Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettmanifesteringar
Läst 2273 ggr
[Kathja]1
0

Gruppmanifestering, måndag 6/8

Hej vad det går!

Nu är det dax för vår 4e Gruppmanifestering, vi kör på med våra måndagar för dig som vill hänga på och få en extra energiskjuts mot dina drömmar.

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…

Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 6/8 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.

De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

[Kathja]1
0

Klart att jag vill vara med:  Skrattande

Kathja-R

crinalina
1

Jag är ju självklart också med! Kathja-R Crinalina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
1

Klart att jag vill vara med:  Skrattande

Kathja-R
Crinalina
LoAEmma

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Torahzen]
1

Jag är med denna gången:Kyss

Kathja-R

Crinalina

LoAEmma

Torahzen

Fjäril
1

Och jag hänger gärna på jag också :) Kathja-R Crinalina LoAEmma Torahzen Fjäril

Sajtvärd på Övernaturligt

Håbe
1

Jag är med om jag är hemma!

Kathja-R

Crinalina

LoAEmma

Torahzen

Fjäril

Håbe

linnease
2

Jag blev sugen på att måla den här gången, spännande! Är med imorrn hoppas jag!

Kathja-R

Crinalina

LoAEmma

Torahzen

Fjäril

Håbe

Linnease

SHIAWASE
0

Och jag ar med( som vanligt, vaken eller inteFlört)

Kathja-R

Crinalina

LoAEmma

Torahzen

Fjäril

Håbe

Linnease

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

retep
0

Jag är med Kathja-R Crinalina LoAEmma Torahzen Fjäril Håbe Linnease Peter

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Torahzen]
1

Shiawase glömde lägga till sig i listan. Alla som har anmält sig än så länge är:

Kathja-R

Crinalina

LoAEmma

Torahzen

Fjäril

Håbe

Linnease

Shiawase

Peter

szirius
0

Åh, jag hinner kasta mig in NUUUUGlad

Kathja-R

Crinalina

LoAEmma

Torahzen

Fjäril

Håbe

Linnease

Shiawase

Peter

**Szirius
**

målle
0

och här kommer jag flera timmar efter, glömde tooootaaaaalt bort! Haha

crinalina
1

Jag satte mig på våran säng, i ett mörkt och tyst rum och så bara var jag. Jag brydde mig inte om vad eller om jag tänkte något. Jag tänkte på er en efter en och tog ett djupt omedvetet andetag, jag vet att jag gjorde det för jag blev medveten om det halvvägs igenom. Jag fylldes av en varm och djup känsla av kärlek och harmoni och tillfredsställelse. Efter ca 10 minuter så kändes jag nöjd så jag gick in och la mig på soffan och mindre än en timme senare sov jag lugnt och skönt. Vaknade efter en timme och gick in och lade mig i sängen och sov lugnt och skönt igen. Det är troligtvis den bästa sömnen jag fått på länge då det är så varmt och fuktigt här just nu. Så tack alla för det!

Idag känner jag mig fortfarande lugn och harmonisk och jag liksom bara flyter runt känns det som. En härlig känsla då jag tror att jag omedvetet är otroligt medveten om allting normalt sett.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
3

Jag satte mig och skrev, hade tänkt att bara lägga mig på soffan med lite skön musik men just som klockan blev 21.00 så ändrade jag mig och tog fram det jag började skriva på häromdagen, det som känns som början på något stort. Sedan skrev jag i en kvart, medan tårarna rann och en massa jobbiga känslor ploppade upp.

Det var tungt men skönt och jag kom fram till insikten att Förlåta är att tillåta, att tillåta är att skapa harmoni.

Till saken hör att jag både genom drömmar, en avläsning vi gjorde på ett annat forum och tankar som har ploppat upp har insett att det finns saker jag ännu inte är klar med - som att förlåta min mamma. Trodde jag var klar med det, men jag hade missat "gå vidare biten" tror jag…

Utan att brodera ut texten en massa kan jag iaf sammanfatta det som att äntligen är jag lugn, det som var det var och det är jag tacksam över därför att tackvare det är livet så gott nu.

Jag förlåter, tillåter och skapar harmoni i mitt liv. Skrattande

retep
4

Jag poppade popcorn, pop, pop, pop med närvaro och uppmärksamhet. Varje pop, pop, pop i kärleksfull tanke på er.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Fjäril
3

Härligt Kathja! Skönt att komma till insikt och förstå (känns "bra" för mig också) Själv låg jag i soffan och tänkte på er alla. Hade en huvudvärk som försvann :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Håbe
1

Jag hade jättesvårt att fokusera på något alls och hade väldigt mycket känsla av att "jag har ingen lust med det här!" Så jag lät det vara en stund och sen satte jag mig med en avslappningsskiva någon halvtimme senare. Då kom jag ner i en mycket lugnare stämning och det kändes bra även om det blev ett annat fokus än vad jag tänkte först. Men det verkade som att det var lugn och avslappning jag behövde igår.

[Torahzen]
0

Jag fokuserade på er alla och ritade lite medans jag fokuserade på kvällens syfte. En skön lugn stund.

Skönt Kathja att hitta en missad pusselbit. kram!

linnease
1

#13 - Idag känner jag mig fortfarande lugn och harmonisk och jag liksom bara flyter runt känns det som. En härlig känsla då jag tror att jag omedvetet är otroligt medveten om allting normalt sett.

åh.. insikt!!! tack crinalina! :)