Introducerat
En anonym skrivare har introducerat mig i detta och denne skrev att det är att se sitt liv med andra ögon. Tja något i den stilen. Denne visade även ett youtube-klipp som jag blev glad utöver. Det var verkligen något nytt och med detta tror jag att jag kan få ett bättre mående än att vara nedstämd, deprimerad eller ångestfylld hela dagarna.
Nån nämnde något om böcker, kan jag hitta dessa böcker på biblioteket? Just nu har jag inga pengar att köpa något för men om jag anamar detta så kanske det blir lättare till slut.
Japp det finns på biblan!
Rhonda Byrnes - "The secret", "kraften", och "the magic"
Esther och Jerry Hicks - "Attraktionslagen" "attraktionslagen och relationer" mfl mfl
Kolla också in underbara Irinas blogg www.rosaglasogon.se, där kan du lära dig massor! Läs hennes guider till attraktionslagen, väldigt bra förklarat tycker jag :)
Lycka till!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
YouTube är oxå en aldrig sinande källa av kunskap och information. Själv fattade jag grejen med Attraktionslagen efter att ha lyssnat på Abraham Hicks, det finns mängder av klipp från deras förläsningar. Det är samma som LoAEmma tipsar om i några av böckerna ovan.
Under förutsättning att det är okej att lyssna på engelska så klart. Annars finns de flesta böckerna på bibblan, Prova att Googla för fler tips, eller gå in på Adlibris och så sök på någon av böckerna ovan så brukar det komma upp tips på liknade böcker oxå.
Jag gillar att läsa, men har inte läst mycket böcker på ämnet faktiskt. Har Googlad och lyssnat på YouTube-klipp och sedan hittat min väg. Tycker ofta att böckerna krånglar till det en massa. Men det är min uppfattning, alla får hitta sin väg. 
Ja ibland flummar böckerna iväg lite faktiskt, då brukar jag skumläsa lite tills det börjar stabilisera sig igen ;-)
Såg att Irina skrev nångång att hon fick de nyaste klippen från Abraham Hicks på nåt annat sätt… Som man inte kunde länka till. Nån som vet vad hon menar?
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Tack för tipsen.