Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 2718 ggr
enjoylife
1

Jag är tacksam över ...

Skriv 1 sak eller flera som ni är tacksamma över just precis nu. Jag är tacksam över mina nya pyjamasbyxor :D Dom är sjuuukt sköna och varma. Och apropå det så kan jag ju passa på att tacka för mitt duntäcke som också värmer mig i kylan:D

Lellson
1

Jag är tacksam över att det inte är någon skola på Fredag:D

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[Torahzen]
1

Jag är tacksam över min underbara man och dotter. Jag är tacksam över att vi har varmt inne och eldar i en kamin där man kan se elden. Härligt!

enjoylife
0

Härligt med lite ledighet :D !

enjoylife
0

#2 Mys!! :)

Lellson
1

Ja, eller hur! Hoppas på något gott av en lärare imorgon^^

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[Kathja]1
3

Jag är tacksam över att kunna snusa på en sovande hund, att bröden jag bakade idag blev väldans goda och att jag idag fick en ny klient.

Evaline
1

Jag är tacksam över att vädret är så underbart fint idag och att musiken jag just nu lyssnar på är så.. magisk på något sätt :)!

crinalina
1

Jag är tacksam över att inspirationen att skriva är hos mig. Jag älskar känslan jag har när jag är inspirerad. :D Tack! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Spejsan
1

Jag är tacksam över att det snart är helg och att jag ska spendera den tillsammans med min älskling! ♥

Stella_Polaris
1

Jag är tacksam för att vi äntligen har börjat göra en matbudget här och att vi håller den utan problem och äter bättre än förra året! Äntligen slipper vi det där svarta hålet som verkade finnas på Ica där pengarna bara försvann utan att vi visste på vad.

Sess1
1

Jag är tacksa för att jag får må så bra,

glad för att få börja en ny dag.

enjoylife
2

Jag är tacksam över att det kommer in pengar på kontot idag och att jag ska äta god middag och ta ett glas vin ikväll tillsammans med mina underbara föräldrar och sen är det ju på spåret ikväll ;D

smurfan-93
0

Jag är tacksam över att jag har fått en otroligt bra ny svenska lärare.

Jag är tacksam över att en av mina kaninhonor har fått årets första kull idag. Jag är tacksam över att det är helg idag :)

Stella_Polaris
0

Åh vad mysigt med kaninungar Mikaela!

Jag är tacksam över min fantastiska frisör, min trevliga dag på stan och att det är fredag kväll!

[camillahj]
1

Jag är tacksam för pussen jag fick av mitt hjärtas kärlek nyss

linnease
0

♥♥

szirius
1

Jag är tacksam för att solen lyser idag. Jag är tacksam för att maken fick ett extrajobb idag. Jag är tacksam för att min familj är frisk. Jag är tacksam för att vi har ett hus, värme, mat och kärlek - det är rikedom!Glad

Jag är tacksam för att iFokus finnsFlört

[camillahj]
1

Jag är så oerhört tacksam för alla fina och hjälpande ord och tips jag får av er som svarar på mina inlägg! (Ni vet vilka ni är) Skrattande TACK!

Jag är också tacksam över den fina kärlek jag har omkring mig!

Stella_Polaris
1

Jag är tacksam över att ha hittat det här stället! Jag är tacksam för att jag ätit nyttig mat tre gånger om dagen och låtit bli alla sötsaker och salta snacks i år. Jag är tacksam för att solen skiner idag!

[camillahj]
1

Jag är så tacksam att jag fick tag på de sista skidbyxorna för 199:- på Stadium idag! De bara hängde där och väntade på mig!

[camillahj]
2

Idag är jag tacksam över att min sambo och jag har det så himla bra ihop, jag är tacksam över att mina pengar från fsk kom igår, jag är tacksam över att summan var högre än jag trott, jag är tacksam över att jag känner mig lycklig och tillfreds med livet.

aaamandie
0

Jag är enormt tacksam över min mamma som är en av mina närmaste vänner, och jag är också otroligt tacksam över mina två bröder som är det bästa jag har!

crinalina
0

Jag otroligt tacksam över min fantastiska och underbara sambo som alltid förstår när och hur han ska plocka upp mig när jag har en dålig dag. :D <3

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[[Katten09]]
0

Skrattande jag är tacksam! Men vad gör man med all tacksamheet?? Oskyldig

svippe
1

Jag är SÅÅÅ tacksam över mitt liv idag ! Det är så mycket jag är tacksam över att jag  nästan spricker av lycka.

Alexandraea
1

#25 Åh vad härligt! Jag har också haft några sådana dagar de senaste veckorna, på morgonen på väg till världens bästa praktikplats (som inom ett par månader kommer att leda till anställning för övrigt), när solen skiner och man är så lycklig och tacksam att man inte vet vart man ska ta vägen och måste lägga band på sig för att inte brista ut i sång och köra ett Singin in the rain dansnummer efter vägen… Skrattande

[Kathja]1
1

Jag är tacksam över att jag har en underbar man som just nu, väldigt lycklig, står i köket och fixar friterad kyckling med sötsursås till oss.