Energin flödar snabbare och starkare
Märker ni det??
Jag känner av det enormt,, dels kroppsligt,,, det är som energi forsar ständigt inom mig,,, (att jag är ständigt uppkopplad)
Men också på omgivningen,, har haft många intressanta möten,, med verkliga affärsmän på sistone, och alla dessa är totalt uppkopplade,,, en man anordnar väldigt intressanta seminarier,,, just om hur medicin faktiskt skapar sjukdom,, Stötte på en film här i Japan, som jag inte har sett ännu, men som heter "Bön" , den beskriver bönens kraft,, och hur forskare (japansk forskare) har kommit upp med resultat hur bön har förändrat sjukdom,, och producenten av filmen, var själv väldigt svårt sjuk, men blev helt plötsligt frisk (jag förkortar historien här) och då visade sig det att en grupp människor som han hade jobbat med senare hade bett för honom,,,
Så,,, om man själv är öppen kan man självklart ta emot bön och healing.
Men, vad jag vill säga med detta inlägg, är att det är sååå intressant att märka att företag, entreprenörer som utåt sett ser ut att vara " som alla andra" är sååå inne i detta tänkandet, och genom att alla justerar sin vibb på det sättet så flödar energin, såå snabbt,, och expansionen är ENORM!!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Jag känner verkligen av alla energier som kommer och går. Det är mycket nu. Det är också spännande. Flera stora saker kommer att hända!!!!
Absolut! Det är ju ett skifte på gång! 😂(Den fick jag truth-bumps på!)
må gott ~
Manifesteringen går fort. Det märker jag. Tänkte på bi odling på vägen till jobbet ( som hade sitt ursprung i att jag kanske glömt honungen till min matlåda) det har varit en dröm i flera år. Så när jag kommer till jobbet får jag sällskap av en arbetskamrat och frågar honom om han möjligtvis har honung i sina gömmor. Då berättar han att han just fått två bikupor till sin tomt för hans syster har börjat med biodling. Vad är oddsen för det??? Sen hittade jag flaskan med honung ändå:) Ett exempel bara, men det känns som att det går fortare, allt har speedat upp. Me like!!
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Intressant!!! Jag märker också det,,, så tänk vad bra då om vi kan lyckas att låta energin flöda fritt utan någon blockering som bromsar!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åååh jag tror det kan bli t.ex. så här då!!! Hittade genom Crinalina på FB..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
måste lägga in den här med.. reportage
Häftig tjej.
Fattar inte riktigt hur hon kan få fram den vemodiga tonen, hon sjunger ju med en känsla som verkar tillhöra en människa som gått igenom en hel del. Fascinerande!
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Ja.. men så är hon ju lika många miljoner år gammal som alla vi andra 🤗 Verkar ha lyssnat massor på jazz i flera år redan.. och går in i en "annan värld" när hon sjunger. Snacka om att flowa sin IB!
Shit att det kan vara så mycket KVINNA i en sån liten människa!
Jag vill inte vara negativ i dessa kretsar av LOA, men jag är inte alls säker på detta med energiskifte, snabbare flöden osv. Åtminstone inte så snabba som du Shiawase ser omkring dig just nu. Attraktionslagen säger ju att man befinner sig i den omgivningen som matchar sin egen vibb. Därför kan man endast notera vilken vib man själv befinner sig på om man tittar sig omkring i sin omgivning. Du befinner dig i en hög vib och möter då de höga vibarna hos andra. Personen med låg vib ser inte det som du Shiawase ser. Eftersom den inte skapat snabba energier osv. Jag tycker det är intressant med detta om bönens makt. Jag undrar dock hur man ska be för maximal effekt? Kathja;; det kanske är en fråga för morgondagens tro?
Shia har rätt i det är, flödet är snabbare nu, allt expanderar för fullt och har gjort så sedan något år. Sedan så är det självklart som så att vi upplever det olika beroende på hur vi skapar vårt liv så det har du rätt i Älvan.
Lite att läsa på ämnet ~ Här, Här, Här, Här… Det finns en massa att läsa. 👍
När du ber ska du göra samma sak som alltid, be med en positiv och stark känsla, tror att jag har skrivit om det, men jag kan självklart skriva mer. 😃
Jag tror det inte finns ett "rätt" svar på detta med flödet pga vi alla lever i olika skapelser. Det är ju dock så i min verklighet eftersom jag skapar min verklighet. Nu ska jag sluta vara motvallskärring. ;) Men detta med bön rent praktiskt; hur länge, ofta osv. Jag tycker det inte är lätt. Jag tycker dock det är lätt att be, men jag vill verkligen att det ska få effekt.
