Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettot-off-topic
Läst 918 ggr
Pussgurkan
1

Där är ni ju!

Shit så härligt att jag fann detta forumet!

Jag har alltid levt utifrån att ting ordnar sig och att ting kommer att gå bra. Ändå är jag varje dag noga med att "rätta" mina tankar så att jag sänder ut det jag vill sända ut. Jag kan inte säga att jag ber om så många saker utan mer sänder ut att det som jag ska ha för att berika mig i mitt liv kommer till mig och att allt ska gå bra. Visst en och annan önskan sänder jag ju ut Flört

Har CD'n The Secret och bara fick allt bekräftat.

Vem är då jag?

Ny här på detta forumet, boende i södra Halland, snart tant, tvilling mamma, en stark självständig kvinna, sambo och har djur + odling som hobby. Naturligtvis är jag mycket annat oxå Flört

SHIAWASE
0

Kul att du hittade hit Pussgurkan!!

Hoppas att du ska trivas har inne, det gor vi!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Pussgurkan
0

Tack. Tycker detta är så intressant. Kommer hänga här en del.

[Kathja]1
0

Pussgrukan - hej! Vilket gulligt "namn", ler bara jag skriver det - tack för det. En grå morgon som denna kan det vara segt att hitta något att le åt.

Vad spännande att du har hittat hit, hoppas att du ska trivas - här har vi högt i tak och inga hämningar, hi hi. Kul att du bor i Halland, det gör jag oxå som den fd Göteborgare jag är - vi bor ca 2 mil från Ullared åt inlandet till.

SHIAWASE
0

Apropa Pussgurka,, det var vad mamma kallade mig och min syster nar vi var sma:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
0

Pussgurkan - Hej kul att du hittat hit! Har jag sett dig på kolhydrater iFokus?? Känner igen Pussgurkan! Är du tvilling till stjärntecken eller tvillinsyster? (en nyfiken fråga som ploppa upp när jag läste om dig) Skrattande

[Evigheten]
1

Välkommen in i gänget!! Glad

Ju fler vi är desto roligare är det jue så ser framemot att få läsa en massa nya inlägg av er alla på mina pluggpauser Flört

linnease
2

Åh Halland, vad kul!! Jag med, Varberg! Skrattande

[Kathja]1
0

Vi kan fixa IRL-Hallandsträffar ju! Nästan som att träffas på Hawaii, hi hi. Skrattande

linnease
0

Ja, precis vad jag började tänkta oxå :)

[Kathja]1
0

Starta en LoA-grupp i Halland? Why not! De som har en bit att åka kan ju ta en sväng in på GeKås oxå om det kanske roar. Det där får vi spåna mer på!

MissInAction
1

Ja för Varberg är ju nästan samma sak som Hawai!! SkrattandeFlört hihihi

Välkommen hit, Pussgurkan! Jag blir också glad bara av att se ditt namn ♥

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
1

Välkommen in i värmen Pussgurkan! Även jag får ett leende på läpparna bara av att läsa ditt namn! Underbart! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction