Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: inspiration-inspiratörer
LĂ€st 1367 ggr
szirius
3

change your vibration-change your life

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

Jaja, vi har ju pratat om att man kan bli lite 😮pĂ„ allt (ofta amerikanskt) tjat om att ha pengar som nr ett pĂ„ manifesteringsönskelistan
men om man kan ha överseende med det, sĂ„ Ă€r denna Ă€ndĂ„ sevĂ€rd, det Ă€r alltsĂ„ en person som kan se andras energier och berĂ€ttar om detta. Hon berĂ€ttar bla att tacksamhet Ă€r en superhĂ€ftig energi, för den skapar en öppen virvelvind runt oss som gör att vi Ă€r helt öppna för att ta emot, nĂ€hĂ€đŸ˜‰Hon har ocksĂ„ gjort en egen kĂ€nslostege som stĂ€mmer vĂ€ldigt vĂ€l med Abrahams stege.

(Redigerat enligt önskemĂ„l frĂ„n trĂ„dskaparen Sziruis😎/Kathja)

[::Vera::]
0

Vet inte om jag fick upp rĂ€tt klipp. Men jag lyssnade pĂ„ Teal och det kĂ€ndes bra :). Fick bekrĂ€ftat det om att vatten höjer mig. Mediterade dĂ„ jag simmade i sjön i somras vilket gav mig sköna insikter och annat. FrĂ„n kajak med hĂ€nderna i vattnet provade jag med eftersom jag vet hur vatten pĂ„verkar mig
 Den blev otroligt stark nĂ€r jag gjorde detta vid fullmĂ„ne dessutom. Mycket grejer som jag fick grĂ„ta ur mig den gĂ„ngen. Var fullstĂ€ndigt ur balans dĂ„. Men hursomhelst.. tack för Teal ikvĂ€ll :)

[Kathja]1
0

Szirius du har lagt upp hela din söklista, inte en video. đŸ˜Ž

szirius
0

haha, vad tokigt! Den dök upp i min telefon o sökte sen nĂ€r jag ville hitta den pĂ„ youtube! Det var denna jag tĂ€nkte pĂ„ 😉

https://www.youtube.com/watch?v=CuM678WXs0c

Om nÄn snÀll moderator vill lÀgga in denna i #0, för jag kan inte redigera den lÀngre

[Kathja]1
0

Fixat darling đŸ˜

1

Szirius, det var inte alls den som jag lyssnade pĂ„, utan jag valde nĂ„gra Teal i söklistan. Den hĂ€r trĂ„den ledde mig helt enkelt till Teal vilket ju var vĂ€ldigt bra. ❀

szirius
1

#5 precis, du fann vad du behövde đŸ€— sĂ„ det var vĂ€l meningen att jag skulle lĂ€nka som jag gjorde😃

szirius
0

# 4 thanks😍

Theleonora
1

Tack Szirius, gillade verkligen videon!!!

Älvan
0

Jag sÄg ocksÄ Teal o hon Àr ju klok. Nu ska jag kolla Àven denna. :)

H-lena
0

Det hĂ€r var precis vad jag behövde höra just nu. Det var helt otroligt det hĂ€r med vattnet i början, som hade blivit "vĂ€lsignat" med olika energier. Fantastiskt att man kunde SE skillnaden mellan olika frekvenser! 

Jag har fortfarande lite svĂ„rt att greppa allt men ska verkligen försöka följa hennes steg! Superbra klipp, jag Ă€r tacksam över att jag hittade den hĂ€r trĂ„den och för att szirius lade upp klippet frĂ„n början! đŸ˜ƒ

szirius
0

#10 oh, har du missat Emoto? KĂ€nner att jag genast vill leta upp nĂ„n lĂ€nk sĂ„ att du kan se mer av hans fantastiska arbetenđŸ€—! Jag var sÄÄÄ nĂ€ra att köpa en bok med hans fantastiska bilder av alla kristaller, vet inte varför jag inte gjorde detđŸ€”. Vill ha! SĂ„ - önskan sĂ€nd😃

Hoppas jag lyckas lĂ€nka rĂ€tt nu dĂ„đŸ˜›

https://www.youtube.com/watch?v=2_dmYT83ZKY

H-lena
0

#11 tusen tack! Ska absolut kika pÄ det. För mig Àr det verkligen helt otroligt, kan ite riktigt smÀlta det fortfarande. Men nog Àr det bevis för att det fungerar det hÀr med vilka energier man skickar ut osv.

MissInAction
1

Åh tack szirius för den hĂ€r trĂ„den! đŸ€—
Fick sĂ„na starka pĂ„minnelser och aha-upplevelser, sĂ„ skönt!! Behöver pĂ„minnas ibland om hur tydligt och enkelt allt Ă€r ♄

Och ja, vatten-experimentet Ă€r hĂ€ftigt! đŸ˜ƒ
Brukar tĂ€nka att varenda cell i min kropp hör vad jag tĂ€nker och svarar pĂ„ det. BĂ€st dĂ„ att arbeta MED dem, genom kĂ€rlek och tacksamhet đŸŒŠ

Maria, sajtvĂ€rd pĂ„ Ryssland , medarbetare pĂ„ Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
0

#13 vassegooood :). Ja, fin tanke, att cellerna kÀnner allt vi tÀnker o kÀnner
..

och jag behöver FORTFARANDE komma ihĂ„g att fylla pĂ„ med vatten
har slarvat nĂ„gra dagar nu igen😇, jag kĂ€nner aldrig att jag Ă€r törstig sĂ„ jag behöver dricka pĂ„ klockslag helst för att fĂ„ i mig tillrĂ€ckligt
inte ens en liter ren vĂ€tska har jag fĂ„tt i mig idag
tvĂ„ koppar grönt te, tvĂ„ smĂ„ koppar latte, o ett glas vattenđŸ€

[Kathja]1
0

Jag börjar alltid dagen med ett stort glas vatten och innan jag dricker det sÄ ger jag det en massa kÀrlek. KÀnns som ett bra sÀtt att starta dagen pÄ.

szirius
0

#15 vĂ€ldigt bra startđŸ€—.Ännu bĂ€ttre om du klĂ€mmer i citron, har utrensande effekt o hjĂ€lper matsmĂ€ltningen inför dagenđŸ€—  (ayurveda, ja😉

1

KĂ€nns som att jag hoppar hit och dit och har inga rutiner pĂ„ nĂ„got sedan efter semestern. Börja dagen med vatten Ă€r bra och det började jag med i vĂ„ras. Varför ska det vara sĂ„ svĂ„rt att komma ihĂ„g? Börjar att slarva med att ta hand om mig nu igen, hoppar över meditation och tid med mig sjĂ€lv bl a. Kanske inte konstigt att jag Ă€r sĂ„ obalanserad just nu

Älvan
0

Vera Jag har börjat slarva med mat och börjat trÀna för mycket. Nu Àr jag helt ur balans. Har bara lust att Àta godsaker och slötitta pÄ tv. Trött pÄ allt. Försöker prata med mitt högre jag, men fÄr inte till mig nÄt upplyftande, tvÀrtom.

szirius
0

jag Ă€r oxĂ„ helt ur rutin, antingen Ă€ter jag knappt alls, för Ă€r inte hungrig, sen moffar jag i mig som en tok nĂ€r andan faller pÄ Àr ju ok om man mĂ„r bra av det, fast jag kĂ€nner att jag blir rĂ€tt svajig av det
sĂ„ tillbaks till lite mer rutiner👍

Och fler promenader ut  naturen! Jag "tar mig inte tid", fast jag kan sitta framför datorn i timmar ibland😇. Önskan sĂ€nd, och dĂ€rmed tar jag min förmĂ„ga att följa min inre röst, stĂ€nger ner o gĂ„r ut i solen en timme!☀HejdĂ„đŸ‘‹

Theleonora
0

Hm, en till som slarvar med maten (inget Ă€r gott, inget Ă€r roligt att laga) och trĂ€ning, det vet jag inte vad det Ă€r lĂ€ngre
 Inte bra, för jag mĂ„r ju inte bra av det hĂ€r.

Skulle det inte vara underbart hÀrligt att ta hand om min fantastiska kropp, Àta rÀtt och bra och trÀna minst en gÄng per dag!!! yes!!!

MissInAction
1

Tyckte det var sĂ„ bra som hon sa i videon, Be-cause. Det man sĂ€ger efter because, Ă€r en ledtrĂ„d till vart ens motstĂ„nd sitter! 
SÄ . jag Ă€ter inte sĂ„ som jag egentligen vill, dĂ€rför att
.  eller jag kommer mig inte för att trĂ€na som jag egentligen vill, dĂ€rför att.. đŸ™‚

Jag vill ocksĂ„ gĂ„ ut i solen!!! đŸ˜ƒ HĂ€r Ă€r dock grĂ„tt och regnigt! â˜”

Kluring om Ryssland

MissInAction
1

Det gĂ„r ju ocksĂ„ att göra till en ritual att vĂ€lsigna/ge kĂ€rlek till allt man stoppar i sig, inte bara vatten đŸ™‚ För de flesta livsmedel ger oss Ă€ndĂ„ vĂ€tska OCH det ska ge oss nĂ€ring till varenda cell, sĂ„ varför inte liksom? VĂ€lsigna de gĂ„vor vi ger oss sjĂ€lva!
Det stÄr om det hÀr i Rhonda Byrnes bok The Magic ocksÄ.

Kluring om Ryssland