Vilken känsla?
När jag började läsa om Attraktionslagen och liknande så var det alltid en massa snack om mål, målfokus, visualisering och handlingsplaner och jag brukade känna att jag var rätt ute, därför läste jag vidare, men jag kände också att det stressade mig - att där var något som inte passade mig.
Så kom jag in på Abraham Hicks och plötslig föll bitarna på plats! Jag insåg att det inte handlar om vilka saker och upplevelser jag vill ha utan om vilken känsla.
Så mina mål är att känna frihet, tillit, harmoni och kärlek. Frihet att kunna göra vad jag vill, när jag vill det och hur jag vill det - helt utifrån att det ska kännas bra för mig. Tillit i att allt alltid blir som det ska, att allt alltid ordnar sig till det bästa. Harmoni i både kropp, själ och relationer. Och kärlek till mig själv, till andra och till livet.
Sedan får Universum/Gud fylla på med det jag behöver för att nå dit…
Men jag hoppas på asa-mycket pengar, en harmonisk och kärleksfull realtion och en frisk kropp och själ - så löser sig resten! 
Vilken känska är ditt mål? Hitta den och resten kommer att falla på plats. Det är känslan som är det viktiga. 
mmm jag önskar mig ett liv fullt av kärlek mmm och jag är så lycklig och känner mig så trygg å har en ekonomisk trygghet i livet med och mmm sååå harmonisk tillvaro.
Har faktiskt börjat gilla det här med grid
för Abraham säger att alla önskningarna man redan gjort finns i the vortex och är man mer generell,kommer alla de bra saker man har önskat sig, automatiskt=)
Visst är det praktiskt! 
Jag har redan frihet, tillit, harmoni och kärlek i mitt liv. Vet att alla mina önskningar redan existerar i fröform. ingen känsla är nödvändig, vet att alla önskningar jag haft blivit uppfyllda och vet att de önskningar jag kan ha kvar också kommer att uppfyllas. Jag erfar dem där i fröet, förnimmer hur de gror och ser de virvla ut ur vortex.
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn
Vad härligt för dig retep!
Själv har mitt frihets frö ännu inte slått ut i full blom, måste ju fortfarande gå till jobbet för att få de flesta av mina pengar och den perfekta kroppen har inte heller slått ut ännu, men snart så. 
och jag som inte lyckas hålla mördarsniglarna borta från mina blommor, och som "råkar" glömma vattna de……hur ska jag då sköta mina frön på rätt sätt? 
Ha ha, jag kan inte heller sköta frön. Tycker att det tar för lång tid att gro från frön!
Ja, jag kan inte heller. Det tar för lång tid och är för komplicerat och så måste saker som ska vara rätt och det ska vara rätt tidpunkt osv. Men det är ju frön det.
I The Science of Getting Rich, som jag håller på och läser, så beskriver Wallace D. Wattles det vi kallar LoA som en Levande Substans som fyller allt utrymme mellan allting i Universum. När jag läser boken så får jag en bild av händer som formar mina önskningar från osynlig och opåtaglig substans till en visuell och påtaglig form.
Den beskrivning skapade en hel del känslor av att kunna greppa det lite mer.
Vad gäller känslor jag är ute efter så har jag ju redan de flesta av dem, men jag tror att det går att utveckla och fördjupa, förbättra dem hela tiden. Förändring. Förnyelse. Stabilitet. Rörelse. Trygghet. Äventyr. Kärlek. Frihet. Nöjdsamhet. Åtrå. osv…
Jag som är en människa som är, och alltid har varit, genomsyrad av känslor, som alltid har styrts av mina känslor, även om jag förr ofta omedvetet blandade in en massa annat i det också, har så många olika känslor inom mig och så många olika grader av dem så för mig blir det svårt att bara plocka några få som ett mål. För mig är alla känslor som får mig att må bra lika bra.
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Kathja-R! Jag går till mitt jobb med glädje men behöver också göra det för pengarnas skull. Önskar inte miljoner för jag vet att om det är meningen att jag skall vara miljonär, då blir jag det, om jag behöver den erfarenheten. Jag är mer mån om min hälsa, om att utveckla perfekt hälsa, än om hur min kropp ser ut. målle! Var närvarande och njut av dina blommor när du ser dem. Finns det sniglar, ta bort dem och fortsätt att njuta. Alt. Välj en annan sorts blommor som de inte tycker om.
jag köpte tom sånadär små blåa korn man ska strö ut som sniglarna äter och sen dör..men nu har jag plötsligt glömt bort mina blommor…fattar inte varför, vattnade de regelbundet tidigare i somras men nu glömmer jag vattna, glömmer plocka bort vissna blommor, glömmer ta bort sniglarna…och nu har sniglarna hunnit äta på de så de e alldeles bruna på sina ställen så då tröttnar jag och låter de bli uppätna ist för att försöka rädda de! 
Ska försöka ordna till de igen! De ska kunna blomma länge till!
Jajemen Kathja
helst om man har märkt att man har lite motsättningar inom ett specifikt område, vara generell gör ju susen då!!
Leva livet må gott var glad!
yes det är livsglädje!
Började faktiskt asgarva åt alla tabbar jag gjort tidigare imorse haha som gav mig riktigt dåliga vibbar förut..men nu känns allt bara lustigt för i livet gör man misstag ibland och skönt att bara skratta åt det hela, för det gör ju inget! man skapar ju nya roliga saker heela tiden!!
Frihet, karlek, harmoni och tillit!!! det ar kanslorna som jag vill genomsyras av,, ofta sa har jag dem, men inte alltid,,, jag har lite har och dar som blockerar dessa kanslor ibland.
Men,,, vagen ar ocksa spannande!!! Sa jag njuter av det mesta, och for det mesta,,,
Har inte kommit hela vagen som repet att konstant befinna mig i det tillstandet,,, men jag uppskattar alla kontraster , samtidigt som jag inte begransar mig sjalv i mina onskningar och manifestationer!!!
Tank vad jag njuter av att kanna kanslan nar jag tex ar totalt finansiellt oberaoende!!! Jag KANNER kanslan sa starkt,,, och njuter,, inte for att jag kommer att sluta jobba med det jag tycker om och njuter av men att kanna frihetskanslan!! Likadant med alla andra onskningar, alla fron som ligger dar och bara vill spricka upp,,,, alla de fron jag har odlat innehaller dessa kanslor som frihet, tillit, karlek och harmoni,,, och jag kan bli helt sprallig nar jag sitter och funderar pa dessa fron:) Njuter av nuet, man Ah, ,, vad spannande det ska bli att se alla fron spricka upp !!!
(Fron till blommor och annat odlingsbart,,, har jag gett upp for langesedan
Sadant far andra med grona fingrar skota:))
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Jag söker en känsla av frihet. Av trygghet. Av kärleksfullhet och av att vara älskad. Att vara omtyckt av min omgivning. Av lycka, pirr i magen. Av lugn.
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Även då man funnit och lever i kärlek, tillit, trygghet, frihet o.s.v Så lever vi här i en relativ tillvaro och vår utveckling fortsätter att fördjupas och förfinas även på den nya vägen. Det finns egentligen inget slutligt tillstånd på hur fri, lycklig eller lycksalig man kan bli.
retep - livet går ju ut på att utvecklas, bli mer, bättre, större - så visst är det så att man inte når ett max-tak på hur lycklig, eller kärleksfull, eller rik och snygg man kan bli 
Och visst är det som så att resan är själva nöjet, vem vill sätta sig ner och känna att nu är jag klar? Tänk så trist! Det är ju kontrasterna, själva växandet och utvecklandet som får en att känna att man lever.
Visst ar det harligt att det inget tak finns!!!
Inget tak och inget slut , man behover heller inte stressa for att NA malet eftersom det inte finns nagot slutmal i alla fall inte sa lange vi befinner oss i denna fysiska existensform!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Även om det inte finns något tak, så kommer vi i detta liv eller ett kommande, till en nivå där vår utveckling övergår i ett högre medvetandetillstånd. Och med ens befinner vi oss även ovanför taket.
Alla personliga önskningar är uppfylda och vi önskar inget mer för egen del.
Erfarenheten och upplevelsen av att vi alla hör samman, förändrar vår inriktning och våra önskningar blir för det gemensamma, Universella.
Just nu njuter jag av känslan av varma fötter under filten, liggandes lite halvtrött i soffan. En skön känsla!
*Det blir som det ska*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I löööööv Abraham Hicks! 
Mee too =) kollade dock på för många denna månad, denna har jag inte sett får ta det i september då hastigheten höjts igen 
Min känsla just nu, och hela helgen, är bara luuuugn och harmoni. Går mest omkring med ett småleende hela tiden. Känner mig ganska introvert just nu men på ett skönt sätt. Har gått och småpulat och fixat för mig själv. Normalt sett när jag röjer så vill jag ha musik med ganska mycket tryck i men nu blev det helt fel. Det var som att det krockade med mina känslor på något vis. Hade mest meditationsmusik, Enya och liknande på och har liksom svävat omkring mest men fått massor gjort. Mer än annars faktiskt.
Den här känslan får gärna stanna länge
.
Härligt att sväva omkring och få saker gjort! 
Jag blir alldeles varm inombords då jag läser, och känner, alla era framsteg! Lycka, kärlek och harmoni bara flödar här inne och i våra liv.
Ja visst ar det harligt!!! Vi ar fantastisa inspiritorer till varandra!!! Vad jag tycker bast om har, ar den harliga vibrationen och kanslan!!! Allt har inne ar sa positivt och fyllt med karlek!! Trivsamt stalle det har
Shiawase
Ja, mycket trivsamt! Hoppas på fina vibbar under kvällens sammankomst, jag behöver vägledning och kraft!
*Det blir som det ska*
Fokuserar på dig Emma innan jag somnar:)
Shiawase
Å tack Shiawase, va gullig du är!!!
*Det blir som det ska*