GRUPPmanifestering - 19/11
Det var lite roligt, jag försökte att lägga upp denna tråden flera ggr redan igår (brukar ju bli på söndagar annars) men ICKE att det gick. Söndagar ska det vara sa Universum, hi hi. 
Nu är det snart måndag igen! Som vanligt så kör på med våra måndagar för dig som vill hänga på och få en extra energiskjuts mot dina drömmar.
Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen… Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!
Nu på måndag 19/11 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.
Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också. De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.
Har du inte varit med förut tycker jag att du ska hänga på! Alla kan, det räcker att mentalt ställa in sig på att vara med så är du där. Universum och ditt andliga jag fixar HUR.
Kan du få en stund för dig själv är det att föredra men går inte det så funkar det iaf, alla behöver vara en del av det hela och alla behöver få en skjuts mellan varven så varför tacka nej?
Välkommen in i GEMENSKAPEN, och har du något speciellt du vill lägga fokus på annat än ovan så skriv det i tråden eller skänk det själv en extra tanke.
MissInAction
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Kathja Missinaction Otroulig ( gärna lite energi om nya fantastiska dörrar som öppnas;))
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Kathja
Missinaction
Otroulig
Jofiel
Kathja
Missinaction
Otroulig
Jofiel
Håbe
Just nu känns det som att jag kan vara med och det satsar jag på! Men ja vad ska man fokusera på…
Kathja
Missinaction
Otroulig
Jofiel
Håbe
Kameleonten - den största kärleken som finns, kärleken till mig själv!!

Kathja
Missinaction
Otroulig
Jofiel
Håbe
Kameleonten
Szirius
Kathja
Missinaction
Otroulig
Jofiel
Håbe
Kameleonten
Szirius
Josefin
Josefin
Kathja
Missinaction
Otroulig
Jofiel
Håbe
Kameleonten
Szirius
Josefin
Shiawase
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Kathja
Missinaction
Otroulig( gärna lite energi om nya fantastiska dörrar som öppnas;))
Jofiel
Håbe
Kameleonten - den största kärleken som finns, kärleken till mig själv!!
Szirius
Josefin
Shiawase
LoAEmma
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Kathja Missinaction Otroulig( gärna lite energi om nya fantastiska dörrar som öppnas;)) Jofiel Håbe Kameleonten - den största kärleken som finns, kärleken till mig själv!! Szirius Josefin Shiawase LoAEmma MathildaF
Kathja MissInAction Otroulig Jofiel Håbe Kameleonten Szirius Josefin Shiawase LoAEmma MathildaF Crinalina
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Oj fasen!! Glömde helt bort
Jag är helt förlorad i Vampire Diaries nuför tiden! Skärpning till nästa måndag!
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Jag kom ihåg, men kom precis hem efter ett långt personalmöte och kände mig alldeles för uppe i varv för att det skulle bli meningsfullt. Så jag nöjde mig med att skicka en tanke och sen släppa det för den här gången.
Jag har också glömt bort det ibland, och det är okej det också. Jag har vid dem tillfällena ändå känt en varm känsla och ett nytt fokus. Och det finns alltid nästa vecka! 
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Jag tyckte det kändes "mäktigt" på något vis. Jag mediterade med tanken att det är flera som sitter just nu och manifesterar något positivt in i sina liv 
En härlig känsla. Sen sov jag väldigt gott på natten och kände mig utvilad när klockan ringde. Det hör inte till vanligheterna 
Härligt Jofiel!