Släppa gamla löften
Kanske har du precis som jag känns att det är "något" du inte kommer åt, att du har hangups på nivåer bortom nuet? Jag har i omgångar och på olika sätt de senaste veckor fått till mig indikationer på att det handlar om löften från tidigare liv som påverkar mitt nu. Så nu är det släppa gamla löften som gäller. Jag tänkte därför dela lite inspiration med dig. Löften kan man ha gett inom olika områden - kyskhet, fattigdom, tystnad, lydnad - är bara några. Men de påverkar oss tills vi lyckas bryta dem. Ofta är det löften vi har gett till Gud och kanske även förseglat med blod vilket gör att de blir starka löften. 🤓
Om texten jag lägger upp handlar om tex pengar och du har problem med relationer så byt ut det som står mot det som gäller dig. Så har jag sagt det. 
Ritualer på ämnet. Några användbara böner. En till.
Jag har kört lite EFT på ämnet efter att ha hittat till denna sidan.
Hahaaa syncronicitet. Skrev detta i en annan tråd som svar till dig på exakt din fråga! :)
Intressant! Jag vet inte riktigt vad jag har för blockeringar, eller om dom ens kommer från tidigare liv. Men det finns vissa bitar i mitt liv som jag känner att jag inte kommer åt.
Jag skulle väl vilja råda alla och en var att vänta med att rodda i saker från eventuellt tidigare liv tills man är hyggligt säker på att det är just det som skapar stoppet i flödet. 🤔

Behövde bara läsa lite i första länken för att uppleva minnet att jag dödats någon gång för att ha uttryckt mig, fört min talan…varav min rädsla att just uttrycka mina åsikter bland folk som inte håller med🥶….rädslan hindrar mig inte, jag gör det ändå om det känns viktigt, men ofta med mkt ångest inblandat genom åren…bättre o bättre men definitivt nåt som snör åt min strupe känslomässigt…

https://www.youtube.com/watch?v=lajGp2mriao
Den här gjorde jag nyss i badet o fick en stark upplevele…visste innan vad som skulle komma, 2 specifika saker väldigt tydligt- och färgen - säg gärna om ni också gör det😉. På slutet kom tårar, sköööönt, o kändes som jag varit borta lääänge men såg sen att den är rätt kort😮
Behaglig röst, finns massor med samma person
Visst är det coolt när man fattar varför?!! Då vet du vad du har för löfte att upphäva. Själv har jag med tanke på tidigare liv garanterat gett löfte om att leva i fattigdom, att försaka det världsliga för Gud. Men nu är det annat som ska gälla. 😃
#5 Provade länken. Först fick jag en otrolig huvudvärk och ont bakom ögonen. På slutet kändes det som en propp mitt i solar plexus. Som en "klump i magen" när man vill gråta med. Lite obehagligt för den spred sig upp mot halsen. Jag vet så lite, men visst är Solar plexus ett chakra?.. Jag får googla nu känner jag.
Ja! Vad cool såg oxå färgen och vart jag skulle innan han sa nåt.
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Den där får jag visst prova i morgon. ♡

# 8 🤗, ja och jag såg också vad som fanns i rummet.
Ovanligt var att jag såg det hela som inifrån, alltså ut ur mig själv o mina ögon, annars brukar jag se mig själv utifrån, lite uppifrån från sidan men nu var jag helt I mig själv.
Ja det såg inte jag, men det var rött och låg framför mig :)
Synkronicitet. Idag kom Emmanuel Daghers Energy Forecast på min mail, som han döpt till "Letting go of the struggle" 🌊 bara en sån sak 😉.
Men sen tog han även upp det här med löften, det var ju himla intressant tycker jag.
If we are someone who finds themselves still struggling and experiencing much difficulty in life, and are ready to release this struggle, it might just be that at some point, we unconsciously took a vow or oath to remain in the vibration of one who has to struggle. There could be some past life experiences or religious patterns that are still carrying over into this lifetime.
If we do feel we've taken on some of those vows, we can:
1. Ask the Universe to make us open and available to learning the lessons quickly, so that we no longer need to keep recreating them, and
2. Set the intention that all our vows be resolved and released once and for all.
When we mindfully set intentions such as these on a consistent basis, we set things into motion so that those old patterns can begin to resolve and dissolve even faster.
#5 Åh gjorde också den meditationen, den var rätt kraftfull! Blev lite yr först och kunde faktiskt känna vibrationerna på ett helt nytt sätt. Gillade den verkligen. Kunde se den där röda dörren innan han ens hade nämnt den! Jag gillar dock inte när det bara tar slut, att de inte vägleder en tillbaka till nuet. Men annars superbra meditation!
I morgon är det ju fullmåne igen, en ypperlig dag att "släppa saker". Jag tänkte passa på att göra ritual av något slag, får väl se vad som känns bra. Stod ju ute i mörka natten och eldade papper med saker jag ville bli av med en annan gång så killarna på jobbet börjar att bli vana. 😎
#14 Ja det är det ju! Vad spännande, jag skulle också vilja göra något. Frågan är vad..
Intressant uppslag. Kommer också att tänka på en gammal ritual för att lösa sig från löften till sig själv i detta livet:
Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.
Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.