Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: manifesteringar
LĂ€st 1857 ggr
Devana
11

Vill bara dela med mig!

Hej alla! Vill bara dela med mig lite om vad jag har upplevt de senaste dagarna đŸ™‚

För nĂ„gra veckor sedan bestĂ€mde jag mig för att verkligen sĂ€tta LoA pĂ„ prov. Jag har tvivlat ett tag och behövde bevis, Ă€ven om jag tidigare har manifesterat ganska stora saker. SĂ„, varje dag har jag gjort olika övningar frĂ„n "Be sĂ„ ska du fĂ„", mediterat osv. och bara försökt att mĂ„ sĂ„ bra som möjligt. MĂ„nga vĂ€ljer ju att manifestera rosa flamingoer eller lediga parkeringsplatser i början för att "vĂ€rma upp" lite, och i mitt fall blev det fĂ€llhorn. Jag Ă€lskar att vara ute i naturen och leta, men tyvĂ€rr kan det vara ganska svĂ„rt att hitta dem. I det omrĂ„de jag har varit och letat i de senaste dagarna brukar jag hitta kanske 2-3 per Ă„r. Men sĂ„ nu, pĂ„ endast tvĂ„ dagar, har jag hittat fem stycken! De har alla legat helt öppet, till och med pĂ„ platser jag har gĂ„tt pĂ„ hundra gĂ„nger tidigare. De Ă€r ovanligt stora och fina för det hĂ€r omrĂ„det, plus att det inte bara Ă€r dovhjortshorn jag hittat (vilket 99 % av de jag hittar Ă€r..) utan ett frĂ„n rĂ„djur och ett frĂ„n Ă€lg! Helt otroligt đŸ˜ƒ

Otroulig
0

Kul!

Tack Devana, för att du delar med dig .

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
0

Devana!!! Kuul!!  visst Ă€r sĂ„dana dĂ€r  manifestationer roliga!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Devana
0

Ja det Àr riktigt skönt att börja se resultat! :)

MissInAction
1

FĂ€llhorn var lite udda! Men vĂ€ldigt trevligt att du hittat mĂ„nga, dessa snabba och tydliga manifesteringar runt omkring oss kan bli en vĂ€lbehövlig vitamininjektion emellanĂ„t! đŸ˜Ž

Maria, sajtvĂ€rd pĂ„ Ryssland , medarbetare pĂ„ Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Devana
1

#4 Ja, jag ville ha nĂ„got man inte direkt hittar till vardags och det funkade vĂ€ldigt bra đŸ˜ƒ

sweetgum
0

Kul Devana!

Medarbetare pÄ Sydkorea iFokus