inget utrymme for radslor, det finns da ingen anledning,,

Nar vi slutar att TRO pa nagot utan VET,,, da infinner sig tilliten, och friheten, och radslorna spads ut och och loses upp.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
2012-12-18 06:27
0

Jaha Kathja där ser man! Tungan ute

retep
2012-12-18 10:43
1

szirius #21 Jag upplever inte heller att jag känner mig rädd för döden! Men när jag skriver så och detta "Vi kan komma långt med att hantera rädsla utan att för den del veta hur den kan komma att drabba oss i in okänd situation". Så är det för att jag fick uppleva hur min fru övermannades av ångest och rädsla, i den stund då hon insåg att döden skulle komma för att hämta henne. Birgit levde ett rikt andligt och medvetet liv, men likväl, inför döden blev hon verkligen skärrad och själen likaså.

SHIAWASE
2012-12-18 12:17
0

Peter, tack for att du delar med dig.

Jag var valdigt radd for doden nar jag var barn,, nu har kanner jag ingen radsla,,, men sakert som du sager, sa vet vi inte hur radslan kan komma att drabba oss i en okand situation..

Nu ar jag inte sa mycket grubblare av mig,, utan mer att jag kanner.

Nar det galler doden, sa dog min pappa nar han var 60. Han var en person med mycket angest och radslor,  jag var med honom de sista tva veckorna anda till slutet. Och han var helt fridfull,,och vi pratade mycket om att vi aldrig skulle traffas mera. Han var lugn helea sjukdomen,, och valdigt till freds, trots att han hade levt med radslor hela livet,, men med sjukdomen sa forsvann dessa.

Lakarna hade gett honom ca 3 manader men jag var tvungen att aka tillbaka till Japan. Han dog samma morgon som jag akte,, Vi hade sagt hejda dagarna innan och allt var frid, jag kande ingen radsla fran honom. Hann aka till sjukhuset innan flyget, efter det att han hade somnat in,,,,

Sa,, det ar intressant det dar med radslor , hur det kan vanda at olika hall:)

Shiawase

retep
2012-12-18 13:38
0

Vill också tillägga att min frus dödsrädsla kom i korta stunder dagar innan döden. Själva övergången in i döden var harmonisk, medveten och mycket fridfull.

szirius
2012-12-19 00:26
2

# 26 Det låter fint med övergången. Tack för att du berättar. Ja, tankar och känslor kan såklart pendla även då. Djupt troende kan plötsligt tvivla på sin dödsbädd medan andra finner tron först då…det är bara att följa med, vad annars kan man göra, egentligen…

szirius
2012-12-19 17:09
5

Hur mår ni mina kära? Jag mår SÅ himla mkt bättre sedan natten till 11 dec. Känner en närvaro, ett lugn, jag är inte ensam, mår bra med mig själv, med att vara hemma, med min familj, med allt. Jag KAN liksom inte oroa mig, inte ens över 8 gäster på julafton som det inte var planerat för. Inte över pengar,jobb, relationer, framtid, sjukdomar, ingenting. Jag bara följer med.

Änglameditationen som jag gör morgon och kväll nu hjälper mig att jorda mig och hålla fokus på glädje, tillit och tacksamhet. Det svämmar över mest hela tiden, tidigare idag började jag gråta över att sonen snart skulle komma hem från skolan. Kände hur mkt jag älskar honom och vilken gåva det är att få ha honom i mitt liv, att få vara med honom varje dag.

Vi träffade skolpsykologen alla 3 tillsammans igår och hon sa att sonen kan uttrycka sina känslor, både glädje, ilska och sorg. Och att det är jättesunt. Att det tyder på att han är TRYGG. Det kändes så himla,himla skönt att höra.

Igår kunde jag också gå förbi bebiskläderna på affären utan att ens få en liten klump i halsen. Kunde titta på dem, känna glädje och tom tänka " nästa gång"…ett hopp…en känsla att det kommer en till till oss…

crinalina
2012-12-19 17:17
0

Åååh finaste szirius! Nu gav du mig tårar i ögonen av den kärlek och värme som strålar från dig. Jag hade blivit MYCKET förvånad om din son INTE visat tecken på att han är trygg med en sådan fantastisk person som dig till mamma!! Kyss

Jag känner mig också lugn och trygg, men det har jag ju gjort ganska länge redan. Det känns däremot som att det rotar sig mer och mer. Jag tar det lugnt och gör det jag känner att jag vill göra, när jag vill göra det. Och allt flyter på och faller på plats av sig självt. Det finns ingen stress och oro. Allt är som det och allt är som det ska, och det som sker det sker för att det tar mig vidare på min väg. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2012-12-19 18:50
0

Fina Szirus❤❤ vad glad jag blir! Själv är jag så strålande lycklig just nu, så jag vet inte var jag ska vägen så jag skriver nog i tacksamhets tråden❤

[Kathja]1
2012-12-19 19:31
0

Självklart är det så fina szirius! Skönt att du har kommit igenom det och kan må bra i att det är som det är och det är bra. Blev lite nyfiken på den där änglameditationen - var har du hittat den?

