Attrahera människor/kärlek
Jag har kunnat se en person som jag fattat intresse för och sedan har den personen dykt upp ofta i min närhet och hört av sig på lite olika vis. Detta har hänt många gånger men väldigt många olika personer som om det var självklart att vi ska ses. Jag har nog aldrig förstått att det är en form av LoA. Vad jag däremot inte förstår är att det är inte den rätta personen för mig i slutet. Hur ska man dra till sig den rätte?
Ursäkta om detta hamnar fel osv, då får ni ta bort det. Mvh
Det hamnade så bra så, blir du kvar här kommer du att inse att vi inte är så super noga på om grejer hamnar "rätt" och vi är OFTA OT, hi hi. Men vi trivs, vi delar med oss och vi utvecklas så det knakar och det är det viktiga för oss. Så be inte om ursäkt. 
Dra till sig den "rätte" gör du när du VET vad det är du vill ha, önskar, och behöver rent KÄNSOMÄSSIGT. När du har format din drömrelation på ett känsloplan så kommer du att veta när det är den rätte som står framför dig.
Fundera inte så mycket på om saker, eller personer, är rätt eller fel - KÄNNS det rätt är det rätt DÄR OCH DÅ. Och det är allt som är viktigt. Att du mår bra i det du gör HÄR OCH NU, därför att allt du har är NU och ditt nu skapar ditt nästa nu och ditt nästa och ditt nästa. Så ju bättre du är på att göra varje NU till ett bra sådant desto bättre kommer de påföljande NUen att bli, om du är med.
Vissa av oss hittar vår "den rätte" och för andra handlar det om flera "den rätte" under en livstid. Livet är föränderligt och därför måste relationen till oss själva och till "den rätte" också vara de för att vi ska vara i balans med livet och de är ju därför vi är här.
Kan inte annat än hålla med Kathja där
Det spelar ingen roll vad det är vi är ute efter, det är alltid viktigast att må bra och hitta en bra känsla här och nu! Göra saker som man mår bra av och omge sig med saker och människor man trivs med. Tänka kärleksfulla tankar och så ofta man bara kommer ihåg, agera och tänka positivt.
Vi kan alltid vända en känsla så att vi hamnar i ett positivt känsloläge, och det går olika lätt beroende på vem man är och vilka erfarenheter man har, kan jag tro.
Detta med att hitta "den rätte" har varit på tapeten då och då här inne. Jag tror att vi oftast brukar komma fram till att det bästa, rent objektivt om man nu kan säga så, är att komma på alla egenskaper som man VILL att den personen ska ha, och allt som hen ska vara och allt som relationen med den människan ska ge DIG… det vill säga, hur du kommer att känna dig när ni är tillsammans. Att det är den känslan du vill hitta, och vara i så mycket som möjligt. För då kommer Universum att se till att den som matchar din frekvens - med alla egenskaper och känslor som du har skickat ut - kommer din väg.
Låter lätt va? Hur många är vi inte som sätter fokus på en viss person istället?? Det är ju inte alls säkert att just den personen har allt det vi söker efter, men ändå så fastnar vi. Och det kanske är då som det blir lite lotteri… känns det rätt eller inte?
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Bra svar båda dom tål att tänkas på :) Nu ska jag göra helg, ta hand om er. Kram
Gör så, njut av helgen!
Kram tillbaka
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland