Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-generellt
Läst 2794 ggr
linnease
0

vilsen o gnällig

så trött!!! försökt hitta bra känslor och energi i flera dagar, kanske hela veckan, kommer inte ihåg, men bara helt utmattad.. :(  läskigt att va så trött.. kan inte tänka klart. Orkar inte göra nånting. Sov massa igår och sovit massa idag, men jag blir bara snurrigare av det, inte piggare. Ingen inspiration till att göra nånting, allt känns som motstånd motstånd.

Skönt att skriva av sig lite.. när jag läser ser det ut som jag bara behöver vila upp mig va? :)

(Men hur lång tid ska det taaaaaaaa egentligen? provat ALLT, men inget funkar, hm, ok, då kan jag kanske lägga ner att försöka iaf… och bara vänta tills det går över..)

Kram allihop ♥

crinalina
0

Ja, du svarar ju på dina egna frågor i ditt eget inlägg så det är väl mest för mig att hålla med. Tungan ute

Men lite kanske jag kan hjälpa iaf, Skrattande

Det kan ta lång tid innan man har sovit klart och kanske är det så att du inte har varit helt medveten om hur trött du varit? Så sov om det är så att du känner att det är sova du behöver göra, och försök däremellan att bara vara. Fundera inte så mycket, sluta försöka och låt det ta den tid det tar.

Försök att njut och ha skoj när du kan och orkar, men stressa inte och sluta pressa dig själv så hårt. Du ställer ibland alldeles för höga krav på dig själv har jag märkt.

Du har väl redan skickat ut en önskan om hur du vill må? Lita då på att det är på väg, läs tecknen om vad du behöver göra för att nå dit. Kanske är hela den här resan och upplevelsen med Kanada till för att du ska få vila upp dig utan en massa måsten?

Så luta dig tillbaka du bara, och sov om du behöver det. Och le när du orkar.

Kram <3

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
0

Gumsan! Kyss

Det känns som att du försöker för mycket, andas! Sova är svaret ibland, precis som crinalina säger, men andra gånger är man trött pga för mycket intryck och då är det där man få skapa förändringen.

Gå ut i skogen och krama ett träd, meditera, andas, simma, bara vara, sänk kraven på dig själv vännen så ska du se att det kommer att gå lättare. Var sak har sin tid, det är inte lönt att stressa och pressa fram det - även om det står 1000-tals underbara saker och väntar på en.

Vi finns här (och på fb, skype, mejl…) för dig. Jag skickar lite kraft, och lugn, till dig om du vill.

crinalina
1

Precis som Kathja säger säger jag också.

Och linnease, hur gör du hjärtan här? Vill ju också kunna göra det. Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
0

Linnease!

Battre rad an Kathja och Crinalina kan jag inte ge dig,, men energikramar for att kunna slappa pa motstandet harifran Japan skickar jag ivag!!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
1

♥♥♥

ni är bäst :) sovit heeeeeela dan här nu, börjar få liiiite energi så jag kunde gå till kylskåpet o frysen o hitta blåbär med mjölk, mm..

(♥:  man trycker alt+3, fast 3an måste vara på den numeriska delen av tangentbordet av nån anledning.. delen längst till höger med bara siffror om den finns, på endel laptops som min får man trolla fram det med num lock. funkar inte i alla program, men många!)

Alexandraea
0

♥♥♥ (man kan även copy-pasta dina om man inte kan göra egna… Flört)

Skickar massa kärlek och energi från soliga varma Barcelona, hoppas du mår bättre!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

målle
0

♥♥♥ till dig linnease! P.S. jag har lääänge undrat jag med hur man gör hjärtat Skrattande Tack linnease!

Du verkar ha haft en otroligt rolig och framförallt intesiv tid sedan du bestämde dig för att åka till Kanada, blev kanske lite för mkt av det goda? Slappna av, dra ett par djupa härliga andetag och se dig om bara, du behöver inte stressa, du är ju där du ville vara (och förhoppningsvis fortf. vill vara) Du måste inte göra eller vara på ett visst sätt! Du kan i lugn och ro utforska ditt nya liv och land! Rom byggdes inte på en dag Flört

Take it easy!

Ease! Relax! Breathe! Chill! Feel the love, feel the composure!

♥♥♥

LOVE!

målle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Till linnease (jag har förvisso ingen aning om vilken typ av musik du gillar, men varsågod) ♥

P.S. Själv älskar jag detta! Skrattande

linnease
2

åååhhh, ni är underbara! och ni har så rätt :) :) exakt rätt :)

sov nästan hela dagen igår, läste vad ni skrev och blev lugn och somnade om, var uppe en stund och åt lite och såg en halv film, och lyckades sova hela natten inatt.. myyyyyyyyyyyycket bättre idag på alla plan

Ska sova/meditera/vila så mycket jag kan idag oxå. Målle -åh helt perfekt ju! Ville ha nåt sånt igår att bara blunda och driva iväg in i, tack!!

målle
1

Så du gillade låten? Jag hörde den för första gången för typ 12-13 år sedan (jag hade en liten rave-period i tonåren Glad) och just den låten älskade jag och jag njuter av den fortfarande! Jag behöver inga "hjälpmedel" (läs droger) för att hamna i trance, musiken gör det åt mig!

Btw linnease, skönt att du verkar hamna rätt igen!

szirius
1

Jag tror också att det helt enkelt bara gått lite för fort för dig, Linnease. Man behöver "vänta in själen" då, som det så fint heterGlad.

Dessutom kan iaf jag bli lite ..hmm, girig eller otålig eller nåt Oskyldignär jag varit i ett superflow och bit på bit hamnat på plats och sen kommer kanske en "paus"….det är lätt hänt att man vill att det ska flyta konstant, precis hela tiden,och tänker " vad gör jag för fel nu då, det gick ju sp himla braaa?"…. men det kanske inte är meningen att det ska gå så himla fort…då hinner man inte njuta av det man manifesterat utan vill bara vidare direktFlört.

Kanske du bara ska stanna upp och FATTA det här stora i att du kommit till Kanada! Och nöja dig med det för en stund, jag menar, det har inte gått många veckorFlört

linnease
2

Haha! Tack szirius.. helt rätt ju.. satt just här och försökte pusha på att få nästa grej att hända (seminarie i USA nästa fre), men jag ska sluta nu. Går ett seminarie ett par veckor senare oxå, dessutom i en annan del av landet med mycket mer fin natur att se, så varför stressa? Heeeelt rätt, ta det lugnt så man hinner njuta av all oxå!!! Och inse att jag är här, bara njuta av det ett tag!!!!!!! Ahhh..

Och just där blev jag utbjuden till Starbucks för lite soft häng :)  haha, cool!

[Kathja]1
1

Lånar "din tråd" lite linnease och säger TACK till szirius för att du skrev just vad jag behövde höra!!!

Har den senaste tiden var så väldigt, väldigt lycklig hela tiden - och så var jag ensam i ett dygn, kände hur jag halkade ur mitt flow för att det blev tåkigt att vara själv (taskigt fokus jag vet!) - och efter det har jag varit på ett piss humör! Och har inte fixat att ta mig tillbaka till det goda igen. Rynkar på näsan

Och egentligen vet jag ju det, att efter en tid av super, duper faller jag gärna ner med dunder och brak en dag eller två, men sedan är det ju bra igen. Är väl bara att gilla läget som du du säger - för jag vet ju att jag alltid är ur det inom kort igen.

Tack för dagens påminnelse! Kyss