Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1788 ggr
[luneri]
0

Vad är ni tacksamma över?

Jag har fokuserat allt för mycket på mina motgångar jag haft på senare tid, och nu får det bli ändring på det och se på det man är tacksam över istället!:)

Vad är ni tacksamma över i era liv?

Vad är ni tacksamma över idag?

Själv är jag tacksam över min familj som är så hjälpsamma. Mina vänner, för att de är så bra vänner. Mina 2 underbara katter och den ena som valde att bli en i familjen här hos oss (var hemlös katt men som bestämde sig för att bo här). att jag slipper vara helt arbetslös och ha ett deltidsjobb tills jag får något nytt.

Idag är jag tacksam över mina vänner som jag trivs så bra med. och att jag idag fick besked om en intervju till en utbildning. Och det varma vädret förstås trots att det blev lite regnigt och åska, men det vara bara skönt för omväxlings skull:)

Kalendula
0

Jag är tacksam för min underbara vän som jag har, min familj, mina djur, mitt hem. Att jag har mat för dagen, tak över huvudet o en säng att sova i.

Jag är dessutom nöjd med det jag gör av dom medel jag har.

Idag är jag nöjd o tacksam för att jag klarade av att så lite olika fröer.Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[Inavis]
0

Jag är tacksam för min pojkvän, min lägenhet och allt annat som får mig att må bra :)
Jag är även tacksam för att allt har gått otroligt bra de senaste 2åren samt för att min utbildning snart är klar.

szirius
0

Jag är tacksam över att få vara människa med alla sinnen att uppleva livet med!

Jag är tacksam över jordens fantastiska natur och djurliv, över att kunna njuta av musik, dans, trädgård, hantverk.

Jag är tacksam över alla relationer jag har, jag lär mig och växer av alla jag möter.

Jag är tacksam över min fantastiske man som finns vid min sida och att vi tillsammans får njuta av vår son.

Jag är tacksam över att jag inte svälter eller fryser, att jag kan få läkarvård om det behövs.

Och jag är tacksam över livets alla mirakel, som sker runt oss varje dag!

[nidlo1]
0

Tacksamheten ligger för mig i, att få ta del av allt detta. Från dröm till klarhet… Se förändringen. Leva förändringen, och med den!

Lalka
0

Jag är tacksam för den lägenhet jag bor i, för att jag får chansen att bo i den stad jag studerar i. Jag är tacksam för att jag kan studera och att det går bra för mig i skolan.

Jag är tacksam för mina vänner, gamla som nya. Och jag är tacksam för min familj. Jag är oehört tacksam för det stöd jag får från mina nära.

Idag är jag extra tacksam för att jag ringde ett telefonsamtal som jag skjutit upp. Och jag är fruktansvärt tacksam för det regn som föll, trädgårdarna och naturen runt om kring fullkomligt brister! Vilken fröjd att få uppleva livet! Tack!

crinalina
0

Puffar lite. Man kan inte uttrycka för mycket tacksamhet.

Jag är tacksam för mitt liv som jag älskar, jag är tacksam för min underbara och fantastiska sambo och våra två gosiga och busiga katter. Jag är tacksam för min son, resten av min familj och mina vänner.

Jag är tacksam för deltidsjobbet jag har och för det tillfälliga heltidsjobb som jag skriver kontrakt på idag. Jag är tacksam för skribentkursen jag anmäler till i nästa vecka och för spanskakursen jag kommer att gå under vintern.

Jag är tacksam för den lägenhet vi bor i nu och för drömlägenheten vi kommer att köpa.

Jag är tacksam för att jag bor vid solen och havet, och för min nya cykel.

Jag är tacksam för den hjälp och det stöd jag hittar här och jag är tacksam för att jag älskar att skriva min blogg.

Jag är tacksam för god hälsa för alla jag älskar, inklusive min egen.

Jag är tacksam att jag ler.

Jag är tacksam att jag kan vara tacksam och sist men absolut inte minst så är jag tacksam för den fantastiska känslan jag är full av. Känslan av att livet är fantastiskt, att jag är fantastisk och allt är möjligt.

Tack och ha en underbar dag, kväll, vecka, månad, år och liv! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
0

#6 jag är tacksam för att jag får läsa om all din tacksamhet! Tack!KyssFlört