Go with the flow
Nar man upptacker att LoA faktiskt fungerar, sa ar det SAAA latt att bli for ivrig.
Vi forsoker, vi anstranger oss for mycket. Borjar analysera….
Vi ar SAAA invanda vid att man ska kampa och jobba och anstranga sig.
MEN alla dessa anstrangningar kan bromsa upp mycket for oss.
Sa samtidigt som det ar viktigt att bli medveten om affirmationer, afformationer, visualiseringar och allt annat.
Sa ar forsta steget: Hitta in till din karna, till dig sjalv.
Sedan: Var tacksam for det du hittills har skapat (aven om det ar saker du inte vill ha egentligen)
Sedan: Acceptera det som ar, Se fram emot det som kommer.
Sedan: Satt dig ner , slappna av, skratta och njut!!!
Onskningarna skickar vi ut automatiskt mitt i alla dessa steg. Att KAMPA gor oftast att man JOBBAR EMOT, dvs. du skapar precis tvartemot vad du egentligen vill.
Onskningarna skickas. Visualisera, affirmera etc. Se till att bara gora det nar du befinner dig i ett TACKSAMHET TILL NU -lage.!!! Da fungerar dessa.
MEN det viktigaste ar att slappna av och njuta,,, GO WITH THE FLOW!!!
Jobba ALDRIG emot strommen, Andra riktning nar du AR I FLODET!!! Men forsok inte att stoppa flodet, det gar inte, DU skapar flodet,, och DU kan andra riktning, men du kan inte stoppa det eller vanda tillbaka.
Slappna av , andas, njut:)
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Härligt du tog upp det här, är precis inne i en fas där jag behöver göra precis som du skriver och har redan börjat göra det. Den här ABC-healingen har verkligen lyft upp nya insikter som hör helt ihop med mina tidigare insikter, samma område!
Kommer läsa det här flera gånger! Tack ♥

Ja ja ja ja jaaa
, tack för alla härliga inlägg härinne
. Jag är så himla medveten om att jag så lätt ramlar tillbaks till det här med att tro att jag måste anstränga mig, man måste jobba hårt osv. En skrutt- tanke som jag inte behöver tro på längre, tack och hej jag är färdig med dig!
Jättejättelätt också att, precis som du nämner, att bli ivrig när man märker att det funkar - och så snart man blivit ivrig har man ju tappat den avslappnade inställningen som var orsaken till att det funkade så bra