2014 ~ 2015
Jag tänkte att vi skulle sammanfatta året som har gått och börja skapa året som börjar inom kort. Ditt 2014 i tre ord, och din intention för 2015 i tre ord. Jag börjar… 2014 ~ introvert - evolution - tillit 2015 ~ kärlek - kommunikation - överflöd
2014 - Förväntan, inåtblickande, accepterande
2015 - Nystart, kärlek, flöde
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
2014 uppvaknande, metamorfos,kamp. 2015 frihet, lycka,fullbordan. 2014 var ett tufft år så jag hoppas 2015 blir lite mer landa och räkmacka ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
2014 Expansion, kontraster, kärlek 2015 Expansion, kärlek,
2014 - fokus, förväntan, desperation 2015 - kärlek, fullbordan , tvåsamhet, kommunikation Ett väldigt jobbigt år för min del. Det började bra med starkt självförtroende och jag jobbade mycket med mig själv. Träffade på en man som jag föll pladask för men han behandlade mig inte bra, har dock inte lyckats glömma honom än idag. Vilket har gett mig ett år fullt med fokus på mig själv, höga förväntningar på kärlek som ledde till en desperation och allt blev pannkaka. Mycket sorg, förtvivlan, gråt och känslor av misslyckande Så nästa år ska bli mitt år! Kärleken skall flöda och äntligen ska min dröm och min önskan fullbordas Kärlek, tvåsamhet och förhoppningsvis graviditet i slutet på året. Om jag för önska helt fritt. Tack vare er här har ni hjälpt mig upp ur groparna många gånger. Har dock fallit tillbaka några gånger men kan nu hantera detta på ett bättre sätt. Just nu befinner jag mig någonstans mitt i mellan. Varken till eller från, av eller på.
Föll bort Tillit. Men jag vill ha 4 ord jag vill ha flöde som otroulig!
2014, förändring, känslor, aha upplevelse
2015, kärlek, trygghet, gemenskap
2014: uppvaknande, inre känslomässig strid, accepterande,ensamhet 2015: pånyttfödd, tillit, inre tillfredställelse, sällskap
2014 - Rädsla, kamp, insikter, kärlek
2015 - Intuition, tillit, fokus, kärlek
…Det räcker inte med tre ord!! Inte ens fyra…Är lagd åt det överambitiösa hållet o har lite svårt att begränsa mitt arbete ..asch 😉
Klart att det räcker med tre! Fråga ditt inre vilka ord som säger mest. Och ta dem. Det fyller sin funktion att begränsa sig. ;)
Vera Egentligen räcker ju ett ord. Kärlek ;)
2014: Utamaningar, Acceptans, Älska
2015: Älska, Harmoni, Lätthet
Jag tänkte att jag provar och ser om jag hittar orden.. och det gjorde jag! 😍
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Hej på er alla! Här kommer mina allra första ord på iFokus :)
2014: Förvirring. Sökande. Längtan. Ensamhet. Insikt.
Hittade Loa 2013 och utvecklades mycket från första dan jag praktiserade detta (!!) och fann hur lätt det är att använda Loa :). Fick det mesta av vad jag önskade mig!! Allt från parkeringsplatser och smörgåstårta till nya vänner och stora mängder pengar!! Tyvärr har större delen av 2014 varit skit! Mycket har inte funkat. Mina önskningar har oftast INTE slagit in! Har arbetat mycket med mig själv och desto mer jag jobbat med mig själv desto mer "skit" har jag funnit… Jag väljer att tro att det finns en anledning, och att jag behövt det… Nu orkar jag inte med mer skit utan tror istället att 2015 är året då det vänder!!!
2015: Ro. Våga. Orka. Tro. Överflöd. Lycka. Kärlek. Gemenskap.
Kan inte hålla mig till dom "3", jag har känt så mycket under det gångna året och vill så fruktansvärt mycket inför nästa! :)
Säg OCH istället för MEN... :)
Tricca Kul att läsa dina funderingar! LoA funkar till en viss gräns. Om vi inte önskar i linje med anden kommer så småningom motgångar tills vi börjar lyssna på anden och vakna upp andligt och börja göra det vi hade tänkt oss göra i detta liv. Därför är "the secret" för mig rätt kass och bara början. Jag läser en bok nu som handlar just om detta. Den heter "bortom the secret". (Lisa love) Kan rekommenderas. :) Välkommen hit!
Googlade på titeln och det låter intressant. Tack för tipset Älvan :)
Varsågod! ;)
#13 jag skulle vilja säga att LOA fungerar perfekt, det är bara det att vi ibland inte vet vad som är bäst för oss och det du kallar anden Älvan - kallar jag själ. Och när våra önskningar ligger i linje med vad vi innerst inne vill i vår själ/ande - då blir de starka.
Sen kan vi behöva lära oss vissa saker - vi behöver upplevelserna för att växa och förstå. Vilket vi kanske ibland behöver för att kunna ta emot det vi innerst inne vill ha.
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
#10 Älvan Ja :) …Det är med kärlek som med syre. Vi andas kärlek och vi skulle inte finnas utan den. Någon annan intention än kärlek finns ju inte. Om man frågar Universum. Det är knäppt att jag aldrig ifrågasätter om det finns luft, men däremot undrar ibland om kärlek alls finns. :)
#16 Har funnit mängder med blockeringar hos mig själv under året… har ställt till det ordentligt för mig själv på många sätt har jag förstått… Jag tycker själv att jag lärt mig massor och utvecklats under detta år, men det har inte varit speciellt kul… Som jag ser det så var 2013 ett smakprov på vad jag kan få, 2014 har varit ett år av självrannsakan och utveckling och nu hoppas jag på ett fantastiskt 2015 :)
2014 - Smärta, förändring, utveckling 2015 - Kärlek, trygghet, nytt liv
Suzanne - medarbetare för personligutveckling
Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Triccia, vad du stötte på var kanske dina undermedvetna tvivel, en tro att inte vara värdig…jag upplever att mkt bottnar där hos så många, att det är därför det inte flyter på riktigt…så självinsikt och inre arbete för att frigöra negativa tankemönster är en naturlig väg för att förstå sig på djupet - och höjden -i LoA🙂. På det sättet är det en gåva, allt är en gåva, ifall man är öppen för att vilja lära sig mer, hela tiden.
Att andens önskan skulle ligga på "ett annat plan" än LoA håller jag inte med om. Att inte lyssna på sin ande ingår också i LoA liksom😉, vad du sänder ut har med din frekvens att göra och är du ur balans, inte i kontakt med anden, fylld med stress, oro, anklagande och allmän negativitet så sänder du ut en lägre frekvens. Att man stöter på motstånd handlar om att man skapat motstånd inom sig i form av tankar o föreställningar. Man har ma o inte följt sin andes önskan. Det går ihop, anser jag.
Sen behöver man inte se det som skapats som en negativ sak, utan som kontraster i livet, för att få uppleva hela skalan här på jorden. Ett skifte i synen på skeenden gör att man till slut kan radera ut upplevelsen av att det finns motgångar…
Åh, fick till mig en bild nu, det är nog Abe som pratat om den, att om vi skulle jämföra LoA med att köra en bil som plötsligt stannar. Bryter vi då ihop och ger upp o tänker jag ska aldrig mer köra bil "för det här funkar ju inte" ? ….eller funderar vi ut varför den stannade, letar vi upp svar, finner ut att det bara var slut på bensin, tankar bilen o kör vidare? Allt det kan göras med iver, intresse, nyfikenhet och sen glädje över den nya kunskapen! Vi behöver vårda våra tankar, byta ut lite gamla rostiga idéer ibland, tanka oss på löpande band etc. Harvar vi ihop så betyder det bara att det finns nåt som vi behöver kolla upp o justera.
2014 - Sorg, utmaningar, vändning
2015 - Omstart, handlingskraft, karriärbyte ❤️
2014: oro, uppbrott, ångest men också kärlek och hopp 2015: balans, kärlek, självkännedom, hopp
2014 möten, skratt och sprall, ärlighet, förändring
2015 förverkligande, action, kärlek, ärlighet, avslut
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
2014- återhämtning, reflektion, pånyttfödelse
2015-utveckling, insikt, glädje