OT - Semester
I morgon bär det äntligen av till Göteborg!! Är så spänd nu så jag kommer väl inte kunna sova - eller så är jag rädd att försova mig….
Självklart kommer jag gå in på iFokus dagligen via mobilen.
Och jag kommer packa ner The Secret också. Jag har sista kapitlet kvar, tror jag det är. Sedan kommer jag att läsa om den. Har köpt Kraften också, men den får nog stanna hemma.
Men jag veta fasen. Jag tror att jag nog inte kommer skriva så mycket här på sajten i veckan…
Ha det gott alla
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Ha det nu så super duper mysigt! 
Tack det ska jag!! Trots mens! 

Kluring om Ryssland

Ha en underbar semester! Minns att jag åt helt underbar god vegetarisk mat i Göteborg en gång på en restaurang som hette Solrosen
Ha en harligt semester!!! 
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
#3 -Solrosen - mm bästa vegetariska - ever. Väldigt längesen jag var där,
men det känns som att den bara måste finnas kvar. Nåt så bra kan inte försvinna 
Josefin
Ha en jättebra semester! Njut av varenda sekund. 
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Ligger och slappar i sängen och slötittar på tv. Såg nyss fyrverkerier genom fönstret, gissningsvis från Ullevi där de har invigt Gothia Cup. Haha jag valde verkligen rätt vecka xD
Kluring om Ryssland
Har kommit hem i kväll med mycket minnen och en längtan tillbaka till mitt älskade Göteborg
Fast lite skönt såklart att vara hemma också, vid sitt.
Gått igenom bilder från resan och lagt upp på nätet så jag ska ta itu med att läsa igenom lite här på sajten imorgon. Har känt mig lite ur balans i veckan. Mycket känslor…
Kluring om Ryssland