Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: manifesteringar
Läst 1043 ggr
ulraxe
1

När LoA får en att småle...

Detta har hänt mig massa ggr…Saker jag önskar och tänker på visar sig ganska snabbt irl.Inte som det slutmålet som jag är ute efter,utan som småbevis lite här och där att det STORA är på väg.

Som jag skrivet tidigare så har jag bestämt FJÄRILAR som en egen symbol att mina önskningar är på rätt nivå/väg. dessa dyker upp på det mest "konstiga" ställen och tider..och jag bara ler av lyckaSkrattande

För cirka en vecka sedan så satt jag och Kände mitt nya blivande drömjobb,hur vansinnigt kul det är. precis när jag släppt den tanken,åker en liten lastbil förbi på vägen..och på den står det CH Event AB på…och jag som vill bli eventplanerare Glad

Då vet man att det tankekraften blir till saker…Glad

Har ni några sådan exempel??

crinalina
0

När jag och min sambo började leta ny lägenhet förra sommaren så var vi helt fel ute i många saker, naturligtvis så föll ju allt i bitar flera gånger tack vare det. Jag som lever med Medvetet Skapande förstod vad det berodde på men min sambo förstod ju inte. Lagom till jul så bestämde vi för att släppa tanken på det och istället fokusera på den lägenhet vi redan hade och piffa upp den så den kändes bättre. I januari så märkte jag hur vän efter vän hittade sin drömlägenhet och flyttade. Jag tyckte det var jätteroligt och satte mig in i känslan av att hitta vår drömlägenhet mer och mer. Och helt plötsligt så var rätt tid där. Vi började titta igen och mindre än en månad senare så hade vi börjat flytta till vår drömlägenhet. Jag visste redan att den var på gång, eftersom jag sett alla tecken jag fått. Cool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction