Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettot-off-topic
Läst 2499 ggr
linnease
0

Ska jag åka?

Heeeeej tjejer!! Jag har vart förvirrad ett tag nu..  så nu tänkte jag fråga er och er utomordentliga intuition, mest bara för att det är en kul lek men också för jag vet att vi alla är hopkopplade och ni kommer ge mig grym feedback:

Ska jag åka tillbaka till Kanada och stanna där till våren??

Eller stanna i Sverige?

Kram!!!

Otroulig
0

Kanada

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Evigheten]
1

Eftersom du frågade så finns det någonting inom dig som vill det väldigt gärna för annars hade du varit nöjd och känt dig "klar" med resandet och inte ens haft en tanke på det hela.

Så känn inåt och den första tanken brukar alltid ha rätt, som du säkert redan vetGlad

Trevlig helg föresten!

Otroulig
0

Hjärta

linnease
2

Wow. Vilka bra svar!! Ja. Följ mitt hjärta. Mitt hjärta finns i Kanada.. så sant :) ♥  Det som "talar" för Sverige är bara rädslor..

TACK TACK TACK!!!!

Helt sjuk intuition Otroulig :D

Och grymt bra skrivet Evigheten ♥

Otroulig
0

Haha, vet du vad, jag försökte att göra ett hjärta TVÅ gånger och skrev nåt mer - men det funka inte. Shit va coolt!!!!

crinalina
0

Ja, det finns inget mer att säga så… hej! :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
1

Haha, så snyggt!!!! Tack Otroulig och Universum, snyggt samarbete Skrattande

linnease
1

Åh hej Crinalina :) :)

MissInAction
0

Bara att packa resväskan då, gissar jag? Flört

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
0

Jaa, det verkar så.. lite orolig för om de släpper in mig, kan inte riktigt bevisa att jag har pengar för hela perioden.. Men det får fasen ordna sig! Jag har ju en familj att bo hos där!

szirius
0

Du verkar ju själv ha kommit fram till att du åkte hem igen pga rädslor men att ditt hjärta vill vara i Kanada , är det så? Har du landat i nån trygghet inom dig så att du vet att din upplevelse denna gång kommer bli annorlunda? Det är ju viktigt att rannsaka sina tankar så att man skapar nya mönster, annars blir ju upplevelsen densamma gång på gång, tänkte jag bara….OskyldigKyss

Lyssna till DITT HJÄRTA, det är ju det enda råd man kan ge egentligen. DU har svaren.

Theleonora
0

Klart du ska åka! Om man läser mellan raderna så verkar det ju vara det du vill :)

Jag har varit i Kanada två ggr på jobbresa och jag blev helt kär i landet, så ÅK!

MissInAction
0

Canada får mig alltid att tänka på en av mina absoluta favoritfilmer, Snow cake ♥ Den rekommenderas varmt! Alan Rickman är min favoritskådespelare ♥ och Sigourney Weaver och Carrie-Anne Moss (o lyckliga kvinna! Skrattande) gör också ett fantastiskt jobb i filmen. Ursäkta lite OT men den utspelar sig i Canada Oskyldig

Om ditt hjärta just nu är i Canada, så kommer du att åka dit snart Glad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
1

Bra poänger. Behövde komma hem och fixa lite grejor, förnya körkortet som gått ut och lite sånt.. Träffa mormor o mamma och skifta lite vibbar om vänner och pojkvänner här.. ;) ♥ Var inspirerat beslut att åka hem, och inspirerat beslut att åka tillbaka!! Kan känna det i grunden and energin var där.. :) :)

Bara kom upp ett helt GÄNG orostankar och invändningar båda gångerna som behövde en omgång.. Tror jag äntligen är framme nu dock för den här gången, tacka alla! ♥ Känns inte så mycket som jag åker tillbaka nu, känns som jag åker framåt till ett helt nytt kapitel!! Tjohoo!! ♥♥♥

Åh, tack för filmtipset, ska kolla upp!!

kraaaaaaaam!

linnease
0

hm, tja förutom lite detaljer om flygresa och datum och immigration då… hm.

crinalina
0

Ja, det är viktigt att man ordnar upp med tankar och känslor och relationer innan man kan gå vidare ordentligt och helhjärtat. Efter jag varit här i nio månader fanns mitt ex i Sverige fortfarande kvar i tankarna med ett visst hopp om återförening fast jag egentligen visste att jag inte ville. Så åkte jag jag till Sverige på besök och träffade exet och insåg att jag inte alls gillade honom särskilt mycket alls längre, inte som person. Det var en superskön känsla, och det var också efter det som jag insåg att jag var intresserad av min nuvarande sambo. Jag hade inte kunnat se det innan, fast tecknen fanns där.

De små detaljerna kommer ju att ordna sig enkelt och smärtfritt eftersom du följer ditt hjärta. Det gäller bara att du litar på det.

Kör hårt och ha så skoj! Kraaam!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

linnease
1

Tack Crinalina, fattar precis vad du menar :) ♥♥♥

"De små detaljerna kommer ju att ordna sig enkelt och smärtfritt eftersom du följer ditt hjärta. Det gäller bara att du litar på det."

Jaa… aaaaahhh…..precis så. Måste bara lita på det!

crinalina
1

Det gör du! Skrattande

LoAEmma
0

Spännande! Är det killen eller hela landet som drar?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
0

Ha det sa bra Linnease!! Kul att du kommer till en annan tidszon igen, sa  blir det lite varation i aktivitet har inne:)Glad

Du har tydligen redan bokat biljett!!  Njut, ma bra, och uppskatta:) Go with the Flow!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2

:) :) :)

Emma: Det mest uppenbara är Marc! ♥♥ Men vilken bra fråga, tack för den för den fick mig att klurade lite på det, och jag tror det är hela landet oxå, att det finns massor mer anledningar som jag inte vet om än, folk och sammanhang och insikter och saker jag kommer att upptäcka! Och riktig vinter! Älskar snö o natur o snowboard, mmm…

LoAEmma
0

Härligt linnease! :) Varsågod….

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus