Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-och-relationer
Läst 1122 ggr
Otroulig
0

Synkronism

Ibland undrar man verkligen hur allt är synkat! Nog för att jag bor i en småstad med 40000 invånare, men ändå. Ringde just på en annons för uthyrning av en villa på landet. Lämnade ett meddelande och dom ska ringa upp ikväll. Då kom jag på att brorsan bor i dom krokarna och ringer honom för att kolla om han vet vilken hyresvärden är. Då ska han på anställnings intervju till honom nästa vecka! Jag har varit på anställnings intervju på brorsans jobb för ett år sen (det blev inget.) Brorsan ska gå på visning på ett grannhus till mej nästa vecka. Är det bara mitt liv som är så här? Jag har ju även tidigare talat om min fd väldigt goda vän vars bror jag hade ett förhållande med. Vännen blev sen min arbetskamrat, jag hennes chef, hon blev ihop med en snubbe samtidigt som det sprack med min kärlek, slutade umgås med mej. Sa upp sej och nu är det hennes snubbe som är nu min chef. Jag tycker det är väldigt rörigt men inser ju att det är som det ska vara. Men jag blir förundrad!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
0

Kan inte annat än säga OJ! Det låter snurrigt och mitt liv ser helt annorlunda ut, men det finns ju en andledning till att det blir så just i ditt. Obestämd

SHIAWASE
0

Haha!! sager jag bara, Otrouligt:) Otroligt!!!

Glad

Tack for ett gatt skratt, for SA mycket synkronisering har inte jag i mitt liv heller,, underbart!! Det kan bli en trevlig foljetong, sa hall oss underrattade:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
0

Ok, det är bara jag alltså, suck. Nu ska jag på middag till närmsta grannen som är min fd, fd, fd chef. ;) The best! Tipsade honom om huset. Snacka om att det är jag som skapar det här. Både medvetet och omedvetet. Några hus längre bort bor min första pojkvän som jag haft kontakt med i 30 år, men som jag must ju tar en paus ifrån. Vi har varit innerliga vänner hela tiden . Ja herregud;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus