Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1445 ggr
LoAEmma
1

Louise Hay

http://www.youtube.com/watch?v=XsUf-3YEgfU&feature=player_embedded#!

Kollade nyss på den här filmen, härlig inspiration!
Har ni läst hennes böcker?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

szirius
2

Japp, hennes bok " Du kan hela ditt liv"  var mitt första möte (jag var 16 år då)  med affirmationer och hela idén att vi skapar många av våra sjukdomar med våra tankar, mönster och inställning -och vi kan även hela oss själva genom att ändra på dessa. Jag tycker att hennes utryck är enkelt, bra för nybörjare. Hon var lite inkörsporten för mig , nu finns det andra inom området som jag föredrar bättre. Men jag har några talskivor med henne som är jättebra att lyssna på i bilenGlad.

Och hon är en sån härlig inspirationGlad! Såhär uttalar hon sig:

"Det är aldrig för sent! Mitt liv började inte ha mening förrän jag var runt 40 och började undervisa. När jag var 50 startade jag mitt förlag i liten skala. När jag var 55 vågade jag mig in i datorernas värld, jag gick kurser och övervann rädslan.Nu använder jag datorn dagligen.När jag var 60 skaffade jag mig min första trädgård och idag odlar jag nästan all min mat.Samtidigt började jag på en konstskola för att lära mig måla. Jag går nu på målarkurs en gång i veckan.När jag var 70 började jag ta yogaklasser och min kropp gör stora framsteg ! Vid 73 har jag börjat ta danslektioner flera gånger i veckan - en barndomsdröm som besannats.Vem vet vilka nya äventyr som väntar mig i morgon?"

Ganska så livsbejakande krutgumma va?Tungan ute

LoAEmma
0

Ja verkligen! Nu är hon över åttio och still going strong!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus