GRUPPmanifestering - 24/9
Så var det snart måndag igen! Som vanligt så kör på med våra måndagar för dig som vill hänga på och få en extra energiskjuts mot dina drömmar.
Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen… Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!
Nu på måndag 24/9 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.
Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också. De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.
OK!! Extra fokusering pa Hawaii da:) pa kanslan och karleken vi kanner dar:)
Kathja-R
Shiawase
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Jag är med
Kameleonten
Kathja-R
Shiawase
Jag är med:) Kameleonten Kathja-R Shiawase Mathilda
Jag är ju såklart med! Kathja-R Shiawase Kameleonten MathildaF Crinalina
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Jag är med!!
Kommer att gå på Hawaii känslan och känna alla er alla underbara själar vara närvarande :)
Kathja-R
Shiawase
Kameleonten
MathildaF
Crinalina
Otroulig
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Jag e oxå med!! Hawaii here we come!
Kathja-R
Shiawase
Kameleonten
MathildaF
Crinalina
Otroulig
Evigheten
Hawaii, och gärna lite hjälp så jag plötsligt känner mig jättesmart och klarar att läsa vilken krånglig forskningsrapport som helst
. Tack!
Kathja-R
Shiawase
Kameleonten
MathildaF
Crinalina
Otroulig
Evigheten
Håbe
Hawai . . . . .mmmmm
Kathja-R
Shiawase
Kameleonten
MathildaF
Crinalina
Otroulig
Evigheten
Håbe
Josefin
Josefin
Kathja-R
Shiawase
Kameleonten
MathildaF
Crinalina
Otroulig
Evigheten
Håbe (lite hjälp så jag plötsligt känner mig jättesmart och klarar att läsa vilken krånglig forskningsrapport som helst
)
Josefin
Alexandraea (lite extra hjälp att äntligen manifestera fram ett jobb den här veckan
behöver en liten energiknuff så att det börjar hända saker)
Ja den här gången vill jag vara med! Oftast så glömmer jag bort och kommer på det någonstans mellan 21 och 22 och då blir det lite hastigt att jag försöker känna in, men jag vill verkligen få till det här att fungera igen. Det gick ju så bra i början! Kärlek, harmoni, framgång, Hawaii och energi ♥
Kathja-R
Shiawase
Kameleonten
MathildaF
Crinalina
Otroulig
Evigheten
Håbe (lite hjälp så jag plötsligt känner mig jättesmart och klarar att läsa vilken krånglig forskningsrapport som helst
)
Josefin
Alexandraea (lite extra hjälp att äntligen manifestera fram ett jobb den här veckan
MissInAction
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Här vill jag gärna vara med!
Kathja-R
Shiawase
Kameleonten
MathildaF
Crinalina
Otroulig
Evigheten
)
Josefin
MissInAction
Stella_Polaris (behöver all positiv energi jag kan få nu!)
Jag tänkte passa på att lägga in ett önskemål som jag inte trodde skulle behövas när jag skrev igår. Men jag vill lägga extra mkt fokus på det här jobbet som är på gång, att jag får besked den här veckan senast och att jag då får den lön jag vill ha!!
Vi verkar vara flera som behöver just jobbenergi så vi kan gott lägga in det. :-)
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
YES! jag tar och skickar lite jobb-energi till er flickor,, eftersom jag just nu befinner mig i JOBB flyt!! Sover ju den tiden ,men tanker pa er innan jag slumrar, sa ska ni nog se vilketn energi-kick ni far !! (haha)
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Jag drömde att jag inte var med den här gången, hade glömt att skriva upp mig! Men men, jag skriver här ändå jag ;)
Kathja-R
Shiawase
Kameleonten
MathildaF
Crinalina
Otroulig
Evigheten
)
Josefin
MissInAction
LoAEmma
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Kathja-R
Shiawase
Kameleonten
MathildaF
Crinalina
Otroulig
Evigheten
)
Josefin
MissInAction
LoAEmma
Tora - önskar energi till ett nytt jobb
Jag vill ha penga-energi tack. Så att jag slipper jobba!!! Har idag fått så pass mycket skäll av mina killar så jag klarar mig resten av året. Så tack för att jag nu är ASA-RIK och kan jobba med vad jag vill, när jag vill på andra ställen än här.
Mycket spännande detta. Tycker jag börjar få kläm på det här med meditation så smått nu och har börjat längta efter det. Flera gånger har jag, ganska snabbt, kommit till en punkt där det plötsligt känns som det börjar rusa. Som i en tunnel med starkt ljus eller som att falla, fast inte på ett negativt sätt. Varje gång så blir jag så medveten om att "oj! Nu händer det något" så jag tappar bort det igen. Men jag är på gång. I alla fall så går det mycket lättare att sända, tänka, känna kärlek sen. Fast idag blev jag inte av med Shiawase..?! Nu känner jag ju inte dig så det var din bild från iFokus som var " i vägen" hela tiden. Försökte skjutsa undan dig men det gick inte så jag tänkte att det är väl någon mening med det då. Så jag lät dig stå där och passade på att skicka massor av tacksamhet för alla goda råd jag fått av dig. Hoppas det kom fram :-) sen plötsligt var du borta och en scen ur Karate Kid dök upp istället :-D kan det vara det där med LoA-retreatet på Hawaii tro? Hoppas :-)
Ha ha, så roligt Håbe! Själv mötte jag en sköldpadda som hette Stig! Han berättade om min livsuppgift, har varit mycket kring det den senaste veckan tycker jag.
Jag hade tänkt att strunta i att vara med idag då det har varit en "alla" skäller på Kathja dag på jobbet - var en dag då allt för många killar fick negativa besked kring olika saker. Så trött och le på både dem och jobbet tänkte jag först att jag skiter i att delta för jag kommer iaf inte att få vara i fred.
Vi kör ju igång kl.21 och fem i nio kom en av killarna och sa att det behövdes mer bröd uppe i köket så det var bara att knalla dit. Väl uppe i förådet kände jag bara att jag sätter mig ner på golvet en stund, har gjort mig förtjänt av att hämta andan en lite.
Satte mig på det kalla golvet sådär rätt upp och ner och började lyssna på frysens surrande…
Plötsligt befinner jag mig på "min äng" där jag ofta hamnar då jag mediterar och speciellt då vi är fler på samma gång. Är som en liten kulle och där står ett träd, det är vidunderlig utsikt och helt lugnt. Plötsligt dyker det upp en sköldpadda som börjar prata med mig om min livsuppgift!
Han berättar även att han heter Stig, hi hi, tror att det nog mest var för att få mig på gott humör igen. Kunde ju inte annat än fnissa åt det!
Otroligt fräck upplevelse iaf, och absolut inget jag hade räknat med just där och då.
Jag kände ett stort inre lugn, och efteråt kom den yngsta katten upp och la sig i mitt knä en bra stund. Han brukar aldrig vilja ligga på det buset. Uppe på bröstkorgen med sin kind mot min kind älskar han att ligga, men inte i knät. För mig är det ett tecken på att jag är lugn och harmonisk. :-)
Hahaha! Min pappa heter Stig så jag fick mig ett gott skratt nu, jag med
Han är för övrigt en av de personer som jag främst behöver förändra min attityd och mina känslor till.
Ja annars så gick det inge vidare för mig den här veckan heller. Ungefär vid 21.30 tittade jag in här i reklampausen då jag suttit och titta på tv sedan kl 19 ikväll… alltså var jag mitt i ett tv-program och kände att jag kan inte riktigt varva ner och komma in i rätt känsla så snart, även om det var Det okända jag tittade på. Jag vet inte hur jag ska få till det för jag vill verkligen haka på de här gruppmanifesteringarna igen men jag glömmer alltid bort det! 
Eller ska jag tänka att jag kommer inte ihåg det?? För isåfall så hör ju inte Universum mitt inte, eller hur? 
Kluring om Ryssland
MissInAction, ja det är ett alternativ värt att prova. Jag har ett alarm ställt, på mobilen, som är inställt på tio minuter i nio på måndagar. Så om jag mot förmodan skulle glömma så blir jag påmind en stund innan så jag hinner vara med.
Du ska nog låta det vara så länge, något i dig gör ju uppenbarligen så att du missar det varje vecka. Kanske du inte är redo? Eller så är det något annat som blockerar? Vad tror du själv?
Om du jämför med mig som hade tänkt att strunta i det och i lagom tid måste hämta mat i ett förråd där ingen annan är och där få jag infallet att sätta mig på golvet - m.a.o jag SKULLE vara med. 
