Framsteg!
Hej! Lite sporadiskt skriver jag här. Har nu massor att berätta. Har efter mkt misströstande, glädje, sorg förväntan och alla andra känslor man kan känna manifesterat både det ena och andra. I tider när jag misströstat och allt känts hopplöst har loa funnits där och påmint mig på ngt sätt att tänka rätt, känna rätt och att jag är på rätt spår. Jag har precis blivit klar med min utbildning, en dag efter examensbeviset dimper ner i lådan får jag jobbet precis så som jag önskat och visualiserat. Jag har kommit långt med mig själv och mitt liv börjar få nya öppningar och jag känner att jag är på väg mot målet. När det gäller den kille som jag skrivit om här tidigare. Nog hade min känsla rätt. Visst skulle han komma tillbaka och det var tidigare än jag beräknat. Ända från det att jag först träffade honom har det känts helt 100 rätt. Häromdagen när jag somnade bredvid honom tänkte jag bara herregud vad jag älskar honom. Jag har aldrig känt så tidigare. Det är som om vi är tvillingsjäl som bara klaffar så bra ihop. Vad han tänker om det hela det vet man inte för han hävdar bestämt att han inte ska ha någon relation, men han kan inte låta bli mig. Jag vet han inte haft det lätt och att han högst troligen är livrädd att bli fast i ytterligare en destruktiv relation. Men han vill inte släppa mig för jag vet han tycker om mig. Vad nu loa menar med detta det vet jag inte. Är det bara för att jag ska lära mig känna känslan av hur rätt känns, kanske väntar något ännu mer "rätt" framöver. Eller behöver min älskade underbara lite mer tid på sig och släppa sin rädsla innan han vågar. Eller är det rentav jag som egentligen inte är redo än och kanske stretar emot? Vad vet jag. Jag litar iallafall på att loa kommer hjälpa mig manifestera just det liv och den känsla jag vill ha i mitt liv. Har jag kommit halvvägs borde jag väl nå målet? 😊
Men åh så roligt att läsa Happy bird! 🏆🎈🥳🌺❤️ Så härligt att du skapar dig det liv du önskar.
Jag har en lycklig nyhet för dig DET FINNS INGET MÅL! Det bara fortsätter och fortsätter. När du fått det du vill ha och känna i ditt liv så ändras ju önskningar om upplevelser till något annat. Livet är ett enda och flöde och en ständig expansion.
Att du njuter av det du skapat i ditt liv och konstaterar att det funkar gör ju bara att du kommer att bli ännu bättre på att skapa fantastiska saker och upplevelser i ditt liv.
Vad gäller killen så tror jag du gör rätt i att bara njuta av det fantastiska och vara i nuet. Så kommer allt att lösa sig.
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Ja, Happy Bird,, njut av det du har , njut av dina känslor,, och bara att läsa ditt inlägg ger en känsla av att du mår bra!!! så fortsätt att må bra!
OCH
Relationer ,,,, har förändrats, vi skiftar från 3 dimensionellt till 5,,, relationer är inte vad vi tidigare har tänkt "rätt"" bra" etc.
vi lever nu i frihet, så tillåt dig, och din partner att vara fria i er relation,,,, där kan ni få ut det mesta!!! tror jag!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase