Just idag är jag tacksam för;
Skiv ner en sak som du är speciellt tacksam för idag. :D
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Just idag är jag tacksam för att jag är ledig och kan göra precis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill precis hela dagen. Tack tack tack! :D <3
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Just idag är jag tacksam över att jag tillät mig själv att ligga och slöa i sängen 1,5 timme längre än normalt. Njuter fortfarande av känslan jag hade i kroppen av att snooza så länge!
Idag är jag tacksam över att det har blivit sån snurr och ett sånt surr här inne. Jippi do hurray!!!! Tack för det <3
Att det känns som jag har ett helt gäng nya vänner här som jag verkligen kan snacka med ♥
Att den här dan snart är slut.. :-/
Jag är tacksam för alla fantastiska människor som hänger på det här forumet. 
Jag är även tacksam för att min beställning av hudvårdsprodukter, efter ett par veckors försening, äntligen kom fram idag! Nu blir det bad med ekologisk kokosnötsolja! Yay! 
Nu är jag tacksam över att jag kan gå och lägga mig. Har jobbat sedan i går morse och går av i morgon bitti kl.9 och det är jag tacksam över för nu längtar jag hem till min man och vårt hemma!
Sedan är jag tacksam över att min man påminde mig om att jag hade drömt att min sandal gick sönder, hi hi. Drömde härom natten att min högra sandal gick sönder då vi var på Kreta och det var en så tydlig dröm och den gjorde mig så sjukt glad (låter kanske lite knasigt….). Idag gick min högra sandal iaf sönder IRL. Var ju sådär kul med tanke på att jag som sagt jobbar och nu har fått knalla runt med en hängande slängande sandal sedan lunch eftersom jag ju inte räknade med detta och hade med extra skor.
Men så när jag ringer min man nu på kvällen för att snacka lite skit så påminner han mig om min sandal-dröm - och då kändes min trasiga sandel helt plötsligt som ett gott tecken! Tack för det!!!
Haha vad roligt med sandalen, fick en bild inom mig om hur det kan ha sett ut!
Låt se..vad jag är speciellt tacksam för idag..nej jag vill hitta ngt riktigt speciellt så jag återkommer!
Haha Kathja-R underbart! :D
Idag är jag tacksam för att min sambo också var ledig så vi fick sova lite längre, vi fick en del gjort här hemma och vi ska senare grilla uppe på takterrassen. Tack tack tack! :D <3
Idag är jag tacksam över att jag har varit ledig och kunnat sitta ute i solen och komma med glada tillrop till min man som har grävt i trädgårdslandet. Lagom tuff dag, hi hi. Tack för det!
Jag får nog tacka för de glada skartt och bus jag haft emd sambon och hans son ikväll. Har mått förträffligt idag! Och jag är SÅ tacksam för er! Ni är såååååå himla fina! Förstår det! 
Just idag är jag tacksam över att det är fredag och att sambon är ledig imgn. Men framför allt är jag tacksam över att jag kunde köpa svenska jordgubbar i affären idag! Wohoo!
Idag är jag tacksam för livet ( en kompis har just fått barn), det fina vädret och jag ska bjuda på glass till fredagsfikat!
Idag är jag tacksam över att vara hemma efter en vecka med 63 timmar på jobbet. Men nu är jag ledig till nästa fredag em. Jippi!!!!!!!!!!!!!!!
Idag är jag tacksam för stunden då jag låg på solsängen på taket och tittade på solnedgången över bergen och kände doften av brinnande kol i vår grill.
Jag är tacksam över att kunna börja dagen med en kopp kaffe i solen hemma på trappan i sällskap av min underbara man. Tack.
Idag är jag tacksam för att jag har så många underbara vänner som jag ska träffa på tjejmiddag ikväll 
Jag är tacksam för att det finns tunnelbanor. jag hinner med mer då.
Jag är tacksam för den fina dagen jag haft ihop med min älskade finaste sambo och alla de fina bilarna vi tittat på idag!
Idag är jag så hjärtligt tacksam över min älskade sambo. Han är så fin och får mig att må så bra! <3<3<3
Idag är jag tacksam över min fantastiska sambo som älskar mig trots att jag var en grinig bitch igår. haha <3 <3 <3
Idag är jag tacksam för mitt liv. Att jag får leva och vara den jag vill vara. Frisk, kry och lycklig.
Jag är tacksam över att jag är jag och över mitt liv.
Idag är jag tacksam över min hälsa, jag är frisk, kry och jag blir bara friskare och kryare och starkare!
Just idag är jag tacksam för shoppingvagnar, sådana där i olika mönster som gamla tanter brukar ha i Sverige (här använder man sådana oavsett ålder) så jag kan handla all dryck och mat till vår house-warming-chill-BBQ-drop-in på söndag. :D Bära hem öl, vin och annat till 20 personer hade inte varit det roligaste :D Och huvudvärkstabletter när det är tryck i luften. :D
Åh drop-in! Då kommer jag! 

Idag är jag tacksam över den otroligt givande grupp-meditationen vi hade igår, och den efterföljande drömmen jag hade i natt. Det bådar bara gott.
Jag är tacksam för att jag snart kommer att byta jobb. Ett eller flera erbjudanden är på gång…
Idag (sista dagen på min långledighet och med en släng av PMS) - är jag tacksam över te och rostadt bröd.
Idag är jag tacksam över de pengar jag faktiskt har!
idag är jag sjuuuuukt glad över att allt går så gryyyyyyyyyyyymt bra!!

Idag är jag tacksam över att det finns så snälla och hjälpsamma människor 
Idag är jag tacksam för er, och att vi har så många bra idéer och tips att bolla med varandra! :D <3
Jag är tacksam över att allt bara blir bättre och bättre för var dag som går
Jag är tacksam för att jag är så trygg i mig själv och min syn på livet och döden att när jag idag blev kritiserad av vänner för min tro på reinkarnation så blev jag inte det minsta provocerad eller upprörd. Jag bara log och svarade att jag respekterade deras syn på saken, men jag är så lycklig i mitt liv och inte rädd för varken livet eller döden, att ingenting kan få mig att ändra mig. Förut har jag alltid blivit provocerad av sådana situationer och debatterat i all evighet, men nu var min enda tanke att jag är så lycklig så jag bryr mig inte ett dugg vad andra tycker och tänker. Attans vad mogen jag känner mig. 
Jag är även tacksam för att juni är en magisk månad då allt kan hända. Den positiva energin har flödat sedan i fredags, helt underbart!
Jag är tacksam över att det är så givande att hänga här inne, skön och tillåtande atmosfär och helt påhoppsfritt. Och mycket kärlek 
Idag är jag tacksam för att vi hade en fantastiskt lyckad inflyttningsbarbeque igår och att alla var mätta, nöjda och belåtna när de gick härifrån.
Jag är också tacksam för att jag är ledig idag så jag kan vara absolut jättelat och slö och bota min trötthet och slöhet. :D
Och så är jag tacksam för alla goa människor jag har i mitt liv. Alla er här, alla hemma i Sverige, och alla här i Spanien. :D Önskar ni alla hade kunnat vara här igår. Ni hade passat bra in. :D
Idag är jag så väldigt hjärtligt tacksam över min bil! Min fina lilla vita Seat Ibiza! Den tar mig dit jag vill, när jag vill! Den fick tom en puss på motorhuven igår! I love my car!
Idag är jag väldans tacksam över att jag har känt mig så glad i stort sett heela dagen=P
Idag är jag tacksam över att jag kan vända saker ganska så snabbt ändå när det dyker upp lite för mycket motstånd på en gång.. pfffhhhew….
shit, mycke nu… andas…
Idag är jag fantastiskt tacksam över mig själv! Över att jag trots tvivel ibland har en stark tro på att jag kommer att lyckas, att jag kommer att få in massor av pengar, att jag är smart, rolig, snygg och att jag är en underbart bra mamma, sambo, flickvän (till min sambo såklart hehe), syster, dotter och vän. Och att jag är en förbannat duktig skribent, att jag får fingrarna ur (igen) och börjar/fortsätter skriva och måla. Och ja… för att jag vågar lita på min intuition och magkänsla. :D
Jag tänker vara tacksam över er idag, för att jag faktiskt skrattade när jag läste era inlägg i….ska vi verkligen kalla den "Fuck-tråden"…?! 
Så tack för er!! (i morse då jag blivit irriterat väckt och ja allt det jag skrivit i Fuck-tråden såg jag på mig själv i spegeln och sade att jag inte tänker vara tacksam för ngt alls idag) haha barnsligt!
idag e jag tacksam över att minstingen bara spydde en gång på en tröja jag la fram i sista sekund och resten i toaletten…mindre att städa… toppen det!
haha! lite härlig ironi, Evigheten?? :)
linnease: Jaa det är i sådana stunder det är svårast att se det fina med det hela hehe
Jag är sjukt tacksam över mina fina ungar! Den yngsta, min snutta, fyller 18 i nästa vecka, storebror 21 pluggar i Australien och stora tjejen, snart 20, jobbar i Scottland. Jag är djupt tacksam över hur fina de är, över att de trots allt slit då de var yngre blev bra människor av dem. För fy faro vad många gånger jag tänkte att detta kommer inte att gå, under år med en labil pappa med som inte skulle dricka… ångest, skolfobi, matnojor, BuP besök, tonårsrevolt, rymningar, osv - ska väl tillägga att det "bara" var de två flickorna som hade fullt upp med detta. Och nu är de förståndiga, mogna, kärleksfulla, säkra, ansvarstagande ungar som gärna hör av sig till mamma. Kära vänner vad jag är tacksam över att jag har dem! Och nu då vi är igenom allt det jobbiga så var det värt varje sekund, för utan allt det där hade de ju inte blivit det de är nu. Tack, tack, tack. Och tack för att jag orkade. Och tack för att jag fick en man som ville stötta mig och dem i detta. Tack, tack, tack.
Är tacksam över youtube! Var där jag hittade Abraham Hick och plötsligt fattade grejen med LoA, grejen med hela livet faktiskt. Det är där jag nu under kvällen har suttit och gottat mig i nostalgi, hittat låtar som fick mig att gråta över att jag saknar mina fina barn och till slut trillade över ett gäng inspirerande pepp-videor. Så nu vaknade "jävlar anamma andan" och det är jag tacksam över.
Just idag är jag tacksam för mitt mysiga hem!
When nothing goes right...go left.
Jag är tacksam för att jag har det så bra. Jag är fylld med känslan av "livet leker!!
åååhhh, fint Kathja! ♥
Jag är tacksam över vänner! Nya som gamla, unga som .. gamla, överallt i världen! Jag är tacksam för spontanitet och följa sitt hjärta och sin inspiration, och jag är tacksam för Tinto de Verano. :D
Jag är djupt tacksam över att jag inte har PMS alla dagar i månaden!!!!
Jag är otroligt tacksam över att jag har tre underbara barn=) äskar dom sååå mkt!!
Är tacksam över att jag hittade tillbaka till "det ordnar sig"-känslan.
Jag är tacksam över att sambon svarade "kanske det" när jag frågade (helt från igenstans) om inte vi skulle skaffa barn om 1-2 år! 
Jag är tacksam för att jag har tre flörtar på gång denna veckan!
Detta hände sedan jag bestämde mig för att sluta leta efter den där perfekta McDreamy (som tydligen ska vara på gång enligt mina mediala källor) och istället bara njuta av den kärlek som finns runtomkring mig just nu… Helt plötsligt, inom loppet av tre dagar, dyker tre av mina favorit-flörtar upp och vill gå ut och ta en drink eller bjuda mig på en fest. Yay!
Jag är tacksam över fåglarna som dag efter dag kvittrar så fint för mig, för doften av hägg, för solen som går upp morgon efter morgon, för att jag blivit erbjuden ett dagstidsjobb och kan vara ledig när resten av min familj är det. Tack, tack tack.
Jag är tacksam över min solbränna. Den får mig att må bra och se fräschare ut. :-)
Just i dag är jag tacksam över att min kropp så tydligt säger ifrån då jag äter sådant jag inte ska 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
idag är jag tacksam över att jag är medveten om att jag kan skapa min framtid medvetet 
Just idag är jag tacksam över att sambon köpt den bil han länge tittat på (kom hem med den idag) En superfin Audi!
Idag är jag tacksam för framtiden, den är ljus och fin och rik på både glädje, kärlek, vänner, passioner, sol och pengar. :D
och idéer! 
Idag är jag tacksam över min lediga dag, att jag ger mig själv kärlek genom att bara vara i solen och mysa. Jag gör det jag vill. Tack, tack tack!
Idag är jag tacksam över den sköna trötthetskänslan jag har i kroppen, att om 2 nätter har jag min älskade son här hos mig i 18 dagar, att jag trivs så bra på mitt jobb och att jag har världens bästa sambo. Tack tack tack! :-)
Jag är så tacksam över att jag inte har ngn ful störande finne i ansikten när jag ska gå på födelsedagsfest ikväll OCH att jag fick tillbaka nästan det dubbla beloppet på skatten än jag räknat med! Wihoo! Pengar, här är jag!
Jag är så tacksam över att vi har yngsta dottern (18 nästa vecka) och pojkvän hemma över helgen. Kärlek!
Jag är tacksam för att jag har ledig helg och jag vet att den kommer bli toppen!! <3
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Jag är så tacksam över att vi har ett badkar i våran lgh och att det finns stor kyl och frys och att vi har en bil! vilken frihet det är att ha en bil=)
Jag är så tacksam över att vi har ett badkar i våran lgh och att det finns stor kyl och frys och att vi har en bil! vilken frihet det är att ha en bil=)
Idag är jag tacksam över att min fina sambo har vikt tvätten och storstädat huset så jag kan vara bakis i lugn och ro 
Och att han skjutsade mig och hämtade mig mitt i natten med lillpojken snarkandes i sin bilstol i baksätet! Kärlek!
Idag är jag tacksam över att min familj mår bra och att alla är på gott humör. :)
Idag är jag fantastiskt och oändligt tacksam över att min älskade, underbara son är här och förgyller vår tillvaro i två och en halv vecka. :D <3
idag är jag så tacksam över att vinden har vänt! vilket den gjorde år 2012=)
Jag är tacksam över att jag än en gång inser att jag ska byta arbetsplats. Jag gör även något åt saken!
Tack för min underbara gosiga förkylda dotter och min klippa till make.
Jag är tacksam för goa pussar och kramar från min dejt ;)
Jag är tacksam för kunder som gav mig massor av energi idag!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Idag är jag, som så många gånger förr, tacksam för detta forum där jag kan bolla tankar och läsa glada och sanna historier, och bli inspirerad. Tack!! :D
Jag är tacksam över att kunna, och få, förändrar människors liv och över att det alltid ordnar sig! 
Jag är tacksam över att jag är en dag närmare mitt nya jobb!
er!!!!
så tacksam idag över att en granne erbjöd sig att hjälpa mig bygga ihop ett cykelställ till bilen, vet nu att jag hade aldrig fått till det riktigt bra, så nån däruppe såg till att jag fick den hjälp jag behövde, tack tack tack tack!
Jag är tacksam över att jag har en trädgård att vårda