Galnaste grejen!
Jag ska på galnaste grejen ikväll! En tjej jag känner lite löst från abeforum.com postade en bild på Facebook i förrgår som var taggad bara några kilometer från där jag bor i Kanada.
Så jag skrev heej, är du här där jag är?!?! Hon skrev tillbaka, visste inte att du är i Kanada, vill du följa med mig och mitt team och kolla på WBFF VM på fredag kväll, jag har en biljett över???
Först tänkte jag så cool att hänga med Leslie! Hon är dotter till en av amerikas rikaste businessmän, hänger med folk som Obamas fru och Whoopie Goldberg.. OCH hon är en helt grym Aber (Abraham-Hicksare, LoA-superstar). Har alltid gillat hennes inlägg på forumet och jag vet att hon gillar mina. :) Vart sugen på att hänga med henne ett tag, fått några tillfällen men inte blivit av riktigt.
Sen tänkte jag WBFF?!?! VM i bodybuilding, fitness och bikini?!?! Hur sjutton manifesterade jag det, jag tycker mest det ser sjukt ut.. Men efter ett tag började pusselbitarna falla på plats.. Sista veckorna har jag ju börjat gymma och börjat få vibben av att komma i form igen och bli så atletisk jag vill vara, surfa och klättra i berg och sånt.. OCH sista veckan har jag börjat bygga på ett grid för ett stooort fint eget hus i Varberg, kollade hemnet och de jag gillade låg mellan fem och sju miljoner.. Så jag har försökt hänga i känslan av att ha obegränsat med resurser..
Och universum levererar såklart! Världsmästarna i fitness, och en tjej som definitivt har vibben av obegränsade resurser
Shit vilket statement från universum, det här är vad du är på väg mot om du vill! Och vilket tillfälle att finslipa mina vibbar, dök upp massa av vibbar och tankar och grejor när jag tänkte på att hänga med stormrika Leslie och hennes supertränade VM-fitnessteam.. :D
Löjliga saker som jag har ju inte ens några skor, bara flip-flops, tänk om de vill gå ut efter på nåt superfint ställe.. Jaja, blir nog bra det här!! Spännande om inte annat :D
Oh nej, stackars dig du måste köpa dig ett par skor! Eller få dem, eller hitta dem eller på annat sätt manifestera dem. 

Jag vet!! Men jag hinner inte! Eller? Kanske hinner åka till köpcentrat först.. Stressa är inge bra! 

GAAALET!!!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
ANDAS! Det löser sig och de gillar garanterat dig även i flipflop om du nu inte trillar över ett par skor. 
ja gaaalet! jag är nervös!!
andas var det ja…
Det där blir början på nåt helt nytt ska du se!!
Nu lossnar det!
*Det blir som det ska*
Ah! Harligt linnease!!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Du måste berätta allt om hur det gick!!
*Det blir som det ska*
Wow! Du är ju fenomenal på den typen av manifesteringar linnease! Resor, personer, events. Du nöjer dig inte med små saker där, du tar stora kliv där. Grymt jobbat!
Berätta mer!! 
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Oh jisses vilken grej! Haha du är ju grym!
Hur var det då??
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Åh, sorry, kom lite grejor emellan..
Kvällen blev inte alls som jag hade trott! Men blev ändå väldigt bra fast på ett helt annat vis än jag tänkt.
Hade förstått det som jag skulle hänga med henne och ett gäng med tjejer, som verkar väldigt glada och och tjohoo-iga på FB-inläggen jag sett. Så jag tänkte det skulle bli häng och prat o kanske gå ut nånstans efter. Och bli inspirerad av träningssnack.
Men men.. Hon var superstressad o saker krånglade för henne, vi hade inte tid att prata så väldigt mycket, kanske tio-tjugo minuter totalt.. och inget tjejgäng heller! Så jag satt mest och kollade på showen själv. Kom fram till att att tävla i bodybuilding o bikinifittness känns grymt skumt för mig..
Men jag kom fram till ett gäng sköna saker.. som att utseende har så liten betydelse, det är sköna personligheter jag gillar! Och jag har massor av dem i mitt liv, är så glaaaaaaaad för det!!! :) :) Och kärlek och värme är så mycket viktigare för mig än yta eller var man gör.
Och, att va superrik betyder typ ingenting om man inte kan uppskatta det man har och där man är - det enda som betyder nåt är om man kan chilla och uppskatta och lita på flowet och vända på perspektiv och tankar och må bra.. Tjejen är grymt snygg, superrik, har allt… och verkade mer stressad än nån jag nånsin träffat!
Äh.. kan inte beskriva det riktigt som jag vill.. men mindset och sköna relationer är viktigare än allt annat var min slutsats. :)
Åh, förresten, en riktigt cool grej var det till - i princip det första hon sa var att jag haft en stor inverkan på hur hennes liv ser ut idag, nåt jag skrivit på forumet för ett par år sedan.. Och det var på ett ämne som är väldigt aktuellt för mig just nu.. var som ett stort statement och meddelande från universum till mig, hon lever nåt nu som jag oxå vill!
Ah Linnease!! Harligt med alla dessa insikter
Och visst ar det harligt nar man bara later saker utvecklas av sig sjalv och man sjalv bara flyter med,,, utan att haka upp sig pa att det inte blev som man forst hade trott , Men det verkar ju ha blivit sa mycket battre,,:)
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase