Ge mig ett datum!
Ja nu tror jag definitivt att LoA talat till mig för får man ett sådant här lite annorlunda, roligt, lustigt, out of nowhere- ryck, är det ju bara ngt som måste göras!
Jo, jag har ju som jag tjatat om så mkt nu (hehe) 7 Trisslotter liggandes i lådan här hemma och satt nyss på min banks hemsida och förde över YTTERLIGARE 500:- från sparkontot till mitt spenderarkonto (även kallat Guldkontot) 
Jo, nu ska ni få hjälpa mig med vilket datum och månad jag ska skrapa alla dessa Trisslotter! Ni skriver ner datum och månad (det ska vara under detta året, 2012) ni tycker/känner att jag ska skrapa de! Det datum och månad som fått flest "röster" kommer det bli! 
Så påverkas nu inte av de andra som skrivit (om nu ngn scrollar ner till olästa inlägg först innan att läsa trådstarten)
(Ändrade rubriken till en mer passande)
20 augusti
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
17 augusti fick jag till mig!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
24 december
21 September 
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Än så länge är inga lika 

23 oktober
målle, det kanske beror på att du ska känna vilket av datumen som talar mest till dig, snarare än att vi ska känna vilket som är rätt?
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Jag får upp en datum, samma alla gånger, men var gång jag ska skriva ner den så möter jag motstånd.
Tror inte att det är meningen att jag ska säga något - kanske för att du ska känna in ett datum själv. 
Jag tror ocksa att det ar DU som ska bestamma ett datum. Och gor det nar du kanner sjalv att du verkligen ar i synk med dig sjalv,I vortex, i flow!!!Nar du bara kanner att DETTA!!! Det har ar DATUME!!
En liten traning att bara ha tillit till sig sjalv,,,att det ar JAG endast jag sjalv som har FULL kontroll over mig oh mitt liv!!!
Vi har inne vad vi kan gora ar att skicka dig bra energi,,, fortsatta som vi gor har inne sa detta forum kan fungera som en inspirationskalla till alla som besoker forumet!!!
KANN dig fram Malle, LYCKA TILL!!!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Hmm okej ni ser på det så! Ja kanske ska det bli så..än så länge ligger de kvar i lpdan iaf 
När jag vinner ska ni få en liten slant var 

Alltså, JAG tänker ju IDAG - nuuu. Varför skjuta på det?
Om det är för att du väntar på en viss stämning så spelar det ju ändå ingen roll vad vi skriver, då är det ju bara du som kan känna när tiden är inne
Men varför vänta på härligheterna
Haha ja varför jag inte skrapar de nu är för att jag inte vill/käner för det, jag tänkte att ett visst datum som kanske dyker upp här ska ge mig en känsla, annars får jag vänta på min egen känsla och datum. Men nu vill jag inte skrapa de
(De växer ju) hihi