Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1005 ggr
[Torahzen]
3

Är du sökande?

_"When someone is seeking…
_it happens quite easily that he only sees the thing that he is seeking; that he is unable to find anything, unable to absorb anything… because he is obsessed with his goal. Seeking means: to have a goal; but finding means: to be  free, to be receptive, to have no goal."

Ibland kan jag fastna i målsökande läge och glömmer att titta mig omkring och se det fina som jag fått av livet. Det är inte det jag förväntade mig, så jag ser mig inte omkring. Jag ser det inte och kan inte känna tacksamhet.

JAG ÄR TACKSAM FÖR LIVET.

JAG ÄR TACKSAM FÖR DE ERFARENHETER JAG VARIT MED OM.

JAG ÄR TACKSAM FÖR ALL KÄRLEK I MITT LIV

Otroulig
0

Japp, där har man varit ;) I det febrila önskandet, sökandet. Viktigt att komma ihåg att acceptera, se allt det fantastiska som finns i ens liv och njuta av det!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
0

I en sökande period så ligger fokus på brist på något, avsaknad. Istället för allt som är bra. Så om du söker så är du inne på ett anti-LoA-spår. Dags att skifta fokus!!!!

SHIAWASE
1

Visst ar det sa Torahzen!! Valdigt viktigt,,,stanna upp, titta pa det vackra omkring,,, sok inte utan, titta inom, le,, kann karleken floda,, kann hur du blommar upp som en blomma innefran , inse hur allt kommer innefran. Du behover inte soka nagot, oppna bara upp, for att ta emot det som redan finns dar, som du kanske har satt ett lock pa,,, Och som du kanske till och med har glomt bort att det finns dar,, hitta locket, kom ihag, lyft pa locket, lat flodet komma, det som bubblar dar under, det harliga, vackra , karleksfulla !!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase