Att njuta
Nu var jag bara tvungen att få dela med mig av min otroligt njutbara dag, för det är mkt det det handlar om, att vara i nuet, njuta av det man har runt omkring sig och se det fina i det man har och verkligen fånga dagen!
Solen har strålat precis hela dagen här (bor i södra Sverige) jag tog fram cykeln, cyklade bort till Revinge (där militärerna håller till, finns jättefina löpar/motionsspår att nyttja där) powerwalka 3 km i gassande sol med fågelkvitter runt omkring mig. Cyklade hem igen, satte mig i solen och väntade på att sambon skulle komma hem. Underbart varmt och skönt i solen.
Nu sitter jag vid köksbordet med en 4:a Gimlet, lyssnar på härlig reggaemusik på Spotify medans finaste sambon fixar baconlindad oxfilé med provesalsk grönsaksgratäng som vi ska avntuja med rödvin ute i trädgården! Aprils sista dag hoppas jag få minnas länge! Värme, solsken, kärlek och god mat! Idag har jag njutit och ska fortsätta njuta hela dagen!
Njut på och hoppas ni andra har en lika fin och härlig Valborg som jag!
Carpe Diem! Kram!
Vilken härllig läsning målle! Här i Spanien firar vi inte valborg, och det har regnat de senaste dagarna, men det gör inte mig någonting eftersom jag vet att solen kommer tillbaka. Det är det som är så skönt här.
Jag känner igen det där med promenaden. När jag behöver påminnas om mitt fantastiska liv så tar jag mig en promenad på strandpromenaden, längsmed det blå glittrande Medelhavet och den fantastiska horisonten och den blå himlen. Med doften, och ljudet och med solen värmande i ansiktet så får jag så mycket glädjekänslor i kroppen så jag vill börja dansa där och då. Jag väntar dock tills jag kommer hem igen för annars blir jag nog inspärrad. :D
Ha en fantastisk dag, och jag hoppas att denna dag blir bara en i mängden för dig och inte någonting märkvärdigt alls. När du ser tillbaka så minns du den som precis vilken annan dag som helst. :D
Kram
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction
Låter helt fantastiskt, livet kan vara så underbart med ganska små medel. Ha en fortsatt trevlig helg - ALLA :-)
Åh, jag läste din mening "vilken härlig läsning målle" 2 ggr för den var så fin på ngt sätt! Vi njöt av vår middag ute i trädgården och jag hade gärna suttit där tills solen gick ner om vi inte fixat en film vi skulle se…som tyvärr visade sig vara en riktig B-rulle (sambo sov efter 5 min och jag tröttnade) men inte misströsta jag för det inte! Dagen fortsätter vara sådär bekväm och mysig.
Skönt det låter med din promenad, du skulle dansa där och då!
Gud vad härligt det skulle vara att se!
Hoppas din dag varit varit lika underbar som min! Snart skiner solen på dig igen! Om inte ska jag ta vara på den åt dig imgn! 
Jag hoppas, önskar och tror att mina nästkommande dagar kommer/ska bli lika fina som denna!
Kram tillbax!