Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettot-off-topic
Läst 1591 ggr
bea28
2011-05-18 20:43
0

Ny här!

Snubblade in här för någon dag sedan och blev väldigt intresserad av det som stod om Law of Attraction. Som jag förstår det är det våra önskningar som blir besvarade och skapar vårat liv, det är detta som kallas afformationer. Vi själva är alltså skapare till vår egen värld.

Om min tolkning stämmer betyder det att jag äntligen hittat något "trossätt" eller snarare livsåskådning som passar in på mina egna erfarenheter. Så därför kommer jag nog stanna kvar här på sidan :)

Men, jag kanske har tolkat Law of Attraction helt fel..? ^^

Ha det bäst där ute,

kramar Bea

linnease
2011-05-18 21:16
0

Hej! Jag är oxå ny här! :) Men varit inne på det här spåret sedan 2005 nån gång.

Jaaaa, du har helt rätt!!! Typ :) Våra önskningar är drivkraften i allt, i hela universums expansion till och med. Affirmationer eller afformationer är mer meningar/frågor man kan säga till sig själv för att försöka hitta den känslan man vill ha - för att skapa den verkligheten man vill ha!

Och Law of Attraction innebär att lika dras till lika - m.a.o. får du mer av det du fokuserar på. I korthet  - är man oftast glad eller inspirerad drar man till sig mer situationer som matchar det man tycker är inspirerande (och allt det man önskar dig), och tvärtom, om man ofta är butter drar man till sig situationer som ger en mer anledning att vara butter. Men det finns helt klart en övergripande tendens hos universum att vilja leverera saker som drar åt det bra hållet!

Äh, jag känner att jag inte är så bra på att förklara idag.. :D Jag lägger ner!

Kramar Linn