Underbara Irina!
Läs här, även kommentarerna!
http://rosaglasogon.se/2012/10/22/hur-attraherar-jag-en-riktig-kvalitetsman/#comment-15364
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Visst är hon grym! Var hon som fick in mig på kvantfysik. 
Ja jag kan verkligen ta till mig av vad hon skriver!! Man skulle behöva repetera vissa av hennes guider med jämna mellanrum :)
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Har haft en hektisk dag idag med högskoleprovet och nu utgång utan tillgång till internet förutom på mobilen, men få se till att ta till hennes råd så jag hittar min kvalitetsman ikväll ;)
Jag kan bara konstatera att den här staden är värdelös på att leverera. Jur ska man kunna hitta nån är för mig ett under??!
kameleonten, nu kanske är läge att i lugn och ro repetera och läsa igenom Irinas nya guide igen. Hon förklarar och beskriver på ett alldeles fantastiskt, lättförståeligt och logiskt sätt. Hon är verkligen helt grym! 
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Absolut! Hade glömt bort att skriva en ny lista men får göra det senare ikväll!
Ja hon är verkligen Bäst Irina!!
Fastnade för en mening hon skrev…
Du önskar inte med ord,du önskar med uppmärksamhet
Ja, den var bra, men jag fastnade för:
"Om du inte blir respekterad, uppskattad och frikostigt kompenserad för dina insatser är det för att du själv har svårt att se det som normalt…"
Det handlar ju för mig inte om förhållande med en parnter, eftersom den biten har jag ju redan klar, utan om arbete tex, eller andra saker.
Det som slog mig med det är att jag måste se det jag vill ska vara som en normal sak. Om jag vill vinna på lotteri tex så behöver jag känna och tro att det är helt normalt att jag och andra både kan och vinner på lotteriet.
Eller om jag vill ha ett bättre jobb med en bättre lön och en högre uppskattning så måste jag känna det som en självklarhet och att det är en helt normal sak att jag ska ha, och har, det.
Eller om jag vill att min bok, som går framåt hela tiden, ska sälja superbra så måste DET vara det normala i min värld. Att den typen av böcker säljer superbra, att man tjänar massor med pengar på att skriva och sälja sådan böcker, och detsamma naturligtvis gäller även mig.
Så det jag behöver göra är att läsa om just sådana saker och sådana personer som det händer för, ofta och mycket.
Det är så självklart så jag missat den biten, fast jag använder den på vissa områden. Med kärlek tex. Jag tittar på filmer och serier som handlar om lycklig kärlek om jag behöver öka på min känsla av att det är normalt med ett bra och kärleksfullt förhållande.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Se det som normalt…jaaa! det ska man ju göra
Där man redan har en negativ syn på vad som är normalt, gör tvärtom! Jepp bara sådär! bestämma sig, kika på andras livsstil. Skapa en helt ny positiv normal bild av hur livet självklart bara är.
Tack för den insikten Crinalina ♥