Varför ser jag dem varje dag?
Nu måste jag fråga om en sak som jag tänkt på många, många gånger genom åren. Och nu de senaste åren är det väldigt tydligt.
Ni vet när man ser personer man känner igen, men inte känner, varje dag??
I stadsdelen där jag bor och till och med i närområdet ut mot busshållplatsen, ser jag i princip varje dag en eller två människor som jag inte känner, men som jag känner igen, och de utmärker sig mycket… den ena är äldre och går med rollator och den andra ser ut som ett troll, jag tror att de båda är mer eller mindre alkoholiserade.
Med tanke på hur många som bor i Uppsala, och i min stadsdel bor det 10 000 invånare.. så jag ser ju rätt mycket folk varje dag. Men det är dessa som jag "alltid" ser och känner igen. Jag har funderat på vad det är jag har attraherat egentligen?
Ja, det kan väl vara så enkelt som att de bor i närheten? Men varför ser jag dem varje dag? Ofta när jag går och handlar.
Eller överanalyserar jag nu? 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Samma start på dagen kanske :)? I vilket fall, säg hej!
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Ja hehe, fast det är ju oftast inte på morgonen som jag ser dem, utan eftermiddag/kväll.
Skulle du ha sagt hej?
Farbrorn stod bakom mig i kassakön på Ica härom veckan, och skojade om att jag skulle ta med hans mat också, ett paket gröt. Jag kände mig nästan dum som inte gjorde det 
Kluring om Ryssland
Eftersom du har manifesterat även allt omkring dig så har du ju manifesterat även dem. Kanske har det ingen större betydelse utan bara en utfyllnad som så många andra, men då borde du kanske inte märka dem som du gör?
Kanske försöker du säga någonting till dig själv? Vad kan ju bara du veta. Vad känner du när du ser dem? Vad tänker du när du ser dem? Påminner de dig om någon eller någonting?
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
#2 Vet inte om jag vågat, men jag hoppas det! Sociala interaktioner är inte det jag är bäst på:p
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Ja det är det jag funderar på - har jag manifesterat att se dem varje dag, så vet jag då verkligen inte vad det ska betyda
Jag vete tusan om de påminner mig om någon eller något, just nu tycker jag att de ser ut som typiska "sånadär som drar runt ute", såna som har problem med alkohol eller pengar eller annat. Hon ser iaf sönderdrogad ut och han ser allmänt gammal ut, men han promenerar mycket med sin rollator, hehe…
Vet inte vad det kan vara jag "ser" i dem. Kanske mina fördomar? Jag vill gärna tro att jag har gjort mig kvitt många fördomar - men jag tror faktiskt att jag har dem kvar. Mot människor som "driver runt", som dricker, kanske inte har någon bostad. Det är ju hemskt egentligen, men jag tänker nog på de människorna på ett annat sätt än andra
Jag har ju själv i många år varit omväxlande student och sjukskriven/rehab/socialbidrag, vilket betytt att jag levt på ytterst lite pengar, och känt allmän låg livskvalitet. Så jag har erfarenhet av hur det är att vara "utanför" och inte så väl bemedlad. Och någonstans så antar jag att jag föraktar den situationen också. Det kanske är det, som jag måste jobba med? 
Eller så är jag rädd att bli en sån människa, som andra ser konstigt på?
Hjälp, nu är jag om möjligt ännu mer förvirrad!
Kluring om Ryssland
#5 Jag tror det är helt naturligt att se mönster i vilka man möter på stan och sådär :) Hade en person förut som jag gick in i lite då och då när jag var inne i stan. Var en väldigt rolig upplevelse :)
-Stephen Hawking
#5 Nu börjar du kanske närma dig vad det handlar om.
Kanske är det saker, tankar och känslor som du har om dig själv. Rädslor om att bli så själv. Blockeringar som du behöver jobba med för att kunna utvecklas vidare i ditt LoA-användande och komma vidare till nästa steg i ditt liv. För det är precis sådana fördomar, tankar och känslor som hindrar oss att nå våra mål. Bra jobbat!
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
#4 #6
Inte jag heller
Ja jag har några andra också som jag brukar känna igen när jag är inne i stan. Inte folk jag känner, men känner igen. Tycker det är lite märkligt!
Ja kanske??
Missbruk har jag också erfarenhet av då jag själv är rätt så sockerberoende. Men den biten har jag börjat tänka om med, mer i LoA-stil! Kopplat till min viktnedgång också. Förut åt jag rätt strikt LCHF men nu är jag inne i en period då jag äter lite vad jag känner för och vill ha. Men jag måste hitta balansen, för kroppen ska må bra också och det gör den inte av socker och mjöl!
Hm blev lite utsvävningar…
Men. Jag kan ändå inte sätta fingret på vad det är jag får för känslor och tankar när jag ser de här människorna - lite tycka synd om tror jag, och lite undran om vad de egentligen gör om dagarna, vad de lever för liv - de ser ändå ut att må rätt bra.
Kluring om Ryssland
Som Crinalina sager, sa manifisterar vi allt, och ALLA moten, har nagon slags mening, sarskilt eftersom du lagger marke till dem:)
Det ar ju tvartom ocksa, manniskor som du sakert stoter pa nastan varje dag,men aldrig har lagt marke till, som du inte skulle kanna igen!!
Sa visst har dessa naot att "saga" dig. Men VAD det ar kommer sakert till dig i nagon annan form, alltsa inte sa att "Jaha, det var detta jag skulle lara mig"
utan mer som att du utvecklas och lar dig vissa saker, men kansker aldrig kommer pa att det var faktiskt genom ditt mote med dessa som du borjade tanka pa ett visst satt eller sa. (Fast nu funderar du ju pa det sa att du kanske blir medveten om vad ocksa!)
Jag brukar borja heja pa folk som man stoter pa ofta, nar man marker att bada kanner igen varandra
Sedan sags det ofta att sadana moten har ju ocksa att gora med relationer fran tidigare liv, det ar ocksa darfor som man "kanner igen" folk, fast man inte "borde" gora det.
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Ja tänk om det är tidigare liv? Men det är hur som helst inget som jag minns
Farbrorn kommer från dalarna, hörde jag när vi pratade i kassakön. Jag är uppvuxen i dalarna. Jag tycker att båda ser bekanta ut på nåt sätt - men det kan ju vara så enkelt att de är lik någon jag sett eller träffat förr - eller att de ser bekanta ut för att de har udda utseende och då kommer jag ihåg dem direkt, så att säga.
Jag förstår precis vad du menar, SHIAWASE, och kanske kommer jag underfund med vad detta vill säga, i något helt annat sammanhang.
Nu tänkte jag på en annan grej. När man rör sig ute i en stad exempelvis, i kollektivtrafiken och på gator - så ser man ju hundratals, tusentals människor, men det är inte alla som man verkligen ser - utan det är en del som man fäster blicken på. Och ibland råkar det vara människor som man ett förr och därför känner igen. Men jag kan nog inte tro att alla såna tillfällen vill säga mig något. 
Kluring om Ryssland