GRUPPmanifestering - 1/10
Hej vad tiden går!
Nu är det snart måndag igen! Som vanligt så kör på med våra måndagar för dig som vill hänga på och få en extra energiskjuts mot dina drömmar.
Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen… Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!
Nu på måndag 1/10 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.
Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också. De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.
Har du inte varit med förut tycker jag att du ska hänga på! Alla kan, det räcker att mentalt ställa in sig på att vara med så är du där. Universum och ditt andliga jag fixar HUR.
Kan du få en stund för dig själv är det att föredra men går inte det så funkar det iaf, alla behöver vara en del av det hela och alla behöver få en skjuts mellan varven så varför tacka nej? Välkommen in i GEMENSKAPEN. 
Jag är gärna med!
En av veckans höjdpunkter! :-) Kathja-R Kameleonten Crinalina
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Jag är med som vanligt:) Kathja-R Kameleonten Crinalina Mathilda: Extra kärlek önskas:P
Kathja-R
Kameleonten
Crinalina
Mathilda: Extra kärlek önskas:P
LoAEmma: Pengar tack! ;)
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Gud vad spännande aldrig hört talas om! ^^
så det vill gärna vara med på! :D
Kathja-R
Kameleonten
Crinalina
brusida: Umgänge (känna gemenskap från andra, nya vänner) ^^
Jag gör ett nytt försök att komma ihåg! Vill verkligen detta
Kathja-R
Kameleonten
Crinalina
MissInAction
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Kathja-R
Kameleonten
Crinalina
MissInAction
Josefin
Josefin
Kathja-R
Kameleonten
Crinalina
MissInAction
Josefin
Håbe
Kathja-R
Kameleonten
Crinalina
MissInAction
Josefin
Håbe
Tora
Kathja-R
Kameleonten
Crinalina
MissInAction
Josefin
Håbe
Tora
Evigheten
Kathja-R
Kameleonten
Crinalina
MissInAction
Josefin
Håbe
Tora
Evigheten
Shiawase!!naturligtvis,,, jag befinner mig i drommars land, sa latta att na!!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Jag lägger till kärlek och att jag får det jobb jag har varit på intervju för.
Jag är med
Kathja-R
Kameleonten, kärlek och att jag får det jobb jag har varit på intervju för.
Crinalina
MissInAction
Josefin
Håbe
Tora
Evigheten
Shiawase
Otroulig
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
♥
Deltog förra veckan och gillade det!
Kathja-R
Kameleonten
Crinalina
MissInAction
Josefin
Håbe
Tora
Evigheten
Stella_Polaris: hålla modet uppe.
Oj, vad jag kladdar här, men nu är det så att jag blev erbjuden jobbet idag och gjorde ett löneanspråk som enligt dem var för högt (?!) så nu tänker jag fokusera på att jag får den lönen jag krävde alt att jag får en lön i närheten och att jag ska våga förhandla och inte vara så mesig. ;)
Kathja-R
Kameleonten - lyckad löneförhandling samt att jag får min kärlek tillbaka!
Crinalina
MissInAction
Josefin
Håbe
Tora
Evigheten

Snart dags! Jag tänder ljus och sätter mig i min nya favorithörna.
Kathja-R
Kameleonten - lyckad löneförhandling samt att jag får min kärlek tillbaka!
Crinalina
MissInAction
Josefin
Håbe
Tora
Evigheten
Szirius
Och jag är redo oxå - har suttit och softat med skön musik en lång stund redan, behövde sortera tankar. Nu kör vi! Ses där ute alla fina! 
Jag satt i mörkret i mitt sovrum, på sängen och fylldes först av en stark kärlek som sedan ledde mig till en känsla av att jag skulle rensa mig på rädslor jag omedvetet bär på.
Jag började dra som Trådar ur mitt huvud (ni som sett Harry Potter-filmer förstår precis vad jag menar) och på olika vis gjorde jag mig av med dem. En del blåste jag iväg på moln, en del eldade jag upp, en del la jag i en låda som jag låste och kastade ner i en avgrund. Jag hamnade en kort stund i en känsla av panik när jag insåg hur mycket det verkade vara, men till slut så kände jag att jag kände mig ren. Jag brydde mig inte om att ta reda på vad det var för rädslor, det är oväsentligt.
Men häftigt var det. Och jag känner mig totalt lugn och harmonisk idag. 
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Igår låg jag och läste och la ifrån mig boken strax innan 21. Låg kvar i sängen - sambon satt i soffan bredvid och tittade på tv eller nåt - och tittade upp i taket. Det flashade förbi bilder på en sandstrand och en sån "hut" eller vad det heter, typ strandhydda. Men så fort jag försökte fokusera, så försvann bilderna. Jag testade istället att blunda, och då var det bara svart, men jag kände kärlek inom mig och sände ut det till er alla och till alla jag bryr mig om. Kändes riktigt bra! Men jag blev så trött så jag låg och dåsade, och efter knappt tio minuter gick jag upp och fortsatte med andra bestyr
Hehe ja jag vet iaf vad du pratar om
Fasen vad smart att plocka ur trådar ur huvudet! Det ska jag testa.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Härligt att du var med oss MissInAction! Jag brukar känna mig klar efter 5-15 minuter, det varierar lite. Tanken om att plocka ur trådar ur huvudet har aldrig medmetvetet funnits där tidigare utan dök bara upp under min mediteringsstund igår och jag bara följde impulserna. Måste ju ha sett stolligt ut om någon sett mig. haha. 
Coolt och bra jobbat crinalina. Själv satt jag inte så länge därför att jag hade redan suttit ett bra tag då jag gjorde en avläsning strax innan så jag var liksom nöjd tio över nio eller då. Men jag fick iaf till mig att allt är som det är och jag har allt jag behöver - och så är det ju! Så lugn och nöjd är jag.
Jag hoppade av. Det hände en grej på jobbet som jag blev så himla irriterad över och jag kände att jag hade svårt att släppa det. Satt några minuter men kände att tankarna och fokus bara flöt tillbaks på det och då valde jag att avstå. Kan ju inte sitta där och skicka dålig energi till er. Så jag tänkte att det är bättre att jag surar klart ifred och så är det bra med det sen. Idag tycker jag fortfarande illa om situationen men den väcker ingen irritation längre. Det når inte fram till mig. Jag kan ta in det som sas överblicka om det är något jag behöver ta till mig eller inte och sen låta det gå.
Jag kände att alla dansade och var lyckliga!