Jag träffade en underbar delfin som jag gärna vill återse på plats:) Shiawase kom in i mina tankar med, härliga vibbar:)
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Alarm på telefonen är förstås en idé som jag har tänkt på men så har jag avfärdat idén med att då är det ju inte "naturligt". Fast det måste kanske inte komma naturligt heller?? Vissa saker behöver man träna in. Jag är väl lite allmänt stressad nu och så.
Kluring om Ryssland
Vi är ju alla olika, men jag glömmer lätt bort saker om jag tex är trött eller stressad, och är man det så kan man ju behöva detta mer än annars. Så visst kan det vara bra ibland att ha en påminnelse. Jag kan glömma bort det fast jag tänkt på det och längtat efter det hela dagen. Det var därför jag började sätta larm. Så gör det om det känns bra. Prova så ett par gånger och känns det fel så an du ju sluta igen. Jag verkar ha fått in det som en klocka i kroppen nu, men jag har larmet kvar. Utifall att!
Jag sätter larm till nästa måndag 
Kluring om Ryssland
haha!! Habe och Kathja,, vad roligt:)
Ja,jag sov ju, men innan jag gick och la mig sa tankte jag pa er, pa Hawaii mm. Sa jag kan nog mycket val ha svavat ivag till dig Habe!! Jag brukar ju inte vara sa pastridigt,, utan brukar ju forsta en vink om nagon vill vifta bort mig(haha)
Och Kathja, du ar ju fantastisk,,, haha,,,:)
Hawaii, Delifiner och skoldpaddor,,, det finns ju stora havs-skoldpaddor pa hawaii ocksa, nar jag la upp bilde haromdagen, etade jag bland mina egna for att hitta en pa dessa stora fridlysta havsskoldaddor…..Stig kanske var en sadan)
Shiawase
Stig är absolut unik, hi hi.
Arrgh vad det ska vara segt innan poletten trillar ner! Satt och skrev en annan grej nyss och insåg varför min sköldpadda heter STIG. Han pratade med mig om min livsVÄG, den STIG jag ska vandra. Men det är kul iaf, tror inte att han tar illa upp - skratta är ju bra, hi hi.
Jag har fått en egen STIG i två bemärkelser. 
haha, kul!!!
Idag nar jag var med min dotter till lakaren (forkylning/feber bara) sa nar vi satt i vantrummet sa kom hon med en bok som hon ville att jag skulle lasa. Forsta meningen borjad med att forklara att det hela utspelades pa Hawaii.
Kommer hem, satter pa datorn forsta mailet som ploppar upp ar fran Amazon, reklam mail om ett ny bok om Hawaii fokuserad mest pa Big Island!!! Kul:)
Shiawase
hihi sköldpaddan Stig…det lät gulligt!
Jag satt och mediterade en bra stund kändes det som, kände mig uppfylld av total kärlek ♥ Kom lite djupare med då jag minns att jag fick nån skymt av nån bild eller nåt…minns tyvärr inte vad
för jag somnade sen i soffan direkt efteråt…
Men det blir alltid som ett kikhål, som att man tittar i en kikare och sen ser jag nåt! rätt lustigt de! För nån dag sen minns jag att jag såg en lyxig bil, fast det var då de haha
Riktigt kul att det verkar vara fler och fler som ser saker under våra måndagar! 
Jag var jättetrött igår och låg och slumrade i soffan. Jag tänkte på er.
Vilka häftiga upplevelser ni får:) Jag kan uppleva ett lugn och pirr i magen under gruppmanifesteringen men har svårt att hålla i koncentrationen så länge, då jag störs av de andra i familjen som är vakna. Har aldrig fått såna coola tecken som ni fått. Däremot hat jag tänkt på en annan grej. När jag vill tänka på nåt positivt för att få en bra känsla så dyker alltid samma tankar upp, alltså de handlar om en viss person. När jag satte mig ner med levande ljus en dag och lyssnade på musik samt ställde frågor så handlade de såklart om denna person. Är det bra eller dåligt att det alltid är samma tankar som får mig på bra humör? Eller har jag hakat upp mig bara?
Det var helgdag här i Barcelona igår, så jag stod på en fullpackad plaza och drack cava, lyssnade på musik och väntade på fyrverkerier när jag skickade mina tankar till er.