Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1527 ggr
linnease
0

Teal workshop i Boston

Kollar lite på den här idag och känns som den är för fler här! Thea kanske? Kram! ❤️

http://new.livestream.com/accounts/2213907/TealinBoston

linnease
0

Eller kanske INTE Thea.. dags att släppa analyserandet och bara må bra? Hm lustigt att jag först fick en tanke åt ena hållet och sen andra! 🤔

MissInAction
0

Först tänkte jag att men det har ju varit! Men det är en sändning alltså? Hur lång är videon? 🙂

Handlar den om analyserande alltså?
Jag svajar jättemycket just nu!!! Pendlar mellan optimism och suicidaltankar flera gånger om dagen men för det mesta har jag väl ett illamående inom mig. Vågar jag titta?

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
0

Bara känn efter om du är sugen eller inte Missi! Kan inte gå fel ❤️ Eller prova att kolla en stund så får du se. Ja flera timmar lång tror jag, jag kollade lite, hoppade över meditationen i början när jag bara kände mig rastlös av den, spolade fram till första konversationen.. Ibland klickar jag bara lite planlöst och ser om de säger nåt kul just där.

Bra workshop! Var bara Thea jag tänkte på.. känns som hon fastnar lite i att tänka för mycket ibland bara.. ❤️

7 timmar är den!!!! Wow. Tror den är oediterad, med pauser o sånt, som ett heldagsevent liksom

linnease
0

Lite roligt var att hon nånstans efter 30 minuter förklarade varför hon fortfarande verkar "negativ" ibland.. haha! Som flera av oss tyckt här. Väldigt bra förklaring oxå ❤️

Edit: vid 34 och 36 minuter

Allra första var hur man hittar sina spiritual gifts.. oxå väldigt cool förklaring! Att det som verkligen är våra egna gåvor och talanger är så second nature för oss, vi gör det hela tiden, så vi tror inte det är nåt särskilt och liksom ser det inte!!

Theleonora
1

Hihi, too late. Sitter oct lyssnar. Ska dock in på möte om en kvart (jobbar hemifrån). Love you Linn. Fick en jättebra insikt om D, som inte har med D att göra utan det har med B att göra. Hahah, det var det där med hela alfabetet Otroulig ;). Aja, ska lyssna medvetet och chilla och ta hand om min kropp så den förblir frisk!!!! 

Edit; om det här med spiritual gifts tänkte jag på Kathja av nån anledning. Känns som att jag hamnat i en "gammal" tid då du sa att du inte kände dig lika duktig som alla andra men nu är det ju andra tider. Själv hoppas jag på att vara tillbaka i nuet snart, haha. Ska nog bara ta itu med nåt som hände förut. Seriöst, alla lukter och en hel del känslor påminner om en annan tid än den jag är i nu. Cooolt.

linnease
0

Cool Thea! 🤗❤️😍

Otroulig
0

Aha, det var därför mobilen tuggade, 7 timmar!! Miss, jag är oxå lite illamående - fattar inte vad det kommer ifrån. Jag känner mig ju harmonisk och lycklig. Det har faktiskt kommit under meditationerna. Skumt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1

Åh något till mig, får kanske känna om det är något för mig…

[::Vera::]
0

Linn den var lite för mig med. 🙂Har bara lyssnat lite här och där än. Men tack!

En sak som blev tydlig (igen) är det här med att jag fortfarande värderar känslor. Jag stämplar fortfarande negativa känslor som dåliga.

Det som händer är att jag vill för det första förändra omständigheten som är upphov till känslan (dålig acceptans och tillit). Sedan nedvärderar/skuldbelägger jag mig för att jag inte är tillräcklig, tar på mig ett ansvar som inte är mitt, och för det fjärde så överger jag mig genom att vilja förkasta/förändra min känsla. Det är som Teal säger att om jag inte överger mig så kommer jag till slut inte att känna obehag och vilja göra mig av med känslan.

Jag har aldrig tillåtit mig att vara ledsen och arg. Bara velat vara glad, stark och duktig. Inget annat har varit ens ok. No matter what. Jag tänker från och med nu börja att stanna kvar hos mig. No matter what!!

Vet att jag då även kommer att få tillbaka tilliten till mig själv. Det är självklart att den har brustit när jag har gjort så här mot mig. Ser det så tydligt ikväll.  Jag är hel, jag är allt som jag är och jag älskar mig själv. Allt annat är andras tankar och värderingar, och jag låter det vara så.

Skriver ner det här och ristar in det i min hjärna så att jag aldrig mer glömmer vad jag behöver göra.

Otroulig
0

❤️Liv, stora viktiga insikter.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

0

Otroulig ❤️. Jag glömde en period och det blev fritt fall. Men insikten expanderade tydligen en aning när jag mindes igen. Att glömma är kanske inte alls dumt ibland 😉. Hmm

SHIAWASE
0

Oj! kanske jag borde titta också!!!  Hur länge finns den uppe??

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
0

Kan nog vara uppe länge, ligger nio olika workshops på hennes användare där, den äldsta är 160 dagar gammal står det.

Aha Liv, jag läste just ett Daniel Scranton citat idag om att kunna gilla "dåliga" känslor med. Har hört det förr från flera och jag kan göra det när jag bara kommer ihåg det!! Det blir lite som att mysa med en mörk film eller nåt sånt.. bara andra känslor som man oxå vill uppleva..

Här var det jag läste nu:

Daniel Scranton

Igår via iMovie

Feeling Experiences - Archangel Michael

Channeled by Daniel Scranton

“Vibrationally speaking, there is little left for you to learn. There is only what is left for you to experience from this point forward. There is no need for you then to accumulate more knowledge, because most of what you learn and have learned is simply to keep your minds occupied. That which is truly left for you to experience is that which you will feel.

You are all living in this reality, giving yourselves these final opportunities before you shift to have experiences of a feeling nature. But what that means for most of you is feeling the feelings that you have wanted to ignore, suppress, or label as ‘negative’ and ‘dark.’ And that does not sound like very much fun. 

So we want to give you this. Feeling those emotions can be as exhilarating an experience as feeling joy, love, freedom, and all the rest. It is only when you attach a story to these lower frequency emotions that they then become burdensome, unwanted, and lacking of all value to you. 

So when you find yourselves having one of these feeling experiences, do not attach a story and do not get down on yourselves for being where you are. And when you are complete with one of these emotional experiences, don’t hesitate then to find a frequency that you do prefer. And be willing to fill your energy field with the best feeling states that you can possibly imagine. 

Be explorers of all feelings. Be as curious about them as you would a fifth dimensional forest. Set foot inside your forest of emotions with as much wonder and with the full knowing that you will come out on the other side filled with magical experiences that will serve and all others that you share your planet with.

We are Michael. We are infinite. We are Love.”

0

#13 Tack för texten.  O ja, mycket träning behövs, helst känna av lite innan när sådana känslor är på G.

… Vad betyder  "We are Michael"?

linnease
0

Hm.. Archangel Michael tror jag.