För mig innebär bön,, precis det jag gör varje dag,,,,, med andra ord fokusera tankar och känslor,,, för mig själv, eller om jag befinner mig i en hög vibb, för andra,,,
Sedan tror jag helt klart att vi är mitt i ett energiskifte,,, det är LÄTT att skifta nu, när så många andra också skiftar,, Sedan befinner vi oss alla i olika faser, så självklart så upplever vi alla verkligheten olika, och matchar de med samma vibbar,,, För mig personligen, befinner jag mig väldigt högt just nu, känns det som (är ju människa,,, så under en dag flödar självklart olika känslor genom mig) ,,, så jag möter nu dagligen människor, med stort inflyte i samhället, som vill göra en förändring,, som har finansiella resurser,,, jag bjuds in till FB grupper av dessa personer,, där fokus är kärlek, loa , pay forward typ,,,,
Och dessa personer har ju självklart funnits därute tidigare,,, men jag har inte matchat dem tidigare,,,
Även vår skola, med dansen och eventet igår,, det var en fantastisk stämning,, HELT annorlunda än tidigare,,,,
Shiawase
Och älvan!!! Här är fritt fram för alla åsikter och tankar!!!! självklart!!❤️
Det är just därför som var och en av oss expanderar,, Jag har ju verkligen detta forum att tacka för , för att jag befinner mig på denna höga vibb!!!!!!!☀️
Shiawase

Jag upplever att nåt stort har hänt, verkligen. Om det är allmänt för alla kan jag inte uttala mig om alls. Det är lättare att höja sig för mig- och tydligare kontrast när jag halkar ur också. Men det gäller bara att ha is i magen när jag glider lite åt sidan o försöka foka tillbaks…har nyss varit med om något som kanske skulle ta månader att komma över, men som jag hittade ett rejält släpp till efter en dag! wow! Har ju varit lite osäker med hur man ska ta psykologers ord….efter stora förluster så klarar man mkt mindre och sånt….men känner tvärtom just nu. Så jordad och stabil efter bara nåt dygns magfladder. Beror nog helt på hur man tagit till sig erfarenheter och händelser….har man gjort resan några varv och sett att vissa tankesätt fungerar att lyfta, så blir den vägen stabilare och bredare.
Det är enklare att hitta tillit och kärlek hur livet än ter sig…den känslan har jag. Är antagligen för vobblig ännu och därför skapar jag även kontraster..men det är ok. Jag gör så gott jag kan. Och kan tycka att det är intressant mitt i allt. Att inte längre bli lamslagen, utan ta fullt ansvar, det här har jag skapat på nåt plan, hur gör jag nu för att skapa nåt bättre?
Jag tänker att du är rätt vobbelfri nu Shia, så du har hittat ett sätt att släppa taget o flyta med i strömmen, bara låta allt komma och då är det ju enkelt✨! Och du drar till dig likasinnade. 🤗 LoAs grundkärna. Du ser din spegling runt dig. Din egen höjning i andra. Härligt, härligt, så glad över dina framgångar och ditt goda humör! ❤️
Åh Tack Szirius☀️
Kloka ord också😍
Shiawase
#11 Kathja finns det om bön i tråd på Morgondagens tro? Undrar även hur man resonerar kring att be i tacksamhet vs be om något som man önskar, dvs en brist. Eller är det så att man aldrig någonsin ska be för att få, för vi alltid redan har det som vi behöver? Men som jag kan se det så är det många som verkligen inte mår så bra och inte har det bra- då ser jag ju en tydlig brist och vill gärna hjälpa. Är det då fel att be för det? Känns inte så bra om det är fel. Och det borde väl inte vara skillnad att be om något för egen del vs be för någon annan. Vi är ju alla länkade med varandra. Jag tycker inte att det här är så väldigt lätt.
Starta en tråd där inne så kan vi snacka bön Liv. Det finns en del, men det mesta tål att upprepas och fördjupas. 😎
Men risk för att sylta in sig ordentligt, kanske rent av klampa i klaveret..
Men kanske är det vad vi ber om som är den stora frågan.. Kanske finns det saker vi inte ska, eller egentligen inte borde ha (läs behöver) enligt något högre vetande eller ordning. De finns intressanta skillnader mellan att be i tacksamhet - (typ "prisa gud här kommer skatteåterbäringen") som i Robin Hood (dåligt exempel kanske) . Att be om (för) någons hastiga tillfrisknande t.ex. - i själva verket en önskan om att göra sig av med något - nämligen ens/någons smärta/sjukdom; och att be om en stor hög med pengar eller annat- att önska sig något man inte har.
Även om personen i the Secret tillslut bor i sin sedan länge efterlängtade men förträngda drömbostad - så kanske det inte är vad vi "borde" be om.
Because we worth it - Hmm.. tänker man så här så blir vi inte värda en massa saker, svikande självkänsla kan tas med här som grund att inte våga önska sig "guld". Men det är inte det jag menar, utan frågan är om vi kan attrahera saker till oss som vi inte, på ett djupare plan, behöver?
Mitt inlägg handlar inte om vad vi förkänar, utan om vad vi behöver?
Ja nu vart det trassligt.. Men det har ju talats om på andra ställen i detta forum om att vi möter en massa saker vi behöver möta - för att komma vidare, utvecklas. Kanske har uppfyllda önskningar med vad som får oss att utvecklas.. Ur den synvinkeln precis vad vi behöver.