MissInAction
2012-12-20 12:40
0

Jag får mail från sidan The Attitude of Gratitude varje dag. Det är några kloka ord och en vacker bild Glad Idag handlade det om just den här dagen! Det går att få normal text på det, men jag vill att det ska synas ordentligt och sjunka in också - det är en stor dag Flört

CROSSING THE THRESHOLD..

12.21.12

What does it mean to you? What do you want to leave behind? Who do you want to BE moving forward?

Take a moment now to set in motion your HIGHEST INTENTIONS.

There is power in your thoughts and words.. especially NOW..

~ Marlise Karlin

Kluring om Ryssland

Otroulig
2012-12-20 14:02
0

Tack Miss, det där behövde jag….verkligen;)

[Kathja]1
2012-12-20 16:52
0

Känns som att det är läge att sätta sig en stund i kväll och skriva ner vad man vill göra sig av med och vad man vill ha i stället. Skrattande

Otroulig
2012-12-20 17:20
0

Jag kommer att ha gott om tid att tänka, ska sitta och spana i två timmar efter en hund som är på rymmen sen två veckor:)

retep
2012-12-20 17:47
0

Historisk händelse imorgon den 21 december

Mayafolket har nu fler än 8000 TM-meditatörer och genomför imorgon en global gruppmeditation på deras mest heliga plats – Mont Alban. Försök även Du att meditera på samma tid: kl 19.00 på fredag 21 december

Ett projekt som fått namnet “Latin America 8000 Project” arbetas på nere i södra Mexico, som är det område där Mayakulturen låg och där befolkningen är nutida ättlingar till denna kultur. Den historia de är en del av lever starkt i deras traditioner. Som väl ”alla” vid det här laget väl känner till går nu en epok i Mayakalenderns tideräkning till sin slutpunkt och det sker just på fredag den 21/12 2012. Denna tideräkning som nu går mot sitt slut hade sitt startdatum drygt 3000 år före Kristus. Så det är väldigt speciellt för dagens befolkning där, där betydelsen av detta kalenderskifte lever starkt.

Man går nu över i en ny tideräkning med helt nya förtecken. Man ser det så att man nu lämnar ett ego-baserat tidevarv bakom sig och går in i en ny epok som är medvetandebaserad d.v.s. helhetsmässigt orienterad. Detta kommer man att fira och det som ger drivkraften till firandet kommer från flera håll. Dels slutar skolorna för terminen alltid den 20 dec, m.a.o. dagen före midvintersolståndet och man firar detta som en årlig tradition genom en Vinterfestival, som väl motsvarar vårt julfirande kan jag tänka. I år förstärks detta firande påtagligt som sagt av skiftet mellan att den gamla tidsåldern ”dör ut” och den nya startar.

Intressant nog har Transcendental Meditation (TM) fått en mycket speciell roll i det här sammanhanget! Skolmyndigheterna, har sedan en tid tillbaks introducerat TM på deras skolor så att man på ett 80-tal skolor idag utövar TM 10-12 min när klasserna samlas på morgnarna och mediterar på motsvarande sätt vid skoldagens slut. Det är den enda förändringen!!! - i övrigt genomför de skoldagen som vanligt. Det här grundar sig på erfarenheten att när man introducerat TM på detta vis förändras skolsituationen mycket radikalt! Dels den sociala samvaron (stress och våldstendenser försvinner mycket snabbt, ungefär som när man vänder på en hand) och skolprestationerna skjuter fart på ett mycket radikalt sätt.

När Transcendental Meditation nu introducerats på skola efter skola och man konstaterat samma effekter har allt fler skolmyndigheter bestämt sig för att introducera TM i stor skala. (I sydamerika är det mer än 100.000 elever som använder TM i skolan idag! Det är en utveckling som skett på några få år).

