Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: loa-generellt
Läst 921 ggr
SHIAWASE
3

Acceptera känslan men älta inte orsaken

Hittade en bra text pa FB http://www.facebook.com/#!/MeditationTechniquesDaily

om att acceptera kanslan men att inte alta orsaken.

Kanns som om manga kan ha nytta av denna text dessa dagar.

Att ignorera kanslor ar inte bra, vi maste kanna av, erkanna , och acceptera vara kanslor,, Kanslorna ar var vagvisare.

Men vi behover for den skulle inte satta igang och alta orsaken som triggade igang kanslan:)

When you have strong emotions going on inside you, it can be hard to get to a calm state in order to meditate. What you can do is concentrate on how (or where) the emotion shows as feeling in your body.
Is your feeling showing as tightness
in your chest? or like a knot in your stomach? Allow yourself to concentrate on the feeling in your body and NOT on the story that accompanies the emotion. In this way, you honor the emotion without going round and round in your mind on the story behind the emotion

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
1

Eller som en kollega sa till mig "Omfamna känslan".

Miwis
0

Tack Shiwase, vilken bra text!

Stella_Polaris
0

Jättebra text, tack för att du delade med dig! :)

crinalina
2

JA! JA! JA! JA! Precis så! Där sattes orden på vad jag gör!

Om jag tex känner mig ledsen för något så tillåter jag mig att göra det. Men jag ältar inte och funderar inte en massa över orsaken till det, utan det är känslan jag har mitt fokus på. Och känslan går snabbt över då. De gånger känslan håller sig kvar längre är de gånger jag håller orsaken kvar i fokus!

Skrattande

Tack Shia!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
0

Tack! Kyss

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland