Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 2781 ggr
SHIAWASE
4

Mörkret före gryningen,,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla fina ljus-och karleksvarelser:)

Kanns som om vi behover en energi-boost harinne!!!

Mycket turbulens pa manga hall,,,, OCH det ar BRAAAA!Glad

Allt ar som det ska vara och allt ar BRA!:)Kyss

Det ar som morkast innan gryningen , eller vad man brukar saga.

Har inte sa mycket klokt att saga, men kande att jag ville skriva nagot

och sanda ljus, karlek, varme, harmoni, frihet, lycka till alla som laser:)

Ha en fin dag!!! alla fina.

A-H citat idag (del av): Breath your resistance away, that will cause you a gradual shift in your Vibrational point of attraction.

Sa njut av dagen ,,, hitta en stund, nagra minuter att vara sjalv, och ANDAS,,,omfamna nuet och se fram emot vad som kommer.

Lat DIG SJALV floda igenom dig:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
1

Kram Shiawase, tack, ska hitta stunderna och vårda dom, uppleva dom. För de finns verkligen så många stunder varje dag som är fantastiska.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Stella_Polaris
2

Tack för det Shiawase! Det känns som om mycket är på gång nu och jag ska själv försöka låta bli att analysera det som händer utan bara försöka flyta med och må så bra jag bara kan. Ska bli spännande att se vart det här leder. :)

[Kathja]1
1

Visst är det så! Om man bara låter bli att börja tänka en massa och endast ägnar sig åt att omfamna känslan och ANDAS så blir det bra, eller fel de ÄR bra.

MissInAction
1

Tack shiawase!!
Ja att ANDAS är väldigt bra att komma ihåg. Då är man uppmärksam och man känner. Och om vi inte andas så kan vi ju inte leva! Flört

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland