LoA i mitt liv
Jag greppade det inte först eftersom LoA har en tidsbuffert men massor har ramlat in på väldigt kort tid, ska publicera i europas största pärltidning, kanske får bli publicerad i 2 böcker, blivit promotor för de största pärlfabrikanterna i Tjeckien, blivit inbjuden till ett event där vi ska göra länet till ett varumärke…
När allt bara trillade in så tappade jag fotfästet så det kommer nog att straffa sig, jag blev deprimerad och kände att allt bara blev för mycket.
Men nu slog jag igång The Secret igen och allt det svarta bara lyftes från mina ögon, det här är ju precis vad jag vill, det här är ju steg fram till mina drömmar.
Genast blev allt ljusare, energin kom tillbaka och jag känner att jag verkligen kommer att klara detta.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Hej Allamej!
Grattis till alla underbara framsteg! Visst är det en häftig känsla när man inser att allt det som händer är det man önskat sig?! En liten kort period av depression tror jag inte påverkar så mycket, Universum ska ju veta vad det är man verkligen vill. Och om det skulle påverka lite så är det säkert för att man lättare ska minnas och komma rätt snabbare och lättare nästa gång :D
Det är iaf min erfarenhet av det, och för varje gång jag snubblar lite så blir det lättare och går snabbare att inse att jag är på precis den väg där jag vill vara, även om jag inte alltid insett det tidigare, och även om det inte alltid är exakt som jag tänkt mig på just det här steget.
Fortsätt precis som du gör, det verkar ju funka! :D
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction

#0 grattis till alla framgångar! Visst kan det kännas överrumplande till en början och man rasar ner i gamla tankespår när man får mkt att göra - men vad härligt att du kunde få hjälp av LoA-tankar att komma på rätt spår igen och gå vidare framåt.
Det här är ju vad du önskat - ni sker det!
sköööönt, klart du klarar det! :)
Vilken ketchupeffekt Allamej! Roligt att höra om dina framgångar och lycka till med allt! :)