En enkel och billig insats med stor påverkan i konstruktiv riktning i alla avseenden. Då TM inte kolliderar med någon trosuppfattning överhuvudtaget så har man här hittat ett ”gyllene verktyg”, att nå de mål som skolan strävar efter! På 54 av de 8o skolorna där TM introducerats har man också lärt sig tilläggsprogrammet till TM, d.v.s. TM-Sidhiprogrammet. I det här befolkningsområdet i södra Mexico, och Guatemala med Mayakulturen som historisk bakgrund, har nu ca 9000 elever lärt sig TM-sidhi programmet, förutom då alla i övrigt som använder TM helt enkelt.

Åter till fredagen den 21 dec

Hela samhället med skolledare, ”the elders”, föräldrar, lärare och elever arbetar nu med stort engagemang på att samlas så många som bara är möjligt, visionen är 8000 - på deras mest heliga plats – Mont Alban - och meditera tillsammans 21 dec kl 12.00, deras tid, och som hos oss alltså är kl 19.00.

Jag vet att det är ett mycket stort intresse bland TM-meditatörer runt om i världen att haka på detta “Latin America 8000 Project” och att man kan räkna med att var och en som deltar är med och bidrar till en massiv effekt på hela världsutvecklingen. Så är tanken bakom detta projekt! Och intressant nog är det alltså ättlingarna till Mayafolket som tar detta initiativ - som de brinner för – för att den ”döende ego-baserade” tidsålder som nu alltså enligt deras tideräkning nu tar slut snabbt ska ”vältra över i” en medventadebaserad, helhetsinriktad tidsålder. Det hela är mycket spännande!

Vi önskar GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Maharishi Institut för Kreativ Intelligens (MIKI), tel. 08-300 450

Redaktion: Ingemar Fransson m fl, tel 026-51 09 92
Redaktionsråd: Krister Johanson m fl 
Frågor, tips och förslag: redaktionen@veda.se
Prenumeration: påbörja och avsluta: nyheter@veda.se
Byte av e-postadress: nyheter@veda.se
Tipsa gärna andra TM-utövare om nyhetsbrevet och vi är 
tacksamma om du vill hänvisa dina bekanta till TM:s hemsida: 
www.tm-meditation.se

® TM och Transcendental Meditation är registrerade varumärken 
som tillhör Maharishi Institut för Kreativ Intelligens (MIKI)

MissInAction
2012-12-20 18:54
0

Otroligt spännande!! Jag ser mycket fram emot morgondagen Glad

Samtidigt så kan jag inte låta bli att känna lite oro också. Det har talats om Jordens undergång på radion idag, och de har rapporterat från olika delar av världen. Det känns så surrealistiskt. Vi borde ju veta mer än väl att allt bara är, men att vi alltid tolkar saker på olika sätt. Och då är det ju naturligtvis någon som tolkat detta skiften som att tiden tar slut. För oss. Och så har det blivit uppförstorat.
Men min oro består i det här…. tror ni att människors oro och tankar på att världen kan gå under imorgon, kan vara tillräckligt stor så att det faktiskt sker? Jag vet ju inte hur starkt människor känner för det här och hur länge de har tänkt på det och så. Men det slog mig idag.

Kanske att jag har lite ångest i och med att jag ska åka upp till Dalarna imorgon, och sambon stannar här hemma.

Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-12-20 20:21
0

MissI - Klart att jorden inte går under, den kan inte göra det bara förändras och förändingar är ju bra om vi väljer att de ska vara det. Så andas och se fram emot en ny dag i livet. Flört

retep
2012-12-20 20:35
1

Ett bra råd för morgondagen och alla andra dagar är att uppmärksamma sig själv, sitt högre jag och med det höja sin energi, kärlek och medvetenhet. Spränga gränserna för sitt eget lilla ego. Och på kärlekens och det globala medvetandets nivå stråla samman, för att lyfta oss till en ny kollektiv medvetandenivå.

[Evigheten]
2012-12-20 20:37
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En video om Shift of the ages 2012, sitter precis o kollar på den men den är nästan två timmar men intressant

szirius
2012-12-20 23:54
0

#36, wow vilken kraft med så många samtidigt. Jag är med, kl 19. 00 i morgon Glad

MissInAction
2012-12-21 00:38
0

Jag är förmodligen också med! Vet inte ännu vad jag kommer göra vid den tiden men jag kommer vara uppe i Dalarna hos föräldrarna Glad

Kluring om Ryssland

[Evigheten]
2012-12-21 07:18
1

Peter var har du hittat den där informationen om projekt 8000? Tänkte sprida vidare budskapet men måste ha den ursprungliga källan då. Hittar inget när jag googlar om det…

[Evigheten]
2012-12-21 07:24
0

haha såg ju nu att du hade lagt ut den informationen redanFlörtTungan ute